Ergens in willen bijten

11-11-2011 14:30 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu even niet over subtiel en zachtjes je tanden gebruiken voor allerlei verkenningen. Soms wil ik het liefst gewoon ergens in bijten. BIJTEN. BIJTEN. Keihard, als het zou kunnen (maar pijn doen is niet mijn ding). Soms, als ik een leuke meid zie lopen in iets wat haar mooie achterwerk accentueert, dan wil ik maar een ding en dat is er het liefst in bijten. Niks bloederigs of pijnlijks en daarom kan 't ook niet want als je zo hard bijt gaat het onherroepelijk mis. Neemt niet weg dat je soms gewoon HAP GRRRR...

Hebben jullie ook af en toe zo'n onbedwingbare behoefte om in het één of andere lichaamsdeel keihard te bijten en zo ja, waarin? Doe je het ook echt of eindigt je partner dan bij de spoedeisende hulp?

(en chocola telt niet )
Heb soms wel eens zin om hard te bijten. In iets. Niet perse een lichaamsdeel of voedsel of op de seksuele manier maar gewoon om ff mn kaken hard op elkaar te bijten zegmaar
quote:gimmemore schreef op 11 november 2011 @ 15:13: Ik denk dat het gewoon een beetje 'wild' voelt ofzo, haha!Dat denk ik ook. De wens om keihard te bijten is er ook maar af en toe. Zou er een biologische functie voor zijn? Misschien dat je als mannetje je tanden in het achterwerk van 't vrouwtje zet bij wijze van signaal aan andere mannetjes: "Afblijven!"?
Veel mannetjesdieren houden hun vrouwtje vast door ze bijvoorbeeld in de nek of rug te bijten om ze stil te houden als ze ze willen bevruchten.

Het kan best wel eens een controle-issue zijn. Verder ook dominante neigingen?
quote:gimmemore schreef op 11 november 2011 @ 15:21:Verder ook dominante neigingen?

Haha, nee absoluut niet. Ben eerder van de vanillesex en van het ondergaan/controle laten gaan dan van dwang, controle en regievoeren. Maar het had gekund.

Echt een maf fenomeen hoor. Als ik die dikke billen zie van die mevrouw die ze in haar stretchbroek perst (!) dan zit ik bijna te watertanden. En dan heb ik echt niet speciaal iets met dikke billen of zo. (hoewel, je wil ook niet dat je in zo'n knokig kontje moet bijten en in ene kretzz een stukje bekken hoort versplinteren...)
Het hoeft niet gelijk extreem natuurlijk he? Initiatief nemen telt ook wat mij betreft :P

Ik probeer het ook maar te verklaren hoor, haha
Whahahahahahahaha

'KRRRREEEETTTTZZZZ'
quote:gimmemore schreef op 11 november 2011 @ 15:27:Initiatief nemen telt ook wat mij betreft :PDat dan weer wel Maar op zo'n moment bijt ik nog niet
Pas als ze tegen gaat spartelen natuurlijk!
quote:gimmemore schreef op 11 november 2011 @ 15:30:

Pas als ze tegen gaat spartelen natuurlijk!
Misschien is dit voor vrouwen het equivalent van die dikke-billen-stretchbroek?

Ik doe het ook! In armen, benen, buik, rug, nek, wangen en soms zelfs in de oor van m'n kat maar dat wel heeeeeel zachtjes.
Ehm...nee nooit behoefte aan een lekker hapje nemen uit m'n partner. Zou hij denk ik ook niet zo fijn vinden. Misschien is het omdat ik vegetariër ben?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2011 @ 14:40:

Ja. In spierballen. Ik doe het alleen niet ( hard ).

Hier ook! Vooral als partner flink showerig, opschepperig laat zien wat voor resultaat het abonnement bij de fitnessstudio aan het opleveren is. Even de tanden erin...

Ik doe dat dus wel, zachtjes; even laten zien wie de baas is.
Kijk, in deze wil ik wel eens lekker bijten.

Hij komt het hele week-end mijn bed niet meer uit.

Als hij voldoende energie voor me kan opbrengen tenminste.

Beter te laat dan over tijd.
Nom Nom Nom!!!!
Deze is ook niet te versmaden. Hmmmmmm.

Ik hou wel van een beetje haar op de borst e.d.

Een geheel gladde haarloze man hoeft voor mij niet zo.

Beter te laat dan over tijd.
quote:manikshamanik schreef op 11 november 2011 @ 15:17:

[...]

Dat denk ik ook. De wens om keihard te bijten is er ook maar af en toe. Zou er een biologische functie voor zijn? Misschien dat je als mannetje je tanden in het achterwerk van 't vrouwtje zet bij wijze van signaal aan andere mannetjes: "Afblijven!"?Agressie en lust schijnen in de hersenen dicht bij elkaar te liggen. Zoiets, geloof ik, het is niet vreemd iig.
owh.. en kin voor mij.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2011 @ 15:09:

[afbeelding]Zachtjes bijten sta ik overigens wel toe (lippen en tong) maar zelf bijten doe ik niet. Ik ben te bang dat ik te hard bijt. Ik wil wel "bijten" met mijn lippen i.p.v. met mijn tanden.
World of Warcraft: Legion
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2011 @ 14:40:

Ja. In spierballen. Ik doe het alleen niet ( hard ).

Idem.

Zachtjes in de spierballen, billen, borst, nek, oorlellen of lippen.
hmmm ik bijt vriend ook wel eens in zijn schouder of nek, niet te hard, maar toch echt wel een beetje.

Weet je waar ik het ook bij heb? Baby billen!!!! Mijn zoontje is 6 maanden en als ik dat kontje zie dan zou ik er ook wel in willen bijten!!! Had ik bij mijn 2 oudste kinderen ook, maar op het moment dat ze uit die pamper zijn is het gevoel van kontje bijten ook weg.
baby billen bijten is trouwens niks seksueels, voordat er gekke dingen gedacht geworden.
Hm ik heb meer de neiging te knijpen, ook in iemands armen en neus en zo.

Misschien een onbewuste drang om de sterkte v/d spieren van iemand in te schatten, of de dikte v/d vetlaag.

Wordt meestal niet echt gewaardeerd in elk geval, dus ik hou me in.
Ik heb meer foto's van knappe gespierde heren nodig om een mening te kunnen geven .
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
quote:Mirrimpie schreef op 11 november 2011 @ 16:38:

baby billen bijten is trouwens niks seksueels, voordat er gekke dingen gedacht geworden.

Dat dacht ik ook niet. Ik ben er ook nog niet uit of het überhaupt wel iets seksueels is.

Alhoewel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven