Ergens in willen bijten

11-11-2011 14:30 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu even niet over subtiel en zachtjes je tanden gebruiken voor allerlei verkenningen. Soms wil ik het liefst gewoon ergens in bijten. BIJTEN. BIJTEN. Keihard, als het zou kunnen (maar pijn doen is niet mijn ding). Soms, als ik een leuke meid zie lopen in iets wat haar mooie achterwerk accentueert, dan wil ik maar een ding en dat is er het liefst in bijten. Niks bloederigs of pijnlijks en daarom kan 't ook niet want als je zo hard bijt gaat het onherroepelijk mis. Neemt niet weg dat je soms gewoon HAP GRRRR...

Hebben jullie ook af en toe zo'n onbedwingbare behoefte om in het één of andere lichaamsdeel keihard te bijten en zo ja, waarin? Doe je het ook echt of eindigt je partner dan bij de spoedeisende hulp?

(en chocola telt niet )
quote:schuddebuikje schreef op 11 november 2011 @ 15:00:

Als miijn man ergens naar wijst moet ik mijn oergevoel om in zijn vinger te bijten heeeel erg onderdrukken....Die nijging heb ik ook altijd om dan gewoon even door te bijten, waarom geen idee. Heel apart gevoel is dat.
Ik heb dat ook, Nijntje. Als ik bij twee andere mensen sta, en iemand legt een ander wat uit, en hij komt met mijn hand te dicht bij mijn gezicht maak ik een bijtbeweging, maar ik bijt niet echt. Ik grom er dan wel bij: "Grauw!"

Hopelijk vat hij de hint, dat ik dat eigenlijk niet leuk vind.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven