Ideale man?
vrijdag 11 november 2011 om 17:23
vrijdag 11 november 2011 om 18:13
quote:Nastik schreef op 11 november 2011 @ 18:04:
Dit is ongeveer het beroemde tweelingbroertje van mijn mijnheer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk hoor, zo'n verpakking.
Verder moet je er maar mee willen leven dat je Manlief niet vaak ziet, er altijd vrouwen naar hem staren. Hij slechte eetgewoontes heeft, een hele harde stem hanteert, plat Haarlems lult, als een debiel danst en zelden uit zichzelf een bos bloemen of kadootje meeneemt.
Maar juist die bovenstaande eigenschappen maken een plaatje als dit een unieke, fijne levenspartner.ze moeten je niet gaan loepen, want dan zien ze de 351 topics die je over de problemen met deze knappe man hebt geopend
Dit is ongeveer het beroemde tweelingbroertje van mijn mijnheer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk hoor, zo'n verpakking.
Verder moet je er maar mee willen leven dat je Manlief niet vaak ziet, er altijd vrouwen naar hem staren. Hij slechte eetgewoontes heeft, een hele harde stem hanteert, plat Haarlems lult, als een debiel danst en zelden uit zichzelf een bos bloemen of kadootje meeneemt.
Maar juist die bovenstaande eigenschappen maken een plaatje als dit een unieke, fijne levenspartner.ze moeten je niet gaan loepen, want dan zien ze de 351 topics die je over de problemen met deze knappe man hebt geopend
vrijdag 11 november 2011 om 18:17
quote:DeKenau schreef op 11 november 2011 @ 18:13:
[...]
ze moeten je niet gaan loepen, want dan zien ze de 351 topics die je over de problemen met deze knappe man hebt geopend
Daarmee bedoel ik ook te zeggen; een leuke verpakking zegt helemaal niets.
Het lokt je, en vervolgens... tja.... Net zo'n vleesetende plant, snap je? Mooie buitenkant, je vliegt erop af. En vervolgens vreten ze je op.
[...]
ze moeten je niet gaan loepen, want dan zien ze de 351 topics die je over de problemen met deze knappe man hebt geopend
Daarmee bedoel ik ook te zeggen; een leuke verpakking zegt helemaal niets.
Het lokt je, en vervolgens... tja.... Net zo'n vleesetende plant, snap je? Mooie buitenkant, je vliegt erop af. En vervolgens vreten ze je op.
vrijdag 11 november 2011 om 18:18
quote:missthing80 schreef op 11 november 2011 @ 18:11:
[...]
Oooooohhhh! That's hot girl!
(Sorry, heb een eeuwig zwak voor lekkere Engelse mannen, is de schuld van m'n eerste vakantievriendje.. )Dit exemplaar heeft nog een bijzonder leuk Engels accent ook En hij is galant, heeft donker haar met lichte ogen en brede schouders. Plus het meest belangrijke, hij heeft een auto . Heeeeeel belangrijk als je zelf nog studeert.
[...]
Oooooohhhh! That's hot girl!
(Sorry, heb een eeuwig zwak voor lekkere Engelse mannen, is de schuld van m'n eerste vakantievriendje.. )Dit exemplaar heeft nog een bijzonder leuk Engels accent ook En hij is galant, heeft donker haar met lichte ogen en brede schouders. Plus het meest belangrijke, hij heeft een auto . Heeeeeel belangrijk als je zelf nog studeert.
vrijdag 11 november 2011 om 18:18
quote:DeKenau schreef op 11 november 2011 @ 18:16:
Hey Meintje! Moet-ie ook nog een persoonlijkheid hebben of is dat niet zo belangrijk?
Ik zie het opvallend genoeg nergens terug in je lange lijst.
of je moet 'houdt van weekendjes weg' als een interessante karaktertrek beschouwen.
Hey Meintje! Moet-ie ook nog een persoonlijkheid hebben of is dat niet zo belangrijk?
Ik zie het opvallend genoeg nergens terug in je lange lijst.
of je moet 'houdt van weekendjes weg' als een interessante karaktertrek beschouwen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 11 november 2011 om 18:21
vrijdag 11 november 2011 om 18:29
quote:Blijft toch opvallend. Als mannen een lijstje maken van hun ideale vrouw staat er nooit in dat ze een dikke portemonnee moet hebben.Mijn ex heeft een keer (serieus menend) iets gezegd als: 'Ik zoek niet per se een rijke vrouw, maar een bruto salaris van 10.000,- bruto per maand is wel een normaal salaris.'
Liever elitair dan een pauper!
vrijdag 11 november 2011 om 18:32
vrijdag 11 november 2011 om 18:40
quote:Tijntje schreef op 11 november 2011 @ 18:35:
Good god. Zoek je een mietje of zo? Wijn drinken .... Waar is het bier en voetbal gebleven in je lijstje.
haha, die 2 komen ook niet in mijn ideale man lijstje voor hoor.
Maar ja, mijn vriendjes werden altijd verdacht van homo zijn..
Een man die elke zondag voetbal wil kijken zou voor mij best een serieuze afknapper kunnen zijn.
Good god. Zoek je een mietje of zo? Wijn drinken .... Waar is het bier en voetbal gebleven in je lijstje.
haha, die 2 komen ook niet in mijn ideale man lijstje voor hoor.
Maar ja, mijn vriendjes werden altijd verdacht van homo zijn..
Een man die elke zondag voetbal wil kijken zou voor mij best een serieuze afknapper kunnen zijn.
vrijdag 11 november 2011 om 18:52
quote:Meintje schreef op 11 november 2011 @ 17:23:
- Welbespraakt; met Gooische R ?
- Goede opleiding;
- Willen werken; Wel willen maar toch geen baan hebben, telt dat?
- Carriere willen maken; Chef plakband bij de Blokker?
- Vriendelijk;
- Afentoe bloemen of ander cadeautje meenemen, zomaar;
- Stoel aanschuiven, deur openhouden etc;
- Het liefste alles willen betalen; niet zien dat een ander profiteert, heet dat niet naïef?
- Je op alle manieren laten weten dat jij de enige voor hem bent;
- Houden van vrouwelijk kleding, pumps, make-up; Komt dat travo verhaal weer
- Etiquette/manieren beheersen;
- Boeken lezen; Pinkeltje is ook een boek. Tellen sexboekjes ook?
- Gek op lekker eten (ook bijzonder eten);
- Gek zijn op massages geven (vooral de voeten);
- Wijn drinken; Als die Canij of Pleegzusterbloedwijn zuipt als een maleier ben jij tevreden?
- Gek op weekendjes weg; Met zijn vrienden de hort op, bedoel je?
- Graag op vakantie gaan, ook cultuur vakanties;
- Goed met mijn ouders/familie overweg kunnen;
- Goed met mijn vriendinnen overweg kunnen;
- Met de handen mijn gezicht vastpakken bij het zoenen; Je hebt nogal een wiebelig nekkie?
- Welbespraakt; met Gooische R ?
- Goede opleiding;
- Willen werken; Wel willen maar toch geen baan hebben, telt dat?
- Carriere willen maken; Chef plakband bij de Blokker?
- Vriendelijk;
- Afentoe bloemen of ander cadeautje meenemen, zomaar;
- Stoel aanschuiven, deur openhouden etc;
- Het liefste alles willen betalen; niet zien dat een ander profiteert, heet dat niet naïef?
- Je op alle manieren laten weten dat jij de enige voor hem bent;
- Houden van vrouwelijk kleding, pumps, make-up; Komt dat travo verhaal weer
- Etiquette/manieren beheersen;
- Boeken lezen; Pinkeltje is ook een boek. Tellen sexboekjes ook?
- Gek op lekker eten (ook bijzonder eten);
- Gek zijn op massages geven (vooral de voeten);
- Wijn drinken; Als die Canij of Pleegzusterbloedwijn zuipt als een maleier ben jij tevreden?
- Gek op weekendjes weg; Met zijn vrienden de hort op, bedoel je?
- Graag op vakantie gaan, ook cultuur vakanties;
- Goed met mijn ouders/familie overweg kunnen;
- Goed met mijn vriendinnen overweg kunnen;
- Met de handen mijn gezicht vastpakken bij het zoenen; Je hebt nogal een wiebelig nekkie?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.