20 weken echo

14-11-2011 20:00 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij hebben laatst de 20 weken echo gehad en nu dacht mijn vriend eierstokjes gezien te hebben bij de baby (waaruit hij dus concludeert dat we een meisje krijgen).

Nu vraag ik mij af of dit uberhaupt te zien is op de echo?!?

Groetjes Sandra
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
Eierstokken zijn toch heel klein (zelfs bij volwassen vrouwen zijn ze lastig te vinden)?

Het lijkt me vrijwel onmogelijk te zien.
En waren het niet de niertjes? Die worden namelijk vaak wel uitgebreid bekeken dus die komen vaak lang en duidelijk in beeld.
Zo'n achterlijke opmerking heb ik mijn hele zwangerschap nog niet gemaakt. Hoop dat dit kind snel komt voor ik nog dommere dingen ga zeggen.. :-)

Zag echt even een plaatje voor me van een foetus in een baarmoeder waar je gewoon niet doorheen kunt kijken, tekenfilm-achtig zelfs. Totaal niet hoe ik het zelf heb gezien bij mijn echo('s!). Vond het al bijna een domme vraag van TO :")

Sorry TO!

Voor een antwoord wat wel ergens op slaat kun je denk ik het best naar je vk gaan
Haha Himareable, jaja van zwanger zijn ga je onzin uitkramen, haha.
Nope, kun je niet zien:)
Ik merk het nu pas voor het eerst echt, sparood, ook ik ontkom blijkbaar niet aan de clichés

Ik zal je topic niet verder vervuilen met onzin, TO, geniet van de rest van je zwangerschap
quote:himareable schreef op 14 november 2011 @ 20:31:

Zo'n achterlijke opmerking heb ik mijn hele zwangerschap nog niet gemaakt. Hoop dat dit kind snel komt voor ik nog dommere dingen ga zeggen.. :-)

Zag echt even een plaatje voor me van een foetus in een baarmoeder waar je gewoon niet doorheen kunt kijken, tekenfilm-achtig zelfs. Totaal niet hoe ik het zelf heb gezien bij mijn echo('s!). Vond het al bijna een domme vraag van TO :")

Sorry TO!

Voor een antwoord wat wel ergens op slaat kun je denk ik het best naar je vk gaan Hoe lang moet je nog?
Volgens mij niet lang meer
quote:bosaapje schreef op 14 november 2011 @ 20:44:

Volgens mij niet lang meer
Haha, ik ben 9 december uitgerekend
Oh, een laat Sinterklaascadeautje.

Spannend! Ik houd je topic in de gaten tegen die tijd.
Je eigen eierstokken moeten al 'gezocht' worden met een inwendige echo!! Laat staan dat je vriend deze kan zien bij de 20 weken echo!

BTW was alles goed? Dat is toch veel belangrijker.
Hahahahaha! Weet vriend eigenlijk wel hoe eierstokken eruit zien......en al helemaal bij een nog ongeboren baby?

Ik durf mijn sok ervoor op te eten dat dat echt onmogelijk is!
zoek de eierstokken

Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Volgens google zien eierstokken (met follikels) er zo uit:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven