Sinterklaascadeau kind (5) asperger

13-11-2011 18:31 48 berichten
...
Alle reacties Link kopieren
Iets van Hotwheels? K'nex kan inderdaad ook. Of juist iets van Cars? Dat is volgens mij over de hele wereld inmiddels bekend en daar zijn genoeg leuke autootjes van. Mijn zoon vond (en vindt eigenlijk nog steeds) autootjes erg leuk...en hij is 9 (geen asperger overigens, maar volgens mij vindt bijna elk jongetje van 4,5 autootjes leuk)...

Veel plezier alvast!
K'nex vinden de meeste kinderen wel leuk hoor volgens mij.

Weet je of het kindje misschien ergens veel interesse in heeft? Bv dino's of sterren? Dan zou je die richting op kunnen gaan.

Maar ik vind je idee prima
Mastermind? als dat nog bestaat
...
Ik zou gaan voor Lego (asperger/ervaring: leuker dan Playmobil ivm in elkaar zetten en kunnen veranderen wanneer hij wil) en check Marktplaats!
Dat k'nex-cadeau vind ik een goed idee.
quote:campari schreef op 13 november 2011 @ 18:36:

Mastermind? als dat nog bestaatHij is vier! Ik denk dat hij daar nog wat te jong voor is.
Ik heb zelf een kind van 5, geen Asperger, maar hij kan (en heeft het geduld niet om) dit zelf in elkaar te zetten. Maar dat neemt niet weg dat hij het wel heel erg cool zou vinden, helemaal omdat het ding ook kan rijden.

Playmobil is hier ook geliefd, maar inderdaad wel in een combi met alle andere playmobil die er is. Hoe meer ze hebben, des te leuker het is.
Mastermind is een spelletje met knopjes waarvan je bij je tegenspeler door een tiental zetten zijn opstelling moet raden.
Misschien is het leuk om wat oudhollands speelgoed mee te nemen en wat sinterklaas snoepgoed.
...
Een spellendoos, met oa mens erger je niet?
Okee, daar had ik niet aan gedacht, nou ja, succes dan maar.
quote:fossiel schreef op 13 november 2011 @ 18:45:

Misschien is het leuk om wat oudhollands speelgoed mee te nemen en wat sinterklaas snoepgoed.Snoepgoed gaat uiteraard mee . Het wordt denk ik K'nex. Ik weet van vriend dat hij helemaal kan opgaan in het bouwen van hele steden met zijn Duplo. Dit sluit denk ik wel goed aan
...
*zwaait naar Pom* !!

Mijn zoon is nog gek van chugginton en die is 6, maar goed niet iedere 6 jarige is hetzelfde
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
DIt vind ik zelf erg leuk:

http://www.playmaiswinkel.nl/shop/

Je hebt een emmer vol voor een tientje en het is geschikt voor kinderen vanaf drie jaar.
ik zou voor de K'nex gaan,, kijkt me heel leuk voor een jongen van 5
Als hij hele steden bouwt met Duplo, dan zou ik een emmer met alleen legobouwstenen kopen. Dan kan hij nog groter bouwen. En lego past op Duplo, en Knex niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Op bol staan een heleboel lego dingen voor 5 euro. Dan zou je er een paar kunnen kopen?
Ik zou ook voor lego gaan. Of zoals Fame zei koop gewoon een emmer steentjes dan kan hij zich helemaal suf bouwen.

en fossiel: vind je dat nou echt iets voor een jongetje?
quote:moirijke schreef op 13 november 2011 @ 19:00:

Ik zou ook voor lego gaan. Of zoals Fame zei koop gewoon een emmer steentjes dan kan hij zich helemaal suf bouwen.

en fossiel: vind je dat nou echt iets voor een jongetje?Ja
...
Dat knexding ziet er leuk uit! En anders idd lego. Die trein lijkt me wat kinderachtig, zeker over een tijdje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven