The Never Ending Question 84

04-11-2011 19:50 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier gaan we weer verder! quote:Julia2 schreef op 04 november 2011 @ 18:27:

Ja, maar eigenlijk ligt alles op een vaste plek, dus niet echt een doosje nodig.

Waar kun jij geen genoeg van krijgen?
I am surrounded by morons
Nee, ik vind het teveel smaken naar dat vette deeg wat wel eens om garnalen heen zit bij de Chinees.

Heb je een geheim wat alléén jij weet?
Ja.

En jij?
Ja, ik denk het wel.

Of is een geheim pas een geheim als iemand anders het ook weet (van wie je het niet mag doorvertellen)?
Nee hoor, het kan m.i. ook iets zijn dat alleen jij weet.

Nemen mensen jou vaak in vertrouwen?
Ja. En ik vertel ook eigenlijk nooit iets door. Behalve aan vriend, of soms (als ik het ook kwijt moet) aan mensen die die persoon dan weer niet kennen

Is er wel eens een geheim van jou uitgelekt?
Ja, ik schaamde me kapot

Is er ooit uitgekomen dat JIJ die doorverteller was?
Ja. Ik heb een keer iets werkgerelateerds doorverteld, en dat ging eigenlijk tegen mijn gevoel in (is me daarna ook nooit meer gebeurd). Ik heb het toen gelukkig weten op te lossen, maar heb mijn lesje wel geleerd.

En jij?
Ja, maar heb me er wel uit weten te kletsen, waardoor ik uiteindelijk de schuldige tóch weer niet ben.

Komt het weleens voor dat je hardop om jezelf moet lachen? Om je eigen gedachte ofzo?

(dat zijn er twee).
lottekeNL, 30 minuten geleden

Ja. En ik vertel ook eigenlijk nooit iets door. Behalve aan vriend, of soms (als ik het ook kwijt moet) aan mensen die die persoon dan weer niet kennen

Je vertelt het wel aan je vriend, dus m.i. vertel je het wel door. Ik begrijp sowieso niet dat veel mensen alles doorspelen aan hun partner. Alsof dat niet telt ofzo.
Ja,regelmatig .niet om mij eigen gedachte maar meer om mijn gekluns .Ben totaal niet praktisch en meestal kan ik er om lachen

Lach jij weleens hardop als je een boek leest
Ja hoor

Wat voor soort humor heb jij (of kun je waarderen)?
Ik denk sarcastisch, tóch krijg ik vaak scheve of niet-begrijpende gezichten.

Duurde lang voor er een antwoord kwam. Denk je dat dit komt omdat dit een moeilijke vraag was?
quote:Je vertelt het wel aan je vriend, dus m.i. vertel je het wel door. Ik begrijp sowieso niet dat veel mensen alles doorspelen aan hun partner. Alsof dat niet telt ofzo.Ik bedoel, ik vertel nooit iets door aan betrokkenen. Voor mijn partner heb ik geen geheimen, die wens ik ook niet te hebben, daar houden mensen maar rekening mee als ze mij iets vertellen. Als het petty zaken zijn interesseren die hem ook totaal niet, dus die zal ik hem ook niet vertellen.

Nu weer OT

Eh nee, in mijn geval niet in ieder geval. Ik zat gewoon een film te kijken, en het is zaterdagavond dus andere mensen forummen wellicht ook wat minder.

Wat is de laatste echt goeie film die jij hebt gezien?
Hier hetzelfde, kon het echter niet laten af en toe op mijn mobiel te checken.

Knowing , was vorige week op tv.

Heb jij die ook gezien?
Nee. Ken em ook niet.

Heb je een auto? Wat kost die per maand aan wegenbelasting en verzekering?
Pff ja een opel vectra en ik wil graag een andere, een kleinere Verzekering is rond de 50 en dan 37 wegenbelasting. Veelsteveel

*Maar erfenis van mans opa dus jullie weten waarom ik heb nog heb.. *

En jij? (Kan ik hem overtuigen misschien )
Een Hyandai i10. Vooralsnog belastingvrij en ook rond de ¤50.- aan verzekering per maand.

Wanneer heb je voor het laatst gevlogen en waarheen was dat?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
In augustus, ik vloog terug naar huis ;) (vanuit Spanje).

Heb jij al plannen voor je volgende vakantie?
Nee, helaas niet. Zijn dit jaar niet op vakantie geweest (wel een paar weekendjes weg) dus ik hoop volgend jaar lekker weg te gaan.

Als je nu kon kiezen, waar zou je dan heen willen op vakantie, en hoe?
Per vliegtuig naar een warm, rustig eiland, met hutjes op palen in zee, helderblauwe zee en een wit strand.

Waar ben je vandaag, in gedachten, veel bezig?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Met werk.. Ik wil heel graag weer aan 't werk.. Geen werk is geen geld in mijn geval en zit nu al een week thuis.. Balen! Maar vooral omdat ik mijn clientengroep en collega's mis. Heb zo leuk werk!

In wat voor auto zou jij wel eens een rondje willen rijden? Plaatje mag.
Doe maar deze! Is het bezorgauto'tje van een lekker tentje (niet dat ik wil gaan bezorgen hoor). Ik heb niet zoveel met auto's, dus ook niet met dure, doe mij maar een leuke

Plak jij een plaatje van het lekkerste/leukste restaurant wara je ooit in het buitenland hebt gegeten?
Outback Steakhouse in Amerika.

Wat lijkt jou een leuke stad voor een citytrip?
Londen

hoeveel voornamen heb jij?
quote:lottekeNL schreef op 12 november 2011 @ 23:43:

[...]

Ik bedoel, ik vertel nooit iets door aan betrokkenen. Voor mijn partner heb ik geen geheimen, die wens ik ook niet te hebben, daar houden mensen maar rekening mee als ze mij iets vertellen. Als het petty zaken zijn interesseren die hem ook totaal niet, dus die zal ik hem ook niet vertellen.Moet ieder voor zich weten natuurlijk, maar daar begrijp ik echt niks van. Als een vriendin mij in vertrouwen neemt, zal ik dat nooit of te nimmer aan iemand doorspelen, ook niet aan mijn vriend. Maar goed, back ontopic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven