prinsessentaart
vrijdag 11 november 2011 om 10:06
Zijn hier ook taartenbakkers?
Mijn dochter is bijna jarig en nou leek het mij leuk om zelf zo'n prinsessen taart te maken met zo'n barbie in het midden.
Ik heb alleen niet zo veel tijd en zat dus te denken om iets van een kant en klare basis te gebruiken.
Ik kwam bij de ah dit taartje tegen in de vriezer.
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/18600 ... e+vruchten
Zou dat geschikt zijn of werkt dat niet?
Mijn dochter is bijna jarig en nou leek het mij leuk om zelf zo'n prinsessen taart te maken met zo'n barbie in het midden.
Ik heb alleen niet zo veel tijd en zat dus te denken om iets van een kant en klare basis te gebruiken.
Ik kwam bij de ah dit taartje tegen in de vriezer.
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/18600 ... e+vruchten
Zou dat geschikt zijn of werkt dat niet?
vrijdag 11 november 2011 om 10:23
vrijdag 11 november 2011 om 11:13
Grappig dat het je leuk lijkt om zelf een taart te maken maar vervolgens alleen een barbie in een kant-en klaar taart wil steken. Waarom niet een eenvoudige taart bakken, bekleden met marsepein en daar die barbie insteken. Op www.deleukstetaarten.nl staan een heleboel voorbeelden en manieren om dat te doen.
vrijdag 11 november 2011 om 12:08
vrijdag 11 november 2011 om 12:15
vrijdag 11 november 2011 om 12:29
quote:marloes23 schreef op 11 november 2011 @ 11:43:
Silvy, ik wil dit ook alleen als basis en dus wel zelf bekleden. Maar ik zal ook die site nog eens bekijken.
Dat taartje wat je in je OP hebt geplakt kun je denk k niet bekleden, dat zachte laagje bovenop daar gaat fondant of marsepein niet op houden en als je dat afsmeert met botercreme krijg je denk ik een heel vreemde substantie.
Gewoon een basis van cake/biscuit gebruiken lijkt me veel makkelijker en lekkerder.
Silvy, ik wil dit ook alleen als basis en dus wel zelf bekleden. Maar ik zal ook die site nog eens bekijken.
Dat taartje wat je in je OP hebt geplakt kun je denk k niet bekleden, dat zachte laagje bovenop daar gaat fondant of marsepein niet op houden en als je dat afsmeert met botercreme krijg je denk ik een heel vreemde substantie.
Gewoon een basis van cake/biscuit gebruiken lijkt me veel makkelijker en lekkerder.
vrijdag 11 november 2011 om 14:42
Ah, oke. Je wilt 'm dus daarna nog gaan bekleden met marsepein? Nee dat gaat m echt niet worden. Ik dacht dat je er alleen een barbie in wilde steken, sorry.
Nou ja, met bovenstaande kun je alle kanten op.
Ik weet niet of je een kleine blandaschaal hebt van Ikea? Die kun je bekleden met cake en vulling, uit de schaal halen en je hebt een mooie boltaart.
Als je zelf geen biscuit wilt bakken, bij de meeste bakkers mag je voor een paar euro een kale biscuittaart kopen.
Succes!
Nou ja, met bovenstaande kun je alle kanten op.
Ik weet niet of je een kleine blandaschaal hebt van Ikea? Die kun je bekleden met cake en vulling, uit de schaal halen en je hebt een mooie boltaart.
Als je zelf geen biscuit wilt bakken, bij de meeste bakkers mag je voor een paar euro een kale biscuittaart kopen.
Succes!