F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hahaha Dok wat grappig, ik heb dezelfde verslaving sinds paar maanden!! Heb alle afleveringen opgenomen, en kijk ze tussen de bedrijven door. Heerlijk!! Je wordt er zelf ook calm and assertive van! Heeft ook goede uitwerking op de kinderen!!

*bedenkt net dat het ook kan komen door CM dat Jes weer wat leuker doet.. *

Oke, nu ga ik je stukje verder lezen, wilde het even kwijt! (ik schrijf ook mee op een hondenforum, en daar zijn ook tegenstanders van hem, wordt je gebombardeerd met vervelende opmerkingen)
Zwaai! Ik werd al gemist? Ben niet onwijs druk of zo, behalve in mijn hoofd weer. Wel een boel regeldingen, zo hebben we volgende week een afspraak met MEE over oudste en zn zindelijkheid, en moeten we naar de uroloog en de chirurg. Gisteren ook een dag gehad met op pad, kwartiertje thuis, op pad, kwartiertje thuis, op pad, uurtje thuis, etc. Niet echt bevorderlijk voor de rust.

Verder gaat het wel goed, jongste is weer verkouden, loopt toch nog niet los en is heerlijk ondeugend. Middelste is heel erg toe aan school, ze wilde gisteren na het overblijven wel bij oudste in de klas blijven. En oudste is weer ontzettend koppig, schiet weer niet ip. Maar hopelijk gaat het over.

Solliciteren gaat mwah, vandaag nog een afwijzing gekregen van een leuke functie. Maar ook nog een aardige vacature gezien bij een gemeente in de buurt, in dezelfde branche als waar ik nu ook in werk. Hopelijk wordt dat wat. Want ik voel me op mijn werk niet meer echt serieus genomen, beetje irritant.
Wat een rust hier! Iedereen druk? Hier wel, tenminste gisteren dan. Eerst met jongste naar het cb (9500 gram en 76 cm), daarna met het hele stel door naar oma om de meiden daar te droppen en toen door met oudste naar het ziekenhuis. Daar een zinvol gesprek gehad met de uroloog en de chirurg, conclusie is dat we eerst zijn ontlasting goed onder controle moeten hebben voor we andere dingen gaan doen. Daar gaan we nu een traject voor in met iemand van MEE. Eventueel kunnen we ook nog gebruik maken van een bekkenbodemfysio, hoewel oudste daar nog wel erg jong voor is, en we kunnen eventueel gaan spoelen. Pas als dat dus onder controle is, krijgen we een blaasonderzoek waarbij er gekeken wordt naar way de blaas nog kan en hoe groot die is, en dan gaat er nog geopereerd worden. Maar alles bij elkaar is dit al wel een meerjarenplan, en dat is goed.

Jongste heeft trouwens sinds dinsdag door dat ze los kan lopen, wat groot ziet ze er dan ineens uit! Vervolgens viel ze woensdag heel hard op haar mond, ze ving zich nog niet op
Hallo!

Tieg, jongste doet het goed zo te lezen. Alleen kijkt ze teveel af van oudste met stunten lees ik. Hopelijk heeft ze ervan geleerd.

Fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt over het traject van oudste, dat geeft vast meer rust. Begrijpt oudste het ook een beetje wat er nog komen gaat.

Balen dat je je op het werk niet gewaardeerd voelt, dat kost veel energie.

Dok, verslaafd aan de hondenfluisteraar? Heb ik nog nooit van gehoord. Zou hij ook iets met wildplassende katten kunnen?

Jammer van je vakantie, stonk het huisje zo erg?

Hoe gaat het met de plaswekker? Tim wil hem ook graag dus ik ga de huisarts maar eens bellen en informeren bij de verzekering of ze die al vergoeden. Tim is ongeveer 3 keer in de week droog. Onderbroek onder de luier doen we niet meer want daar werd het niet beter van.

Tim z'n wiebeltand gaat er vandaag uit, hij zit zo los. Hij is helemaal blij.

Heb op school geinformeerd of Floor eerder mocht beginnen maar dat kon niet ivm verzekering. Mocht er iets gebeuren dan zijn ze niet verzekerd. Wel jammer. Nu maar iets anders gaan proberen. Dan misschien toch maar 1 dag in de week heeeeeeel vroeg beginnen zodat ze een ochtend naar de peuterspeelzaal kan. Even uitzoeken of dat kan, volgens mij moet je minimaal 2 dagdelen afnemen.

Genoeg uitzoekwerk te doen nog.
Hoi meiden, het is echt een beetje dooie boel aan het worden hier. Op Hyves ben ik echt al een eeuw niet geweest, weet niet eens of iemand daar nog weleens post.

Plaswekker was groot succes, ik had niet durven hopen dat het zo snel zou werken bij Lisa, had rekening gehouden met een paar maanden maar het waren maar een paar weken! Eerst werd ze er dus niet wakker van (maar wij wel ) Daarna werd ze wel wakker, maar dan was de broek (en het bed) dus al nat (soms maar een beetje). Toen een luierbroekje er overheen en geen nat bed meer. (Dat was dus een goede tip). En toen ze een paar nachten droog was hebben we weer zonder luier met het wekkerbroekje gedaan en toen naar alleen de gewone onderbroek (en 1x laten plassen als wij naar bed gaan) Nu wordt ze zelf wakker als ze moet plassen, ook in haar diepe slaap (om 1.00u, 3.00u of 5.00u .. of soms pas 's ochtends) Blij dus!

Helaas begon de plaswekker al snel te haperen, ging niet meteen aan, je moest het knopje tig keer indrukken, ermee schudden etc. Waarschijnlijk een los contactje, maar op het laatst kregen we hem amper meer aan (maar was het gelukkig ook niet meer nodig) Jammer dus Nic, anders zou ik hem zo opsturen! Hij wordt vergoed vanaf 7 jaar, maar dat vond ik te lang duren. Nieuw kost hij 116 euro, dat vond ik vrij veel. (Kun je best veel luiers voor kopen! ) Deze is het:

Rodger

Er zit een zendertje aan het broekje aan de voorkant, dus bij een buikslaper minder comfortabel, had ik niet aan gedacht. Lisa ging gewoon op haar zij slapen zonder problemen. Er zijn er ook met een draad eraan maar dat leek me niet handig. Op Marktplaats zijn ze goed te vinden, ik heb 60 euro betaald, inclusief 3 broekjes. Succes!

En Dogwhisperer is Cesar Millan, elke dag op National Geographic Channel. Echt leuk voor een dierenliefhebber. Hij helpt soms wel mensen met een kat en hond die niet samen kunnen, maar doet niet iets met katten apart.

Kijk hier Je kunt ze niet allemaal bekijken vanuit Nederland (helaas), maar op pagina 2, de chihuahua's from Hell, is een van mijn favorieten.

Voor de wildplassende kat moet je trouwens niet bij de kattenfluisteraar zijn maar bij mij! Heb je mijn mailadres nog ergens? Staat op Hyves, toch? Anders wordt het hier helemaal zo'n lap.

@Tieg: Kleintje loopt dus, leuk! Karlijn nog niet, ze heeft een paar keer even los gestaan. Lisa was 13 maanden en Maartje 12, dus ze is wat later waarschijnlijk. (Nu bijna 13 maanden oud)

En voelt je oudste nou wel zelf of hij moet of weet je dat niet? Er zit dus nog wel aardig wat medische molen in de toekomst, zo jammer voor het ventje (en zijn ouders natuurlijk!). Ook al wisten jullie van tevoren dat er dingen mis waren, lijkt het me toch moeilijk in te schatten wat de impact op jullie leven zou zijn.
Dok, wat oudste allemaal heeft, wisten er niet hoor, voor de geboorte. Dat werd allemaal pas duidelijk toen hij geboren was. Maar goed, dat is ook al weer bijna zes jaar geleden!

Ik heb het idee dat hij zijn ontlasting wel voelt, maar er niet of onvoldoende op reageert. Maar dat zou te trainen moeten zijn lijkt me. Volgende week hebben we de eerste afspraak met MEE, en ik hoop dat er wat bruikbaars uitkomt waar oudste vooral wat aan heeft. Qua urine, dat voelt hij hoogstwaarschijnlijk niet.

Nu moe, gisteren de halve dag in de auto gezeten, drie bezoeken bij bedrijven gehad. Erg vermoeiend allemaal, was vandaag ook niet helemaal fit. Kortom, tijd voor bed.

Dok, fijn dat Lisa het door lijkt te hebben. Omdat ik maandag al richting mijn ouders was gegaan (bedrijfsbezoeken waren daar in de buurt) stond man er dus alleen voor. En die was dus vergeten km middelste te laten plassen. En gisterochtend droog. Gisteravond weer niet laten plassen, en vanmorgen weer droog. Zelf zegt ze dat ze zelf naar de wc gaat... Ben benieuwd.

Nu in ieder geval slapen, mn ogen vallen al dicht.
Dok, ik had al gezien dat ze pas vanaf 7 jaar werden vergoed. MP had ik nog niet aan gedacht. Ik ga dit weekend meteen op zoek, zeker als het zo goed helpt.

En ik zal ook je mailadres even opzoeken, die heb ik nog wel.

Tieg, waren die bezoeken voor je werk of voor sollicitaties?

Ik ga maar eens aan het werk, heb nog een flinke stapel en wil die eigenlijk nog vandaag weggewerkt hebben, maar of dat lukt.

Mijn beoordelingsgesprek was erg goed (vandaag gehad), is altijd fijn om zoiets op papier te hebben.
Nic, wat goed van je beoordelingsgesrek. En inderdaad MP, daar had een vriendin van mij hem ook vandaan. M plast tegenwoordig ook weer af en toe in zijn broek. We zijn naar het ZH geweest en hij heeft nu poeders om te laxeren (soort van). Bleek op de buikfoto dat dat net helemaal goed gaat van binnen dus heb goede hoop dat dat het is. Verder zag alles er goed uit en hij is ook al vanaf z'n 3e dag en nacht droog geweest.

Zelf L gaat nu geregeld naar de wc dus hoop echt dat we binnenkort van de luiers af zijn.

Tieg, klinkt druk allemaal bij jou (maar wel heel gezellig :-)). Hoe is het met de banen? Lukt het een beetje? Ik heb een jaarcontract en er komt een grote reorganisatie aan. Afwachten maar wat er gaat gebeuren, voorlopig zit ik hier nog 6 maanden.

Dok, wat goed van je oudste!!

Iedereen ook al druk bezig met de Sint hier?? Zaterdag is de grote dag en M en L vinden het geweldig. Gisteren moest het SInterklaasjournaal aan en ze vonden het spannend.

Zo nog even aan de slag en op tijd naar huis!
Tieg, wat goed van jongste. Wat gaat het hard.. en ik hoop zeker dat je wat hebt aan het gesprek van oudste met MEE.
Marlee, bleek op de buikfoto dat het net wel of net niet goed gaat van binnen? Waarschijnlijk niet, tenminste, ik heb begrepen dat als je darmen volzitten, dit ook op de blaas kan drukken.

Banen gaat wisselend. Werkbezoeken waar voor werk, niet voor banen. Op dit moment heb ik twee dingen lopen, heb ik vorige week een brief naar gestuurd, en is het afwachten of ik uitgenodigd wordt of niet. Hopelijk wel natuurlijk, want er spelen op mn werk een aantal dingen waar ik inmiddels van begin te balen. Zo erg, dat sommige taken wat mij betreft op een donker plekje gestopt mogen worden. En dat is eigenlijk best erg. Ik krijg gewoon heel sterk het gevoel tegengewerkt te worden, en dat kost zo onwijs veel energie, niet leuk meer.

Overigens heb ik net als Marlee iedere dag nog 6 maanden werk. Zo is in ieder geval het sociaal plan dat afgesproken is met de bonden (heb een onbepaalde tijd contract). Dus hoog tijd voor een nieuwe uitdaging

Nic, fijn dat je een goede beoordeling had. Altijd prettig om te horen te krijgen

Hier is middelste bang van de Sint. Maar stiekum vindt ze het ook wel leuk Oudste vindt het helemaal geweldig, hopelijk blijft hij nog een beetje te hanteren zo in de aanloop naar pakjesavond. Wel jammer, de intocht hier in het dorp is volgende week precies tijdens zijn zwemles. Hoewel het eigenlijk een stomme hulpsint is
ff een linkje voor Dok, uitgebreid reageren komt later:

Cesar Millan in NL!!!!!!
Die Cees! Gaan we samen? Eerst kijken of de entreebewijzen voor mij belastingaftrekbaar zijn als nascholing of zo.. (43-105 euro, respectievelijk achteraan en 1e rang + vragen-sessie achteraf)

Ik sprak deze week meisje van de uitlaatservice en die was vorige keer geweest en vond het geweldig.

Tieg, echt niet leuk van je werk! Hopelijk snel een goed alternatief voor je. Ben je al bij MEE geweest?
Hahah Cees en Dok, dit gaan jullie niet menen toch

Werk nog geen veranderingen, ook qua sollicitaties niet. Hopelijk hoor ik er wel gauw wat over.

MEE hebben we gisteren wel een aardig gesprek gehad. We kunnen de komende week een kleurenklok uitproberen, en een timetimer (google maar even ). Ik ben benieuwd, ik denk dat ik morgen maar eens met de timetimer aan de slag ga. Volgende week een nieuwe afspraak, zonder kinderen, en dan wordt het concreet een aanpak bedenken denk ik.

Morgen trouwens intake voor middelste op school, dat gaat ook ineens heel hard! Gek idee hoor, nog een paar weken, en dan zitten er twee op school...

Cees, jij hebt Sil natuurlijk ook al naar school toch? Of bijna ( ben zijn verjaardag even kwijt... de 22e? Zeg ik uit mijn hoofd... )

En jongste heeft het lopen nu echt door, die hobbelt de hele kamer door. Lijkt ook steeds meer dingen te zeggen, snapt in ieder geval een heleboel.

Nu gauw naar boven, ga al een paar dagen te laat slapen... En morgen weer een druk dagje thuis.
Tieg, wat moet je gaan doen met de timetimer en de kleurenklok?

In de klas werken ze ook met een timetimer, handig ding.

Middelste gaat bij jou in het nieuwe jaar naar school toch?

En Sil is vast ook al aan het oefenen.

Ik wil ook 2 kids op school, word af en toe tureluurs van Floor. Ze mag niet eerder beginnen op school, zijn ze niet voor verzekerd. Hoop dat ze nog een poosje naar de psz kan. Gekke kind schrijft zelfs al haar naam. Jammer dat zo'n tweede sneller moet gaan dan een eerste

Ik ga maar eens aan de slag, heb nog genoeg werk om de dag door te komen. Hoop dat het vandaag buiten nog wat opwarmd, moet vanavond hardlopen maar met die kou kost het wat meer moeite om mezelf naar buiten te sturen.
zo, vanmorgen intake gehad van middelste op school, die gaat 8 december nog een middagje wennen. Ben heel benieuwd hoe ze dat vindt, maar ik denk wel leuk.

Balen Nic, dat Floor niet heel veel eerder mag. Wat knap van haar, dat ze haar naam al schrijft! Dat doet middelste nog niet hoor. En het sneller gaan, dat doen ze zichzelf aan hoor

Het is hier echt vies koud, niet fijn meer. Jongste heeft de halve weg van huis naar school en de hele weg van school naar vriendin gehuild van de kou. Man had de wantjes toch aan de jas moeten laten zitten

Pfff, ben moe Lag vannacht een beetje klem tussen middelste en jongste, dus niet zo goed geslapen meer aan het einde van de nacht. En dan is het best vroeg
quote:tieger schreef op 17 november 2011 @ 14:07:

Balen Nic, dat Floor niet heel veel eerder mag. Wat knap van haar, dat ze haar naam al schrijft! Dat doet middelste nog niet hoor. En het sneller gaan, dat doen ze zichzelf aan hoor Helaas niet alleen zichzelf, hoewel het voor haar ook erg vermoeiend moet zijn om steeds weer ergens om boos te worden.quote:

Het is hier echt vies koud, niet fijn meer. Jongste heeft de halve weg van huis naar school en de hele weg van school naar vriendin gehuild van de kou. Man had de wantjes toch aan de jas moeten laten zitten

Pfff, ben moe Lag vannacht een beetje klem tussen middelste en jongste, dus niet zo goed geslapen meer aan het einde van de nacht. En dan is het best vroeg Arm ding zowel jongste als jij.

Bij ons gelukkig geen blagen meer in bed, ze mogen pas bij ons als de wekker is gegaan.
Zooo daar ben ik dan hoor, zaten jullie op mij te wachten?

Knap kind heb jij Nic!! Ik vind Sil ook al zo knap, maar zelf zijn naam schrijven doet ie nog niet. Hij herkent wel letters, maar samenvoegen tot een woord nog niet. Jes kan al wel de serie 1 boekjes aardig lezen, nog even en hij leest op mijn boodsch lijstje: "sint kado's kopen"

Ze zijn dan mss niet verzekerd, maar zou ze niet al een aantal weken van te voren 1 dag/ochtend mogen komen? En anders idd psz doen, ze heeft duidelijk uitdaging nodig!

Brrr hardlopen in deze kou? Ik hoor veel mensen erover, en dat het verslavend is en echt helpt bij het afvallen, maar ik heb al moeite om met de hond een ronde te lopen.. Maar als ik goed ingepakt ben en eenmaal loop is het ook wel weer lekker..

Heb de WW cd van je weer opgeduikeld en ligt nu al een week naast de pc. Maar ik wil ook net als Vis 6 kilo kwijt, dan ben ik aan mijn streef! Gaat zo lastig met al dat lekkers in de feestmaanden. Heel zwak, I know..

Tieg, hopelijk kun je er wat mee! Hoe zit het met jullie PGB voor oudste? Of had je dat niet meer? Hier ook nog vaak een kind in bed, meestal Jes. Vannacht rond 1 uur, en bleek later dat ie in bed had geplast, keurig schoon spul had aangedaan en toen bij ons ingekropen. Merk aan hem echt de spanningen rondom Sint. Erg blij met de kalender van het journaal, zodat ze niet elke dag hun schoen zetten/ vroeg op zijn. Al valt het met Sil wel mee.

Bummer dat het werk tegenvalt nu.. Hopelijk vind je wat anders voor dat je het echt geen ruk meer aan vindt..

Marlee hoest met jouw mannekes?

En Lau en Nitro ook nog een beetje te doen in deze drukke tijden?

Ja Dok, ik zou er heel graag heen willen, maar de prijzen en het reisgeld verpesten het wat.. Mss heb ik tegen die tijd wel weer meer klantjes, maar de kaartverkoop begint zaterdag al. Ik kan het ook wel vd zakelijke rekening aftrekken ivm scholing eigenlijk. Helaas is kinderopvang vrijgesteld van BTW, dus daar heb ik dan weinig aan Vriend verklaarde me voor gek dat ik daar heen wil, maar das volgens mij meer beetje jaloezie, haha.

Sil is idd aan het wennen geweest, vind het helemaal geweldig en kijkt er echt naar uit. Had ik eigenlijk niet verwacht, maar het is wel fijner achterlaten. Din idd 4 jr alweer. Die dag nog naar de psz trakteren en afscheid en dan vanaf woe elke dag naar school... Vind er maar niks aan, dat loslaten.. wat is het ongelofelijk snel gegaan.. Ben nu ook aan het freubelen geslagen, we hebben heel veel wcrollen en daar wou ik iets van knutselen voor de traktatie. Heb al eentje af en is best leuk geworden al zeg ik het zelf. Wist niet dat ik zo creabea was en dat dat zo'n kick gaf!

En heb ook een open sollicitatie de deur uitgedaan voor psz. Wordt vast niks ivm bezuinigingen daar, maar hier gaat t ook bergafwaarts, dus moet wel een plan B hebben!

Zoooo ik heb voor de komende weken weer genoeg tekst geplaats, dus zwaai weer af. Zo lekker onder mijn fleecedekentje Expeditie kijken, me verlekkeren aan Sascha, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

Hoera voor Sil! Fijne dag vandaag!
Beetje laat, maar hiep hiep hoera voor Sil!!!!!!
Dank jullie wel!

Hij voelt zich nu ook heel wat en wil graag steeds naar de kleuterschool!

Jes heeft een wiebeltand, ook weer zo'n mijlpaal..

En ik heb van Sint stress, ondanks mijn steeds wederkerende voornemen op tijd op zoek te gaan (op mp) is het nu weer kantje boord.. :(

Hoe gaat t met jullie kids, stuiteren ze ook zo?
Vandaag moesten we naar de schoolarts, en die vroeg of we al bezig waren met het voorhuidje naar achter te trekken.

Omdat ik dacht dat dat nog niet mocht, doen we dat dus niet, maar we moeten er dus wel mee beginnen.. Rond zijn elfde moet het helemaal 'los' zijn, dus hebben we met 6 jaar oefenen tijd genoeg zei ze. Dusss, zover zijn we nu al, dat ie de jongens aan hun piemel moeten gaan pulken..

Ook zei ze dat een plaswekker op deze leeftijd nog niet nodig was, omdat de kinderen daar nog te diep voor slapen. "Liever een uitgeslapen, nat kind dan gewekt worden in een diepe slaap" was haar motto.

Maar goed, een kind dat in zichzelf teleurgesteld is dat ie nat is zonder dat ie het had gemerkt is 's ochtends ook niet zo gezellig..

(niet dat Jes het nodig heeft, het gaat prima op de spanningen van sinterklaas na, ze begon er zelf over en toen moest ik aan Losa en Tom denken..)
Wij hebben nog steeds geen bericht gehad van de schoolarts terwijl een vriendje van Tim vorig jaar al geweest is en ze schele 6 weken met elkaar.

Dacht trouwens dat het voorhuidje rond hun 6/7de jaar al los zou zijn. Wij waren er al wel mee bezig omdat Tim (of Tom)al eens een ontstoken piemeltje heeft gehad doordat er prut bleef hangen.

Ik wil eigenlijk nog een dagje vrij dit jaar maar ben veel te druk op het werk. Gaat dus nooit lukken.
Wij deden dat dus niet omdat ik ook dacht dat het vanzelf zou gaan en ze nu nog te jong waren..

Maar was idd ook tegen troepjes enzo.. Zat er zelf helemaal opgelaten bij, maar zal het maar zo luchtig mogelijk houden bij ze Preutse mama Morgen ga ik mijn massagebon verzilveren en ik zie er nu al tegenop dat ik uit de kleren moet, ben ik verdorie een volwassen vrouw

Jammer dat je niet een dagje vrij kunt nemen.. Mss anders wat extra dagen na de kerst? Tis nog maar 3 wkn tot kerst, pff dan is 2011 ook al weer voorbij..

Heb deze week elke dag kids, ben nu ook helemaal de kluts kwijt welke dag het is en of de jongens 1 of 2x naar school moeten Ben ook heel moe, als ik mijn ogen sluit, dommel ik al weg..

Volgens mij zijn wij allebei erg gevoelig voor de jaargetijden en moeten we in september verkassen naar Aruba ofzo, om dan begin mei weer terug te komen! Ik kom gewoon zon tekort!

En omdat er weer verbouwd wordt, kan ik niet meer bij de zonnebank, dus ik zie er uit zoals ik me voel!

Pas maar op dat ze je zometeen niet zo betrappen:

Ik zou willen dat ze mij zo betrappen, dan zag ik er een stuk beter uit

Cees, de jongens gewoon zelf laten doen hoor, ze voelen het zelf ook het beste. Ik heb Tim toen verteld dat hij maar voorzichtig moet proberen of het piemeltje al komt kijken.

Een massage lijkt mij ook heerlijk zeg! Volgens mij zou ik er weinig van meekrijgen omdat ik na 2 minuten lig te snurken.

Vrij nemen komt volgend jaar wel weer. We hebben gelukkig nog wel vrij tussen kerst en oud en nieuw dus hoef nog maar 2 weken.

Maar weer eens aan het werk, internet lag er de hele ochtend uit dus kan nu eindelijk mails gaan sturen enzo.
Pfff, ik wil gewoon een weekje niks! Geen gedoe, geen geregel, geen gezeur of gejengel, helemaal niks, alleen maar in de zon liggen, en slapen Maar dat zit er voorlopig niet in.

Hoewel we al wel onze vakantie gepland hebben (as in: periode dat we gaan, bestemming nog niet).

Gek hoor, middelste is nu wennen op school. Had me voorgenomen om de keukenkastjes uit te mesten, maar hier heb ik eigenlijk niet meer zo'n zin in. Hoewel ik dan ook niet weet wat ik dan wel kan doen. En de woonkamer ziet er lichtelijk ontploft uit, dus ook daar zou ik me mee bezig kunnen houden.

Waar spelen jullie kinderen trouwens op? We hebben de playmobil en de lego nu bij oudste staan, maar het kastje is te klein om de gebouwde legodingen te laten staan, naast het zwembad van de playmobil dat ze hebben. Nu gaat de playmobil waarschijnlijk naar de kamer van middelste (die krijgt een poppenhuis voor haar verjaardag van mijn ouders, en dat kan mooi gecombineerd worden met de playmobil), maar ik twijfel een beetje of we daar dan nog een kastje/tafeltje oid neer moeten zetten, of dat ze maar gewoon op de grond speelt.

Iemand tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven