Feliway stekker wordt heet

10-11-2011 12:19 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren heb ik een feliway stekker in het stopcontact voor onze katten. Nu merk ik dat ie erg warm wordt, weet iemand of dit zo hoort en of het kwaad kan?
Mijn Feliway stekker is ook behoorlijk warm maar niet zo heet dat ik mijn hand er niet op kan leggen. En als ik google op "Feliway stekker warm" dan zijn er veel meer mensen bij wie dat ding warm wordt.

Het lijkt hier wel te helpen overigens, maar het kan ook toeval zijn dat de poes lekkerder in haar vel zit.
Hij is idd niet heel erg heet maar wel warm. Ik hoop dat ie hier gaat helpen. Wij hebben sinds 5 weken een hele oude poes erbij en 1 van onze andere 2 plast sinds een week in huis..
Bij ons was het plassen geen probleem maar een van de poezen begon zich zelf overmatig te verzorgen sinds de baby er is. Ze likte zichzelf uit frustratie kaal en had soms zelfs kleine wondjes van het schurken tegen de krabplank. Het gaat nu veel beter met haar, ze is veel rustiger.

Wij hebben ook eens een plasprobleem gehad, met dezelfde neuroot, en een extra kattenbak was bij ons de oplossing.
Ik heb ook een feliwaystekker sinds 3 weken ongeveer. Is ook behoorlijk warm, maar ik kan hem nog wel aanraken.

Mijn kat was nogal onrustig (veel wassen, als een gekooide tijger rondlopen, mauwen, zwaaien met staart etc.). Hij was nog niet lang bij mij toen ik de feliwaystekker kocht. Kat is een stuk meer ontspannen, maar ik weet niet zeker of dat door de feliway komt of vooral doordat hij gewoon meer gewend is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven