Geld & Recht alle pijlers

Ervaring swappie care?

03-08-2026 10:12 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Tiener wil via Swappie een I-phone kopen. Er is een optie Swappie care voor 5 euro/maand waarbij je bij zelf veroorzaakte schade je toestel kan inruilen. Iemand daar ervaring mee?
https://nl.trustpilot.com/review/swappie.com

Lijkt mij wel betrouwbaar.
Het klinkt te mooi om waar te zijn. Hoe lang zit je er aan vast? Wat zijn de voorwaarden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
03-08-2026 10:25
Het klinkt te mooi om waar te zijn. Hoe lang zit je er aan vast? Wat zijn de voorwaarden?
Dit en daarnaast kan je misschien beter kijken of het loont om voor het hele gezin via een verzekeraar een verzekering voor devices af te sluiten. Dan heeft iedereen de dekking mocht er iets gebeuren.
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van Swappie, ik had duidelijk omschreven toen ik mijn Iphone opstuurde wat er aan mankeerde, zij gaven mij een prijsindicatie wat ik terug zou krijgen, en na het opsturen werd het bedrag ineens veel lager.

Is een andere service, dat snap ik hoor, maar ze voelen voor mij niet heel eerlijk.
Grief is just love with nowhere to go
Wij zijn hiervoor al verzekerd via onze eigen verzekering, omdat er in het gezin nogal wat in gebruik is qua laptops, tablets en telefoons.

Ik zou er iig goed de voorwaarden op naslaan.
Sinneljocht schreef:
03-08-2026 11:22
Dit en daarnaast kan je misschien beter kijken of het loont om voor het hele gezin via een verzekeraar een verzekering voor devices af te sluiten. Dan heeft iedereen de dekking mocht er iets gebeuren.
Ik heb het via mijn inboedel.
Everything is possible for the one who believes.
Sowieso goed controleren wat je andere verzekeringen eventueel dekken, maar kijk ook wat naast het maandelijkse bedrag nog het eigen risico is. In sommige gevallen zit je al snel met eigen risico en een paar maanden aan de prijs van een nieuwe telefoon.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven