rubberlaarzen?
zaterdag 5 november 2011 om 21:27
Ik vind al die rubberlaarzen van de laatste jaren echt hartstikke leuk. Beter dan alleen die lompe groen, geel, blauw of zwarte die je vroeger had. Maar je moet ze wel dragen waarvoor ze bedoeld zijn. Lekker wandelen in het bos, werken in de tuin of in de plassen stampen en op een regenachtig festival vind ik het ook nog wel kunnen maar naar je werk, nee.
zaterdag 5 november 2011 om 21:29
quote:Gromm schreef op 05 november 2011 @ 21:27:
Ik vind al die rubberlaarzen van de laatste jaren echt hartstikke leuk. Beter dan alleen die lompe groen, geel, blauw of zwarte die je vroeger had. Maar je moet ze wel dragen waarvoor ze bedoeld zijn. Lekker wandelen in het bos, werken in de tuin of in de plassen stampen en op een regenachtig festival vind ik het ook nog wel kunnen maar naar je werk, nee.En bedankt voor de bijdrage grumpie
Ik vind al die rubberlaarzen van de laatste jaren echt hartstikke leuk. Beter dan alleen die lompe groen, geel, blauw of zwarte die je vroeger had. Maar je moet ze wel dragen waarvoor ze bedoeld zijn. Lekker wandelen in het bos, werken in de tuin of in de plassen stampen en op een regenachtig festival vind ik het ook nog wel kunnen maar naar je werk, nee.En bedankt voor de bijdrage grumpie
zondag 6 november 2011 om 10:41
Rubberlaarzen vind ik op zich leuk (die van Hunter met crocoprint zijn echt fantastisch). Maar dan wel voor buitenactiviteiten waar modder bij komt kijken (wandelen, festivals etc.) Naar kantoor zou ik ze nooit aan doen, vind ik niet professioneel staan. Waarom? Geen idee eigenlijk. Misschien omdat ik ze zo sterk met niet-werkgerelateerde bezigheden associeer. Maar als jij ze mooi vindt, waarom niet? Als je de modder er maar afpoetst voordat je je kantoor binnenbanjert .
woensdag 9 november 2011 om 20:23
vrijdag 18 november 2011 om 10:24
quote:enter schreef op 12 november 2011 @ 22:49:
[...]
ga ze morgen halen beste Paul, heb lang genoeg getwijfeld wel niet wel niet wel nietik vind het goed om te horen dat ik je geen twijfels meer heb om rubber laarzen te kopen en te gaan dragen , laat maar eens weten wat voor soort rubberlaarzen je heb gekocht en of je ze ook al gedragen heeft en hoe vond je het om met rubberlaarzen op straat te lopen ?
[...]
ga ze morgen halen beste Paul, heb lang genoeg getwijfeld wel niet wel niet wel nietik vind het goed om te horen dat ik je geen twijfels meer heb om rubber laarzen te kopen en te gaan dragen , laat maar eens weten wat voor soort rubberlaarzen je heb gekocht en of je ze ook al gedragen heeft en hoe vond je het om met rubberlaarzen op straat te lopen ?
vrijdag 18 november 2011 om 14:58
zondag 20 november 2011 om 12:36
quote:Lindec69 schreef op 18 november 2011 @ 14:58:
Ik heb mijn groene rubber laarzen aan als ik op zondagochtend hokken sta schoon te spuiten in het asiel.....
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt ze naar m'n werk aan te doen. Ook niet als ze wel hip en zwart zouden zijn. Je hebt na een paar uur toch zweetvoeten en het blijft onelegant!! wat draag je dan als het slecht weer is ? je kan je rubberlaarzen toch op je werk uittrekken en gympen of sportschoenen dragen.
Ik heb mijn groene rubber laarzen aan als ik op zondagochtend hokken sta schoon te spuiten in het asiel.....
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt ze naar m'n werk aan te doen. Ook niet als ze wel hip en zwart zouden zijn. Je hebt na een paar uur toch zweetvoeten en het blijft onelegant!! wat draag je dan als het slecht weer is ? je kan je rubberlaarzen toch op je werk uittrekken en gympen of sportschoenen dragen.