Hotmail; inloggen lukt niet.....

11-11-2011 09:23 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteravond heb ik problemen met Hotmail. Ik toets de juiste pincode in (ik weet 100% zeker dat het de goede is) en krijg de melding dat het niet juist is. na een aantal pogingen idem dito!

Goed... via de "geheime vraag" kun je een ander wachtwoord instellen. Heb ik dus gedaan.... echter, inloggen lukt nog steeds niet!

Is er wat aan de hand bij Hotmail (zijn er storingen bekend?) of doe ik iets verkeerd?
Hier geen problemen mee...
Nee, de overige bewoners in mn huis ook niet... daarom is het zo vreemd.

Heeft hotmail een vraagbaak of een helpdesk?
Jah staat daar ergens bij.

Als je niet meer kan inloggen.

Dan moet je zo vragen beantwoorden waarvan 1 vraag :

Geef 5 namen van contact personen en 1 vraag is ook van wie er mails in je inbox staan..

Mijn zusje was haar wachtwoord eens vergeten en heeft het zo opgelost gekregen.

De mail met jou beantwoorde vragen komt dan rechtstreeks bij microsoft/hotmail aan.

Succes
quote:buschauffeurke schreef op 11 november 2011 @ 09:35:

Jah staat daar ergens bij.

Als je niet meer kan inloggen.

Dan moet je zo vragen beantwoorden waarvan 1 vraag :

Geef 5 namen van contact personen en 1 vraag is ook van wie er mails in je inbox staan..

Mijn zusje was haar wachtwoord eens vergeten en heeft het zo opgelost gekregen.

De mail met jou beantwoorde vragen komt dan rechtstreeks bij microsoft/hotmail aan.

SuccesIk heb mn wachtwoord niet vergeten hoor....
Verwijder jij je cookies en spyware regelmatig ?

Anders dit even doen.. :-) dat kan helpen
misschien dat dit je kan helpen
Ik had dit laatst ook terwijl ik zeker wist dat ik het goede wachtwoord had. Toen bleek dat ik het emailadres eindigde met .com terwijl het .nl moest zijn. Misschien dat dat bij jou ook zo is? Succes!
Krijg je een foutmelding als je probeert in te loggen? Of gebeurt er gewoon helemaal niets?
Andere browser al geprobeerd? Ik zeg maar wat hoor. En inderdaad .nl ipv .com?

Hotmail werkt hier in ieder geval wel.
Heb je MSN? Misschien kun je daar proberen aan te melden, en dan via Messenger naar je hotmail gaan?
quote:Stampertje_78 schreef op 11 november 2011 @ 10:02:

Krijg je een foutmelding als je probeert in te loggen? Of gebeurt er gewoon helemaal niets?

Ik krijg de melding dat gebruikersnaam en/of wachtwoord niet klopt.

Toch weet ik zeker dat alles klopt.

Mn naam, de extensie en het wachtwoord. Het is al jaren hetzelfde. Diverse pogingen leveren niks op.

Ik heb hotmail gemaild en dan wordt je door een programma geleid. Je moet allerlei prive vragen invullen + mensen die je het laatste hebt gemaild en de onderwerpen van de laatste mails.

Vervolgens krijg je een mail in een andere mailbox die je moet openen om alsnog je wachtwoord te wijzigen. Toen ik dat deed kreeg ik je melding dat er iets met de server niet ok is.

Het blijkt dus zo te zijn dat elke hotmail adres op een andere server werkt. Zelfs al log je in op een en dezelfde computer door 2 verschillende mensen.... die kunnen allebei een andere server hebben.

Hoop dat het snel is opgelost......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven