iOS of Android?
donderdag 10 november 2011 om 22:42
Ik heb nu een iphone 3gs. Die me op zich heel goed bevalt maar ik vind n een beetje traag. Dat is ook de reden dat ik een nieuw toestel wil. Ik neig naar een witte 4, maar ben ook wel benieuwd naar Android. Ik ken echter maar twee mensen met Android maar die hebben oude toestellen en zijn er niet goed over te spreken.
Wat zijn jullie ervaringen, welke van de twee zouden jullie kiezen en waarom?
Oh, wellicht dat hier al een topic over is. Maar ik forum mobiel en kon er geen ontdekken....
Oh, wellicht dat hier al een topic over is. Maar ik forum mobiel en kon er geen ontdekken....
donderdag 10 november 2011 om 23:18
Ik zweer bij mijn HTC, Android dus, open source, en geen bedrijf wat me voorschrijft wat ik wel en niet met de telefoon mag. Android blijkt ook vaak net iets sneller te zijn volgens de testen.
En een telefoon van glas, wie bedenkt zoiets
Ik denk dat over een paar jaar driekwart van de wereld op android draait, zodra die suffe Apple hype over is.
En een telefoon van glas, wie bedenkt zoiets
Ik denk dat over een paar jaar driekwart van de wereld op android draait, zodra die suffe Apple hype over is.
donderdag 10 november 2011 om 23:22
donderdag 10 november 2011 om 23:48
vrijdag 11 november 2011 om 00:23
quote:HelpBrand schreef op 10 november 2011 @ 22:42:
[...]
[...]
Ik had de iPhone3 en heb nu de iPhone4 naar alle tevredenheid.
Als ik een iPhone3s zou hebben gehad dan zou ik nu voor de iPhone4s gaan of anders de Samsung Galaxy S2.
[...]
[...]
Ik had de iPhone3 en heb nu de iPhone4 naar alle tevredenheid.
Als ik een iPhone3s zou hebben gehad dan zou ik nu voor de iPhone4s gaan of anders de Samsung Galaxy S2.
vrijdag 11 november 2011 om 01:10
Android is niet echt open source hè, zij hebben net als apple een redactie die bepaalt welke apps gebruikt mogen worden en hoe jij je telefoon gebruikt (waar je provider overigens nog meer over te zeggen heeft).
Als je een iphone fijn vindt werken, moet je voor een iphone gaan. De nieuwe is sneller dan de oude (maar hoe vol je hem zet, hoe veel je apps je open hebt staat etc., dat maakt natuurlijk allemaal uit, maakt niet uit welk systeem je neemt). Het gebruikersgemak en de mogelijkheden van iphone zijn iets groter, maar android heeft weer andere voordelen.
Wat een gedoe altijd, android-gebruikers die iphone afzeiken en apple-gebruikers die doen alsof ze het licht hebben gezien, allebei een beetje overdreven. Voorkeur, eigen mening?
Als je een iphone fijn vindt werken, moet je voor een iphone gaan. De nieuwe is sneller dan de oude (maar hoe vol je hem zet, hoe veel je apps je open hebt staat etc., dat maakt natuurlijk allemaal uit, maakt niet uit welk systeem je neemt). Het gebruikersgemak en de mogelijkheden van iphone zijn iets groter, maar android heeft weer andere voordelen.
Wat een gedoe altijd, android-gebruikers die iphone afzeiken en apple-gebruikers die doen alsof ze het licht hebben gezien, allebei een beetje overdreven. Voorkeur, eigen mening?
vrijdag 11 november 2011 om 06:42
vrijdag 11 november 2011 om 08:40
vrijdag 11 november 2011 om 10:25
quote:nokiafan schreef op 11 november 2011 @ 07:03:
Enne, ik wil niet veel zeggen, maar: Speedtest iPhone 4 en Samsung Galaxy S2
Stomme vergelijking, een oude iphone met een gloed nieuwe Samsung....
Hier de 4S met de Samsung, en dan lijkt de 4S sneller he
http://www.youtube.com/watch?v=tKhYn3lsVI4
Daarnaast kan Android handig zijn als je van zelf tweaken en instellen houdt. Vind je dat allemaal ingewikkeld en vervelend dan is de iPhone weer veel relaxter.
Enne, ik wil niet veel zeggen, maar: Speedtest iPhone 4 en Samsung Galaxy S2
Stomme vergelijking, een oude iphone met een gloed nieuwe Samsung....
Hier de 4S met de Samsung, en dan lijkt de 4S sneller he
http://www.youtube.com/watch?v=tKhYn3lsVI4
Daarnaast kan Android handig zijn als je van zelf tweaken en instellen houdt. Vind je dat allemaal ingewikkeld en vervelend dan is de iPhone weer veel relaxter.
vrijdag 11 november 2011 om 12:27
De iPhone blijft bij z'n ultrakleine scherm, terwijl Samsung een smartphone uitbrengt met 5,3 inch scherm.
Door het kleine scherm en dus klein toetsenbord van de iPhone heb je ontzettend veel mistypingen (ook te zien op de video).
En Samsung heeft Swype, waarmee je 3 keer sneller iets in kan voeren.
De android market groeit.
De iPhone ondersteunt geen flash, android wel en veel sites maken gebruik van flash.
En zoals gezegd kan je bij Android telefoons zelf heel veel aanpassen en je mobiel helemaal eigen maken. Met meerdere homescreens en widgets/appicoontjes.
Door het kleine scherm en dus klein toetsenbord van de iPhone heb je ontzettend veel mistypingen (ook te zien op de video).
De iPhone ondersteunt geen flash, android wel en veel sites maken gebruik van flash.
En zoals gezegd kan je bij Android telefoons zelf heel veel aanpassen en je mobiel helemaal eigen maken. Met meerdere homescreens en widgets/appicoontjes.
vrijdag 11 november 2011 om 14:32
quote:nokiafan schreef op 11 november 2011 @ 12:27:
De iPhone blijft bij z'n ultrakleine scherm, terwijl Samsung een smartphone uitbrengt met 5,3 inch scherm.
Ultra klein scherm? Je verzint iedere keer weer wat nieuws he.... 5.3" klinkt leuk, maar is wel ongeveer 4cm groter dan een iPhone nu al is, welkom terug formaat koelkast-telefoon (praktisch is anders hè)!
Bij de iPhone kan je net zo goed je schermen veranderen, iconen verplaatsen, widgets toevoegen (jaja nieuw in iOs5).
Flash is inderdaad het enige wat niet werkt. Maar dat zal ook minder worden nu iedereen html5 gaat gebruiken.
Ultra klein scherm? Je verzint iedere keer weer wat nieuws he.... 5.3" klinkt leuk, maar is wel ongeveer 4cm groter dan een iPhone nu al is, welkom terug formaat koelkast-telefoon (praktisch is anders hè)!
Bij de iPhone kan je net zo goed je schermen veranderen, iconen verplaatsen, widgets toevoegen (jaja nieuw in iOs5).
Flash is inderdaad het enige wat niet werkt. Maar dat zal ook minder worden nu iedereen html5 gaat gebruiken.