Favo Hema vlaai
zaterdag 12 november 2011 om 14:25
Ik heb laatst gebak besteld bij de hema. Ik vond de keuze wat beperkt. Ik heb een appeltaart, een slagroomtaart en een stoofperenvlaai besteld (online) en die in de winkel afgehaald. De stoofperenvlaai was wel lekker maar behalve de 1/3e stoofpeer die er op ligt vind je er verder geen stoofpeer in terug. Hij smaakt wel naar stoofperen. Vorig jaar heb ik voor een verjaardag (ook online) bij Bakker Bart besteld en in de winkel afgehaald. Die heeft enorm veel keuze! Ik geloof wel 80 vlaaien. En ze zijn erg lekker. Ik vond de Bosche Bollen vlaai erg lekker en de visite ook. Voor de volgende verjaardag ga ik dan ook weer daar bestellen.
zaterdag 12 november 2011 om 15:37
quote:kaetje schreef op 12 november 2011 @ 14:25:
Ik heb laatst gebak besteld bij de hema. Ik vond de keuze wat beperkt. Ik heb een appeltaart, een slagroomtaart en een stoofperenvlaai besteld (online) en die in de winkel afgehaald. De stoofperenvlaai was wel lekker maar behalve de 1/3e stoofpeer die er op ligt vind je er verder geen stoofpeer in terug. Hij smaakt wel naar stoofperen. Vorig jaar heb ik voor een verjaardag (ook online) bij Bakker Bart besteld en in de winkel afgehaald. Die heeft enorm veel keuze! Ik geloof wel 80 vlaaien. En ze zijn erg lekker. Ik vond de Bosche Bollen vlaai erg lekker en de visite ook. Voor de volgende verjaardag ga ik dan ook weer daar bestellen.Tttss alle visite opgegeten? Zit je dit jaar zonder visite met vlaai?;)
Ik heb laatst gebak besteld bij de hema. Ik vond de keuze wat beperkt. Ik heb een appeltaart, een slagroomtaart en een stoofperenvlaai besteld (online) en die in de winkel afgehaald. De stoofperenvlaai was wel lekker maar behalve de 1/3e stoofpeer die er op ligt vind je er verder geen stoofpeer in terug. Hij smaakt wel naar stoofperen. Vorig jaar heb ik voor een verjaardag (ook online) bij Bakker Bart besteld en in de winkel afgehaald. Die heeft enorm veel keuze! Ik geloof wel 80 vlaaien. En ze zijn erg lekker. Ik vond de Bosche Bollen vlaai erg lekker en de visite ook. Voor de volgende verjaardag ga ik dan ook weer daar bestellen.Tttss alle visite opgegeten? Zit je dit jaar zonder visite met vlaai?;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert