Entertainment alle pijlers

Cafe de liefde: cougars

14-11-2011 20:39 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
vermakelijke tv! Kijkt er iemand mee met me mee?
wat een smurf, die Ralph
'eenzaam is degene die voor niemand nummer 1 is'
best egoistisch, een vrouw die een kind krijgt met een man van over de 50
quote:photini schreef op 14 november 2011 @ 20:51:

best egoistisch, een vrouw die een kind krijgt met een man van over de 50leg eens uit?
goh dat was gezellig! tot volgende week dan maar!
quote:zammm schreef op 14 november 2011 @ 20:54:

[...]

leg eens uit?omdat kind hoogstwaarschijnlijk opgroeit met een vader die niet erg veel energie heeft, waarschijnlijk minder geduld zal hebben met een lastige peuter. Plus aftakelende gezondheid als kind gaat puberen.
Kind zal verder op jonge leeftijd zijn vader verliezen en misschien op jonge leeftijd moeten dealen met ziekte en hulpbehoevendheid van een van de ouders.

Hoeft niet zo te gaan, maar de kans is natuurlijk wel heel groot.
Tja, garanties heb je nooit nee. Ook niet bij jonge ouders, trouwens.
Het is maar hoe je het bekijkt.

Het kind weet niet beter dan dat hij deze ouders heeft. Ja het staat vast dat de zoon waarschijnlijk tegen zijn 30 geen vader meer heeft. Maar zijn moeder kan ook een erge ziekte krijgen en vroeg overleiden. Of nog erger, de zoon komt om bij een ongeluk en overleefd dus zijn beide ouders niet eens. Het is allemaal zo relatief.

Het gaat om de liefde die er gegeven wordt.

Zijn vader heeft wel meer tijd om met zijn zoon door te brengen dan een jonge wilde vader die elke van 7 tot 7 van huis is.

Ik denk juist dat de band intenser is.

En over dat die vader te oud is en vast niet kan voetballen met zijn zoon omdat ie de puf niet meer heeft... Hoe vaak voetbal je nou met je vader? Daar heb je je vriendjes voor.

En als je vijftig bent kun je heus nog wel wat.
Ik zeg ook niet dat een vijftiger niets meer kan. Ik heb het ook niet over een voetballende vader, ik heb het over een fysieke generatiekloof van een man van halverwege de vijftig die een peuter moet bijbenen. Nou ja, misschien kunnen vader en kind wel gezamenlijk een middagdutje doen (de vijftiger in de uitzending ging ook smiddags effe slapies doen).

En natuurlijk zijn er allerlei rampscenarios te verzinnen, beetje een dooddoener.

Of het kind 'niet beter weet' betwijfel ik. Die ziet heus wel het verschil met andere vaders, zeker naarmate hij ouder wordt.

wel eens met je opmerking over liefde.
Dit was een oude aflevering. Wel jammer dat er geen nieuwe aflevering was. Of een update: hoe is het gesteld met de relaties nu? Ik vind de

uitzendingen elke keer weer kleine juweeltjes waar ik naar uit kijk.
quote:photini schreef op 14 november 2011 @ 21:56:

Ik zeg ook niet dat een vijftiger niets meer kan. Ik heb het ook niet over een voetballende vader, ik heb het over een fysieke generatiekloof van een man van halverwege de vijftig die een peuter moet bijbenen. Nou ja, misschien kunnen vader en kind wel gezamenlijk een middagdutje doen (de vijftiger in de uitzending ging ook smiddags effe slapies doen).

En natuurlijk zijn er allerlei rampscenarios te verzinnen, beetje een dooddoener.

Of het kind 'niet beter weet' betwijfel ik. Die ziet heus wel het verschil met andere vaders, zeker naarmate hij ouder wordt.

wel eens met je opmerking over liefde.zo blij was en ben ik niet met het feit dat mijn ouders al 44 &45 waren toen ik geboren werd, joepie wat leuk oude ouders!
quote:ronniemitchel schreef op 15 november 2011 @ 09:35:

[...]

zo blij was en ben ik niet met het feit dat mijn ouders al 44 &45 waren toen ik geboren werd, joepie wat leuk oude ouders!same here. waarschijnlijk heb je wel oudere broers / zussen?
quote:mamalinus schreef op 14 november 2011 @ 21:38:

Zijn vader heeft wel meer tijd om met zijn zoon door te brengen dan een jonge wilde vader die elke van 7 tot 7 van huis is.

Ik denk juist dat de band intenser is.

Waar haal je dit vandaan? Veel vijftigers zitten juist midden in hun carriere, die hebben echt niet meer tijd voor hun kroost dan een 'jonge, wilde vader'. sterker, die zijn juist meer afgepeigerd als ze thuis komen van hun werk en hebben dus minder tijd voor hun kinderen.
quote:photini schreef op 14 november 2011 @ 20:57:

[...]

omdat kind hoogstwaarschijnlijk opgroeit met een vader die niet erg veel energie heeft, waarschijnlijk minder geduld zal hebben met een lastige peuter. Plus aftakelende gezondheid als kind gaat puberen.

Ik had heel jonge ouders. Nooit mee gespeeld, gevoetbald of wat dan ook. Toen wij gingen puberen leken ze qua instellingn en levenswijsheid wel over de 100. Mijn oma was moderner.

Ik vind geestelijke instelling veel belangrijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven