vriendin breda

07-08-2011 18:10 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden!

Ben een 24 jarige meid op zoek naar een lieve,leuke en een gezellige vriendin om een vriendschap op te bouwen. Ik ben niet op zoek naar een groepje maar gewoon een of twee goede vriendinnen. Met een aantal heb ik niet veel concact meer en ik zou graag nieuwe mensen willen leren kennen. Ben niet iemand die na een aantal mailtjes stopt, steek wel echt energie erin om iemand te leren kennen! Vindt t leuk om allerlei dingen te ondernemen zoals bios, winkelen, iets drinken, uitgaan, etc.

Wat ik in een vriendschap belangrijk vindt is een vriendin waar ik gwn veel lol mee kan hebben, goed kan praten en die er ook is in moeilijke periodes. Gwn iemand die er altijd voor je is en je nooit laat vallen en waar je lekker mee kunt lachen! Friends 4 live!

Spreekt mij berichtje je aan? Dan hoor ik graag van je!

Liefs Do

do112x@hotmail.com
Hoi do,

Wat vind je bijvoorbeeld leuk om te doen? Houd je van sporten of koken? Ik ben ook net in Breda komen wonen (25 jr).

Groetjes,
Heey jeges,

Kan eigenlijk niet zo goed koken haha maar sporten vindt ik ook wel leuk.

Je mag me ook mailen hoor das makkelijker dan hierzo.

do112x@hotmail.com

groetjes
Hoi Do,

Ik heb mijzelf net aangemeld hier op Viva, omdat ik ook op zoek ben naar nieuwe vriendschappen. En nu zag ik jouw berichtje, en die sprak mij zeker aan Ik zoek namelijk hetzelfde in een vriendschap als jou.

Ik woon samen met mijn vriend in Roosendaal en ben 26 jaar. Ik vindt het ook gezellig om samen een filmpje te pakken, te shoppen en stappen en nog veel meer :-)

Als je nog friends 4 live zoekt, dan hoor ik het graag.

Groetjes Judith.
Hai!!

Ik ben ook 26 en zoek ook nieuwe vriendinnen!

Zullen we mailen?
Hoi hoi,

Ik ben net nieuw hier, dus weet nog niet goed hoe het hier werkt. Maar misschien kan je mij een privebericht sturen ofzo. Laat maar weten.

P.s: Waar kom je trouwens vandaan Meisje_85?

Groetjes Judith.
Ik kom ook uit Breda, is 30 jaar te oud?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven