Favo Hema vlaai

12-11-2011 14:20 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week moet ik voor +/- 20 mensen taart/ vlaai bestellen en zag dat de Hema lekkere heeft. Hebben jullie een favoriet? Of een afrader?
Ik heb laatst gebak besteld bij de hema. Ik vond de keuze wat beperkt. Ik heb een appeltaart, een slagroomtaart en een stoofperenvlaai besteld (online) en die in de winkel afgehaald. De stoofperenvlaai was wel lekker maar behalve de 1/3e stoofpeer die er op ligt vind je er verder geen stoofpeer in terug. Hij smaakt wel naar stoofperen. Vorig jaar heb ik voor een verjaardag (ook online) bij Bakker Bart besteld en in de winkel afgehaald. Die heeft enorm veel keuze! Ik geloof wel 80 vlaaien. En ze zijn erg lekker. Ik vond de Bosche Bollen vlaai erg lekker en de visite ook. Voor de volgende verjaardag ga ik dan ook weer daar bestellen.
Vanille slagroomvlaai!! :-)
O, bakker Bart zit hier ook, ga ik even kijken, idd de slagroom vanille vlaai, die ken ik toevallig, lekker!
wat een keuze bij bakkerij Bart, is toch onmogelijk!
Ik bestel mijn taarten altijd bij multivlaai. Errugh lekker en vooral ook vers. Aardbeientaart en kersenvlaai zijn favoriet.
rijstevlaai
voor mij ook de vanille slagroomvlaai , van velen favoriet zie ik hier al :D
Bah vlaaien, niks aan.
Appelkruimeltaart van de Hema.

En nu heb ik honger :S
quote:kaetje schreef op 12 november 2011 @ 14:25:

Ik heb laatst gebak besteld bij de hema. Ik vond de keuze wat beperkt. Ik heb een appeltaart, een slagroomtaart en een stoofperenvlaai besteld (online) en die in de winkel afgehaald. De stoofperenvlaai was wel lekker maar behalve de 1/3e stoofpeer die er op ligt vind je er verder geen stoofpeer in terug. Hij smaakt wel naar stoofperen. Vorig jaar heb ik voor een verjaardag (ook online) bij Bakker Bart besteld en in de winkel afgehaald. Die heeft enorm veel keuze! Ik geloof wel 80 vlaaien. En ze zijn erg lekker. Ik vond de Bosche Bollen vlaai erg lekker en de visite ook. Voor de volgende verjaardag ga ik dan ook weer daar bestellen.Tttss alle visite opgegeten? Zit je dit jaar zonder visite met vlaai?;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ja, ik ga ook naar Multivlaai. Zijn echte Limburgse vlaaien en niet te versmaden. Mijn favoriet is de rijstevlaai met slagroom.
Vroeger champagnevlaai maar van Multvlaai idd,die hebben ze nu niet meer.
Als je bij hema bestelt kun je beter gewone taarten, slagroom oid nemen, die zijn erg goed.
Hemagebak vind ik zelf niet zo veel aan. Multivlaai vind ik véél lekkerder, mijn favoriet is de boerenjongensvlaai. Oh, de winkel is nog open... heb nu heul veul zin in vlaai...
Bij de Jumbo hebben ze superlekkere vlaaien, de kwaliteit heeft me verbaasd!
Ik ga me richten op bakker Bart en multi-vlaai... Er is teveel lekkers, het is oneerlijk
Naar Limburg komen.

Daar is echte lekkere vlaai!!!

Bij Hema vind ik alleen de boomstammen en de tompouce lekker.
.
-
Multivlaai!!! En dan de bananenvlaai... om je vingers bij op te eten!
De schwarzwalder kirsch vlaai van de Hema is ook erg lekker!
Geen vlaai... niets is saaier dan vlaai

Ik vind er helemaal niks aan. Doe mij maar een lekkere chocoladetaart oid die met echte boter gemaakt is. Of een hazelnootschuimgebak van een echte banketbakker.
Ik vind bijna alles van Multivlaai erg lekker. En niets saais aan!
De Chocolade Brownie vlaai van Multivlaai...erg lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven