IP adres

09-11-2011 18:56 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kort maar krachtig vraagje: Kun je, wanneer je iemand zn IP adres hebt, er ook achter komen wat zijn huisadres is?
Oh, ik bedoelde ook niet meteen te zeggen dat ik het terecht vindt wat ze nu allemaal doen hoor. Ik snap dat ze niet heel makkelijk doen, maar als het contract inderdaad nog niet eens is getekend dan kunnen ze natuurlijk zat wat gemakkelijker doen.

Hopelijk komt het goed!
Trouwens, waarom stel je die vraag dan? Als een of andere malloot dat abonnement heeft aangevraagd dan hoef je toch nergens bang voor te zijn? Dan vult vriendin toch gewoon dat formulier in en dan is het klaar?
quote:SeptemberGirl schreef op 09 november 2011 @ 19:43:

[...]

Haske illegaal.Nee. Je mag gewoon IP's tracen.
quote:algebroe schreef op 09 november 2011 @ 20:11:

Ja , dat snap ik goed. Maar feit blijft dat er geen pas is opgehaald (dus er is niet 1 keer gesport) en er is geen contract getekend.

In zo'n geval moet je iemand gewoon eenvoudig uit kunnen schrijven is mijn mening.

Volgens mij kun je, mits je snel bent, er via de colporteurswet nog onderuit komen. Daarnaast is het zo dat een mondelinge overeenkomst ook een legale overeenkomst is.

Maar ik denk aan de andere kant dat je redelijk sterk staat als er een geen getekende overeenkomst is. Ik zeg: proefproces uitlokken

On topic: TO, je maakt me nieuwsgierig....Overigens kun je via internet ook verschillende IPadressen verkrijgen.
quote:SeptemberGirl schreef op 09 november 2011 @ 19:43:

[...]

Haske illegaal.Nee hoor. Even googlen levert je al hits op die dat kunnen en die vrij te gebruiken zijn.
quote:SeptemberGirl schreef op 09 november 2011 @ 19:16:

[...]

Huh wat stom!

(staan ze bij je op de stoep dan? )Neuh ze komen een beetje zeuren aan mn hoofd als ik wat download via bepaalde sites. Beter voor hen, want als ze op de stoep staan, dan.... ;)
Je kunt via het ip adres vaak wel de provider achterhalen.

Op de site www.ripe.net kun je bij RIPE DATABASE het ip-adres invoeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven