Mode & Beauty alle pijlers

rubberlaarzen?

05-11-2011 18:58 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
was vanmiddag in de stad en zag zwarte korte rubberlaarzen met een afneembaar wollen rand.

vind ze leuk! maar twijfel...

hoe vinden jullie over het algemeen rubberlaarzen?
vind hondenpoep altijd zo vies onder de schoenen, vroeger riep ik om mijn moeder kon zij het fiksen
quote:lunaan schreef op 05 november 2011 @ 20:21:

Hee hee dat was niet onaardig bedoelt, ik vond dat juist een hele goeie tip van MGV, ik ben namelijk net zo'n geit als Polizi, die dat probeert met een afwasborstel te doen.
Ik vind al die rubberlaarzen van de laatste jaren echt hartstikke leuk. Beter dan alleen die lompe groen, geel, blauw of zwarte die je vroeger had. Maar je moet ze wel dragen waarvoor ze bedoeld zijn. Lekker wandelen in het bos, werken in de tuin of in de plassen stampen en op een regenachtig festival vind ik het ook nog wel kunnen maar naar je werk, nee.
quote:Gromm schreef op 05 november 2011 @ 21:27:

Ik vind al die rubberlaarzen van de laatste jaren echt hartstikke leuk. Beter dan alleen die lompe groen, geel, blauw of zwarte die je vroeger had. Maar je moet ze wel dragen waarvoor ze bedoeld zijn. Lekker wandelen in het bos, werken in de tuin of in de plassen stampen en op een regenachtig festival vind ik het ook nog wel kunnen maar naar je werk, nee.En bedankt voor de bijdrage grumpie
Ik vind ze net zo sexy als Crocs...
Okay geheel of topic, maar soms vraag ik me af, LEZEN mensen een topic wel, of moeten ze er gewoon even hun plasje tegen aan piesen
quote:lunaan schreef op 05 november 2011 @ 21:43:

Okay geheel of topic, maar soms vraag ik me af, LEZEN mensen een topic wel, of moeten ze er gewoon even hun plasje tegen aan piesen niet tegen mijn rubberlaarzen aub
Rubberlaarzen vind ik op zich leuk (die van Hunter met crocoprint zijn echt fantastisch). Maar dan wel voor buitenactiviteiten waar modder bij komt kijken (wandelen, festivals etc.) Naar kantoor zou ik ze nooit aan doen, vind ik niet professioneel staan. Waarom? Geen idee eigenlijk. Misschien omdat ik ze zo sterk met niet-werkgerelateerde bezigheden associeer. Maar als jij ze mooi vindt, waarom niet? Als je de modder er maar afpoetst voordat je je kantoor binnenbanjert .
ik wil als man ook graag even reageren op dit forum,

ik draag zelf ook rubberlaarzen, ik draag ze iedere dag zowel rubber regen laarzen als werklaarzen groene en zwarte .

waarom zou geen rubberlaarzen kunnen dragen , je moet gewoon dragen wat je leuk vind en wat prettig zit.
Waarom moeten wij bepalen of je rubber laarzen aan mag of niet? Je bent toch oud en wijs genoeg om dat zelf te kunnen beslissen? Of mis ik iets....
dat vind ik ook, als jij rubberlaarzen wil dragen dan trek je ze gewoon aan ,
quote:ladybass schreef op 12 november 2011 @ 17:59:

Waarom moeten wij bepalen of je rubber laarzen aan mag of niet? Je bent toch oud en wijs genoeg om dat zelf te kunnen beslissen? Of mis ik iets....ben 5 jaar
quote:Paul10 schreef op 12 november 2011 @ 22:45:

dat vind ik ook, als jij rubberlaarzen wil dragen dan trek je ze gewoon aan ,ga ze morgen halen beste Paul, heb lang genoeg getwijfeld wel niet wel niet wel niet
quote:enter schreef op 12 november 2011 @ 22:49:

[...]

ga ze morgen halen beste Paul, heb lang genoeg getwijfeld wel niet wel niet wel nietik vind het goed om te horen dat ik je geen twijfels meer heb om rubber laarzen te kopen en te gaan dragen , laat maar eens weten wat voor soort rubberlaarzen je heb gekocht en of je ze ook al gedragen heeft en hoe vond je het om met rubberlaarzen op straat te lopen ?
Ik heb mijn groene rubber laarzen aan als ik op zondagochtend hokken sta schoon te spuiten in het asiel.....

Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt ze naar m'n werk aan te doen. Ook niet als ze wel hip en zwart zouden zijn. Je hebt na een paar uur toch zweetvoeten en het blijft onelegant!!
quote:Lindec69 schreef op 18 november 2011 @ 14:58:

Ik heb mijn groene rubber laarzen aan als ik op zondagochtend hokken sta schoon te spuiten in het asiel.....

Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt ze naar m'n werk aan te doen. Ook niet als ze wel hip en zwart zouden zijn. Je hebt na een paar uur toch zweetvoeten en het blijft onelegant!! wat draag je dan als het slecht weer is ? je kan je rubberlaarzen toch op je werk uittrekken en gympen of sportschoenen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven