Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Is dat een uitnodiging, char?
van de 10 komen er maar 2, das balen, maar 8 gebakjes is toch niet enorm veel ... S., jij en vent 1 extra, dan zijn het er nog maar 5!
Sint maarten? Doen ze daaraan bij jou Becks?

Hier niet hoor !!

Moom, het is echt een eng verhaal. Je moet het maar eens lezen op nu.

Char, wil je ff een stukkie gebak sturen via dhl?
Jullie zijn welkom hoor! Altijd!
Becky: gordijnen dicht
Vind het zo leuk, N. kan d'r eigen naam ook al zeggen, zo schattig!
Hier terug van sint maarten h heeft na afloop heerlijk haar brezel gegeten

lekker becks weekendje antwerpen
Nog niets gezien grlukkig, had nog wel een netje mandarijnen trouwens. Zit hier met mijn mop op de bank Bumba te kijken. Ze is echt niet lekker. Net zaten we te eten, spuugt ze van alles uit ik doe het op en ze gaat netjes verder eten! Haha. En veel gegeten ook gelukkig.
quote:Becky26 schreef op 11 november 2011 @ 18:54:

Nog niets gezien grlukkig, had nog wel een netje mandarijnen trouwens. Zit hier met mijn mop op de bank Bumba te kijken. Ze is echt niet lekker. Net zaten we te eten, spuugt ze van alles uit ik doe het op en ze gaat netjes verder eten! Haha. En veel gegeten ook gelukkig.

Wat doe jij ermee?

Hier ligt mijn meisje alweer lekker op bed.

Ze kreegt weer veel complimenten over haar jas, ik hoop dat hij het eind van de winter redt, als ze in dit tempo blijft doorgroeien....
Hier wordt nog steeds sint maarten gelopen, hebben er inmiddels al een stuk of 15/20 gehad.

T heeft vanmiddag even bij de opa's en oma's gezongen en heeft daar wat lekkers gekregen.. Ze was helemaal blij.

Becky: ach je arme mop toch..
Schoonmaken haha!

Hier loopt er 1 te rellen. Volgens mij is koorts al minder.
38.6, nu met pcm weer in bed!
Becky, mandarijntjes?! Die belanden vroeger altijd direct bij mn moeder op de fruitmand, haha

Hier maar 1 clubje met kids aan de deur gehad, veel kids liepen ons huis voorbij, omdat t hier zo stinkt. De put voor ons huis ligt al 3 weken open, ze hebben er wel een paar keer naar GEKEKEN. Ga maandag bellen hoe lang t nog duurt want t stinkt echt enorm, dus ik snap die kids wel. J1 vind t vast niet erg, hebben we ook eens snoep in huis.

Heb smarties (die vent vanavond nog op eet) en diksapsnoepjes.

Bij j1 hadden ze op school lampionoptocht. Van de peuters t/m groep 4. Alle peuters samen in een boedelbak (beetje opgepropt, lekker warm). En toen kregen ze op school een zakje met chips en een appel. Hij vond t echt heel leuk. Wilde nog even bij de buren aan bellen, maar j1 wilde naar huis om zn lampion te laten zien
Heeft ze weer ooronsteking becky?

Moom, ik zet als man strakst thuis is het kado wel even op haives, je weet nooit of er hier nog mensen mee lezen.

Ben zo benieuwd! Man belde net dat hij het opgehaald heeft, vraag ik en? Is het mooi geworden?

och ja, ziet er prima uit, ik had graag een iets enthousiastere reaktie gehad
haha GW, stom he die mannen! Denk trouwens niet dat het ooronsteking is. Iets van een buikgriep of zo, gister twee keer spugen, niet willen eten, vandaag spugen, ENORM vies stinkende luiers, veel scheten.

Maya, dat is balen zeg, dat die put open ligt!
Heb net via optimelpunten een sint kado voor N. gescoort, ze krijgt echt veeeeeeeel te veel.
Wat heb je gescored becky?
Ja becks, ben ook benieuwd.

Krijgt ze echt zoveel? Hier is het ook feest hoor, eerst die verjaardag, er zijn al wat kado's bekend. En daarna vent met baard... en dan andere baardmans, waar ik eigenlijk niet aan doe, maar schoonmoeder heeft al weer wat dingen gekocht "leuk, voor onder de boom".
Berend loenst echt behoorlijk. Ik heb ze er laatst op het cb op gewezen ('t was hun namelijk niet opgevallen). Alshet volgende keer nog zo is moeten we langs de oogarts. Ik hoop niet dat ie dan jarenlang met zo'n pleister moet lopen...

Justdeb, doe je rustig? Ik snap dat je alles af wilt hebben, maar laat dat maar lekker door iemand anders doen!

Ik ben weer ongesteld geworden vandaag. Alles doet het nog!

Verder moe. Veel gewerkt. Maar nu weeeeekend! Ik zal proberen hier weer wat actiever mee te schrijven.

Oh, vergeet ik Char helemaal: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!! Lekker veel taartjes voor julliezelf over. Niet echt een straf toch?
Haha, lekker dat je het cb er dan op moet wijzen....

nou ja we zullen het zien, ga naar de oogarts die ook de consulten in ons zh doet.

En over 4 weken dus p-day speec

(gebruikte je eigenlijk ac?)
Ik ben ook wel benieuwd beck... Ik vind al dat T veel krijgt voor sint (en ze is pas jarig geweest, dus heeft ook nog niets natuurlijk, hahaha)..
Wat krijgt T. ook alweer allemaal voor Sint? Ik denk dat I.K.M & E. het winnen met de meeste kado's in de kortste tijd hahaha.

M. heeft ook nog niets, arme kind heeft niets om mee te spelen...
http://www.bambam.nl/prd. ... D=81502&kleur=1&maat=size

Doet ie het?
Leuk becky!

(iemand nog optimel punten over )
Ik heb er nog wel 1 ben je al lid??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven