Ergens in willen bijten
vrijdag 11 november 2011 om 14:30
Nu even niet over subtiel en zachtjes je tanden gebruiken voor allerlei verkenningen. Soms wil ik het liefst gewoon ergens in bijten. BIJTEN. BIJTEN. Keihard, als het zou kunnen (maar pijn doen is niet mijn ding). Soms, als ik een leuke meid zie lopen in iets wat haar mooie achterwerk accentueert, dan wil ik maar een ding en dat is er het liefst in bijten. Niks bloederigs of pijnlijks en daarom kan 't ook niet want als je zo hard bijt gaat het onherroepelijk mis. Neemt niet weg dat je soms gewoon HAP GRRRR...
Hebben jullie ook af en toe zo'n onbedwingbare behoefte om in het één of andere lichaamsdeel keihard te bijten en zo ja, waarin? Doe je het ook echt of eindigt je partner dan bij de spoedeisende hulp?
(en chocola telt niet )
Hebben jullie ook af en toe zo'n onbedwingbare behoefte om in het één of andere lichaamsdeel keihard te bijten en zo ja, waarin? Doe je het ook echt of eindigt je partner dan bij de spoedeisende hulp?
(en chocola telt niet )
vrijdag 11 november 2011 om 14:37
vrijdag 11 november 2011 om 14:45
Het kan ook wel subtieler, overigens. Soms heb ik 't - in veel minder heftige mate - met haar hals of nek. Vlees kan soms zo lekker smaken. Proef anders eens een zacht hapje van je partner's kuit. Mjammm... Als je dat te zacht doet kun je hem of haar de kieteldood laten sterven dus wel echt (een beetje) bijten
vrijdag 11 november 2011 om 14:48
quote:enjoyus50 schreef op 11 november 2011 @ 14:37:Ik bijt zelf ook wel eens, zijn overigens maar weinig mensen die dat kunnen waarderen. Pijn is niet altijd fijn.
De grap is dat het me ook helemaal niet om het pijn doen gaat, dat vind ik hooguit een onwelkome bijkomstigheid.
Misschien is het qua gevoel wel te vergelijken met bijten in een mals stuk vlees als je erge trek hebt. Zoals je kunt aanvallen op een chicken wing van de KFC of zo. Hap, scheurrrrrr....
De grap is dat het me ook helemaal niet om het pijn doen gaat, dat vind ik hooguit een onwelkome bijkomstigheid.
Misschien is het qua gevoel wel te vergelijken met bijten in een mals stuk vlees als je erge trek hebt. Zoals je kunt aanvallen op een chicken wing van de KFC of zo. Hap, scheurrrrrr....
vrijdag 11 november 2011 om 14:56
Een bejaard echtpaar ligt in bed. De vrouw zegt tegen haar man: "vroeger hield je mijn hand vast als we gingen slapen." De man draait zich om en pakt haar hand.
Even later zegt ze: "vroeger kuste je me voor we gingen slapen". De man geeft haar een kus en gaat weer liggen.
Weer even later zegt de vrouw: "vroeger beet je me nog weleens in mijn nek als we in bed lagen".
De man stapt uit bed en loopt naar de badkamer.
"Wat ga je doen?" vraagt zijn vrouw?
"Ik ga mijn tanden pakken".
Even later zegt ze: "vroeger kuste je me voor we gingen slapen". De man geeft haar een kus en gaat weer liggen.
Weer even later zegt de vrouw: "vroeger beet je me nog weleens in mijn nek als we in bed lagen".
De man stapt uit bed en loopt naar de badkamer.
"Wat ga je doen?" vraagt zijn vrouw?
"Ik ga mijn tanden pakken".
verba volant, scripta manent.
vrijdag 11 november 2011 om 15:11
vrijdag 11 november 2011 om 15:13
Nom nom nom... hap!
Zachtjes bijten op gevoelige plekken zoals in de nek of de tepels en af en toe ergens lekker wat harder in bijten, in een bil of arm ofzo, een zacht stukje in elk geval.
Ik ben niet de enige die het leuk vindt, ik heb wel vaker bitemarks gehad, ghehe. Zolang ze niet op al te zichtbare plekken zitten vind ik dat geen punt, zijn zo weer weg.
En zoals enjoyus al zegt, het is niet alsof het pijn doet 'in the heat of the moment'.
Ik weet niet waarom het leuk is om te doen. Ik denk dat het gewoon een beetje 'wild' voelt ofzo, haha!
Zachtjes bijten op gevoelige plekken zoals in de nek of de tepels en af en toe ergens lekker wat harder in bijten, in een bil of arm ofzo, een zacht stukje in elk geval.
Ik ben niet de enige die het leuk vindt, ik heb wel vaker bitemarks gehad, ghehe. Zolang ze niet op al te zichtbare plekken zitten vind ik dat geen punt, zijn zo weer weg.
En zoals enjoyus al zegt, het is niet alsof het pijn doet 'in the heat of the moment'.
Ik weet niet waarom het leuk is om te doen. Ik denk dat het gewoon een beetje 'wild' voelt ofzo, haha!
vrijdag 11 november 2011 om 15:14