Mode & Beauty alle pijlers

1/2 BH

12-11-2011 23:28 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag willen weten of er iemand ervaring heeft met een 1/2 BH.

Zit het lekker of is het echt alleen maar voor in de slaapkamer ?
Nou lijkt me geen fijn draag comfort als vrijwel heel je tiet open ligt.
Het draagcomfort, daar hoef je hem niet voor te kopen.

Ik draag het niet onder mn kleding ofzo..'t is vooral leuk voor in de slaapkamer
Je kunt dan toch ook een gewone (vullingloze) bh onder je tiet duwen? :D
Heb er geen ervaring mee, lijkt me niet lekker zitten met tieten er bovenuit
quote:ahsam schreef op 13 november 2011 @ 15:53:

Heb er geen ervaring mee, lijkt me niet lekker zitten met tieten er bovenuitHaha, en dat met jouw avatar
quote:jena72 schreef op 13 november 2011 @ 10:18:

Maylea,

Ik ben geen man, en het spijt me dat ik niet wist dat de eerste post over koetjes en kalfjes moest.

De vraag was of iemand weet hoe het draagcomfort is en daarbij hoef ik helemaal geen foto van jou BH.Ik ben behoorlijk achterdochtig tegenwoordig. En helemaal als mensen een eerste topic openen met bepaalde vragen of verhalen.
Die gevalletjes op de foto's zien er eerder uit alsof het 1/4 bh's zijn eigenlijk.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Tsja, en dan buk je voorover en dan wieberen je tieten voor je ogen.

Lijkt me uitermate niet lekker zitten en mooi vind ik het ook al niet.

En als je een wat grotere cupmaat hebt dan zwabberen ze waarschijnlijk ook nog eens over het halve of kwartcupje heen. Gaan je tepels charmant naar je navel staren ofzo.
Mijn borsten zijn iets te groot. Gaat niet goed passen en zit mij dus afschuwelijk slecht.

Heb wel eens geprobeerd te passen voor een gezellig avondje met ex-vriend maar het zag er niet uit met grote borsten.
Beter te laat dan over tijd.
quote:xdienx schreef op 13 november 2011 @ 11:09:

Het draagcomfort, daar hoef je hem niet voor te kopen.

Ik draag het niet onder mn kleding ofzo..'t is vooral leuk voor in de slaapkamer Ik hoef hem ook niet, maar in Frankrijk worden dit soort bh's heel veel gedragen. Scheelt misschien dat de vrouwen i.h.a. een kleinere maat hebben. Ik vind het niks, die zichtbare tepels door je kleren heen. Mijn man daarentegen zou zo'n bh'tje wel waarderen.
quote:tonkje schreef op 13 november 2011 @ 18:17:

Die gevalletjes op de foto's zien er eerder uit alsof het 1/4 bh's zijn eigenlijk. Indeed, ik heb ze enkel groter gezien, dat ze wel net op de tepels komen. Maar ik weet niet meer waar.

Wat je ook wel hebt is dat de bovenste helft, of de bovenste 3/4, van kant is, lijkt me iets fijner.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven