Ideale man?

11-11-2011 17:23 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niet zo'n topic gezien, en ik ben benieuwd..

STEL! Je zou de ideale man kunnen krijgen, dat hij echt zou bestaan, naar al je eisen, welk verlanglijstje heb je dan?

En ja, ik weet het, ze bestaan niet, maar dromen blijft altijd leuk!!

Ocharme, krijgt deze nu ook geen kans? Hij is goed gebouwd, is erg huiselijk aangelegd, heeft geld door zijn reclame EN heeft verzorgde wenkbrauwen!
Heb jij dat ook altijd met shoppen dat als je een perfect kledingstuk in je hoofd hebt, dat je het niet kan vinden?
For what do we live, but to serve as sport for our neighbours, and laugh at them in our turn?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
*
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2011 @ 17:52:

[afbeelding]Zo te zien heeft deze geklikt in het verkeerde milieu.

Dan zal het je toch jeuken wat voor haar zo iemand op zijn kop heeft en of zo'n heerlijkheid bier of wijn drinkt?
quote:fru1t3lla schreef op 11 november 2011 @ 17:53:

[...]

Zo te zien heeft deze geklikt in het verkeerde milieu.Daar lijkt het op, he? Ben er nog niet achter hoe die er aan komt; is een wereldberoemd (?) model; Oraine-Barrett
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2011 @ 17:54:

[afbeelding]

Dan zal het je toch jeuken wat voor haar zo iemand op zijn kop heeft en of zo'n heerlijkheid bier of wijn drinkt?Niet mijn type maar wel mooi, kuddos voor smaak.
quote:Meintje schreef op 11 november 2011 @ 17:23:

Later:

- Op de knieën bij het aanzoek;

- Met een ring met een steen;

- Grote (prinsessen)bruiloft;

- Poepluiers verschonen;

En ja, ik weet het, ze bestaan niet, maar dromen blijft altijd leuk!!

Die laatsten vind ik echt niks, bij de rest kan ik me wel wat voorstellen. Denk alleen dat iemand die aan al je eisen voldoet, strontsaai wordt.

Juist de eigenaardigheden maken een persoon zo uniek dat je er zielsveel van houdt.
Jaa, dat is waar, dromen mag. Het lijkt ook te werken. Kijk maar naar romantische komedies- binnenkort loop jij een vriendelijke loodgieter met blond haar en blauwe ogen tegen het lijf, waar je als een blok voor valt.
For what do we live, but to serve as sport for our neighbours, and laugh at them in our turn?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2011 @ 17:54:

[afbeelding]

Dan zal het je toch jeuken wat voor haar zo iemand op zijn kop heeft en of zo'n heerlijkheid bier of wijn drinkt?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2011 @ 17:30:

-Dikke lul

-dikke spierballen

-dikke portemonnee

Blijft toch opvallend. Als mannen een lijstje maken van hun ideale vrouw staat er nooit in dat ze een dikke portemonnee moet hebben.

Volgens mij is de emancipatie ergens blijven steken ofzo
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Há! Behalve:

- Boeken lezen

- Halflang haar

- Bruine ogen

Voldoet de mijne aan bovenstaand rijtje...

No wonder dat ik zo gek op hem ben..is toch bijna de ideale man

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik na mijn mislukte huwelijk ook een dergelijk rijtje in m'n hoofd had. Behalve dan over z'n uiterlijk, daar had ik alleen als 'eis' dat ik hem lekker moest vinden. En het is gelukt, dus heeft Oprah toch gelijk?!

Mis alleen 'gevoel voor humor/ maakt mij aan het lachen' in je rijtje...vind je vast ook belangrijk, he? Hoe raad ik het zo...
Doet me een beetje hieraan denken:

heath ledger's joker zonder make up! Als hij nu nog leefde... .

Inderdaad gek hoe hij er aan komt aangezien die normaal gesproken toch niet in dat milieu zit dan. Misschien een "presentje" uit zijn jeugd?
quote:Donkeyshot schreef op 11 november 2011 @ 17:57:

[...]

Blijft toch opvallend. Als mannen een lijstje maken van hun ideale vrouw staat er nooit in dat ze een dikke portemonnee moet hebben.

Volgens mij is de emancipatie ergens blijven steken ofzo

Nu weet ik tenminste vanwaar de vergelijking komt van een vrouw met een bankautomaat. Iets met gleuf en kaart inslikken enzo.

Edit: en nee, ik verzin ze zelf niet, heb er wel een paar van zulke grappen opgevangen van een paar mannen op straat.

[...]

Volgens mij is de emancipatie ergens blijven steken ofzo Jullie willen altijd dikke tieten, diep zuigende en lekker kunnende koken vrouwen. Liefde van de man gaat evolutie na evolutie nog steeds door zijn maag?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2011 @ 18:02:

[...]

Jullie willen altijd dikke tieten, diep zuigende en lekker kunnende koken vrouwen. Liefde van de man gaat evolutie na evolutie nog steeds door zijn maag?Met dat diep zuigende kan je eigenlijk zeggen dat de liefde van de man door de vrouw haar maag gaat

[...]

Blijft toch opvallend.Wat? Opvallend dat je denkt dat dit een serieuze lijst is?
Dit is ongeveer het beroemde tweelingbroertje van mijn mijnheer:

Leuk hoor, zo'n verpakking.

Verder moet je er maar mee willen leven dat je Manlief niet vaak ziet, er altijd vrouwen naar hem staren. Hij slechte eetgewoontes heeft, een hele harde stem hanteert, plat Haarlems lult, als een debiel danst en zelden uit zichzelf een bos bloemen of kadootje meeneemt.

Maar juist die bovenstaande eigenschappen maken een plaatje als dit een unieke, fijne levenspartner.
Wat een mooi topic!

Die van mij:

Leeftijd: 35-49

Lengte: 1.80+

postuur: onbelangrijk wel mooiebrede/ rechte schouders en een klein buikje.

Haar: Geen; ik ben gek op kale mannen, geen gezichtshaar, geen rughaar, liefst weinig lichaamshaar (maar dat kunnen we trimmen)

Ogen: mysterieus

Verzorging: hygienisch schoon niet mannelijk.

Kleedstijl: traditioneel, overhemd, pantalon, pak, werkkleding geen gekleurde broeken.

Type: geen metroman

Beroep: Bioloog (achig) of een ambachtsman (dus bakker, timmerman ofzo)

Hobbies: Reizen off the beaten track, zeilen, klassieke muziek, proeven (wijn, whiskey en lekker eten), lezen, schaken, nog iets nerderigs, .speelt gitaar of piano, heeft zeer extensieve algemene kennis, geen TV.

Persoonlijkheid: galant, royaal, gul, loyaal, intelligent, bescheiden, weet wat hij wil, passioneel over wat hij doet, eerlijk, respectvol, nieuwsgierig een echte heer, harde werker.

Inkomen: onbelangrijk als hij maar graag hard werkt en gul is.

Sex: uithoudingsvermogen als in vaak achter elkaar kunnen, een tikje dominant, niet te groot maar ook niet te klein geschapen en liefst besneden.
Mijn nieuwe liefde komt aardig in de buurt . Met wat ik tot nu van hem weet.

Toevoeging op het lijstje:

- het hebben van een sexy Engels accent, en je dan 'love' noemen.

Ik moest in het beginnen wennen aan hoe galant hij is!
quote:Nastik schreef op 11 november 2011 @ 18:04:

[afbeelding]

[afbeelding]

Verder moet je er maar mee willen leven dat je Manlief niet vaak ziet, er altijd vrouwen naar hem staren. Hij slechte eetgewoontes heeft, een hele harde stem hanteert, plat Haarlems lult, als een debiel danst en zelden uit zichzelf een bos bloemen of kadootje meeneemt.

Maar juist die bovenstaande eigenschappen maken een plaatje als dit een unieke, fijne levenspartner.Hij is fysiek mooi maar ik ben meer aangetrokken tot types ala David Tennant of Matt Smith. Ik zou nooit met een man zoals die van jouw foto flirten, mooi maar niet "aantrekkelijk" voor mij. Goed dat smaken verschillen he, zolang jij blij bent met jouw man
Humor, beetje wakker type, en nooit maar dan ook nooit zeiken.

Liefst met baan en rijbewijs.

Uiterlijk niet zo belangrijk, als het maar geen mooiboy is.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:Nastik schreef op 11 november 2011 @ 18:04:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik dacht heel even dat het Zinedine Zidane was.

Toevallig is degene die jij plaatste ook een voetballer.
quote:Sorcha_ schreef op 11 november 2011 @ 18:06:

Mijn nieuwe liefde komt aardig in de buurt . Met wat ik tot nu van hem weet.

Toevoeging op het lijstje:

- het hebben van een sexy Engels accent, en je dan 'love' noemen.

Oooooohhhh! That's hot girl!

(Sorry, heb een eeuwig zwak voor lekkere Engelse mannen, is de schuld van m'n eerste vakantievriendje.. )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven