Meerdere Mannen

14-11-2011 19:35 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnen relaties heb ik het altijd leuk gevonden om er een man bij uit te nodigen, en soms 2 ;). Ik heb het idee dat de meeste mannen liever een trio met een extra vrouw doen. Maar wat vinden de dames eigenlijk leuker (edit: die er überhaupt iets mee hebben); een extra man of een extra vrouw erbij...
het woord is geloof ik wel aandacht
absoluut een vrouw erbij

man erbij iehl nee... sorrie.

ik accepteer iedereen...

maar nee 2 mannen in mijn bed, vind het geen leuk idee..

Ook niet ook al zouden de 2 mannen samen niets doen

een vrouw erbij?

Heerlijk :D
Nou geef mij toch echt maar een man erbij! Liever geen vrouw erbij, ik heb liever alle aandacht voor mijzelf ;)

Maar ik vind et eigenlijk geen prettig gezicht als de twee mannen met elkaar aan de slag gaan. Is bij mij nooit gebeurd dat die mannen dat deden gelukkig.
extra man tuurlijk
Een man.

nee niet om de aandacht maar ik heb niets met vrouwen. Dus als ik dan moet kiezen een extra man erbij

Maar het liefst gewoon alleen met mijn vriend
Met twee mannen een vrouw verwennen is toch heerlijk? Gelukkig ben ik niet snel jaloers. Heerlijk toch om een vrouw te zien genieten?

Twee mannen en een vrouw is heerlijk en ik spreek uit ervaring......
Ik heb beide gedaan maar heb toch meer genoten van een man erbij. Al die extra aandacht! Heerlijk!
Ik wil beide proberen, maar ik verwacht een voorkeur voor een vrouw. Partner denkt er gelukkig hetzelfde over.
Een man erbij, lekker verwent worden
Top.
Man(nen)!
Zo.
En wie is er allemaal vrouw genoeg om 2 mannen af te kunnen?
tzippa, me dunkt...
quote:aiki_74 schreef op 15 november 2011 @ 13:17:

En wie is er allemaal vrouw genoeg om 2 mannen af te kunnen?Ach, ik denk dat ik dat wel aankan. Heb een prima conditie, toon een grote inzet, ben enthousiast en ben een grote doorzetter!
quote:aiki_74 schreef op 15 november 2011 @ 13:17:

En wie is er allemaal vrouw genoeg om 2 mannen af te kunnen?Welke mannen zijn mans genoeg om een 'vrouw als ik' te kunnen handelen, tsss
Kijk, dat lezen we graag. Enthousiasme en inzet.

TOP!

@tzippa - ik niet. daarom ruk ik hulptroepen aan, en daarvoortussentijdsna ga ik er zelf ook nog een keer overheen.
@h_l_g Ik ben niet zo bang voor aandachtstekort
quote:Primabella schreef op 15 november 2011 @ 14:38:

@h_l_g Ik ben niet zo bang voor aandachtstekort Voor wat dan wel? Dit is een veilige omgeving, deel gerust...
Extra man. Maar of fantasieën in werkelijkheid ook zo leuk zijn... ik ben er nog niet uit...
quote:donderstraal schreef op 15 november 2011 @ 13:51:

[...]

Ach, ik denk dat ik dat wel aankan. Heb een prima conditie, toon een grote inzet, ben enthousiast en ben een grote doorzetter!
quote:Iwannalive schreef op 15 november 2011 @ 15:46:

Extra man. Maar of fantasieën in werkelijkheid ook zo leuk zijn... ik ben er nog niet uit... die is zelfs beter... echt
quote:ster89 schreef op 14 november 2011 @ 19:38:

Je bent zelf een man? Speel jij dan ook met de andere man?

oh en wat vindt je vrouw daar van?
:dikkelultweebier)
Ik heb ervaring met mmv en een keer seks gehad met een vrouw (ben zelf vrouw).

Ik heb zelf gemerkt dat ik mmv veel spannender vond dan seks met een vrouw maar seks met een vrouw voelde wel erg vertrouwd en zacht. Ik sta ook open voor mvv. Denk dat het maar net is waar je zin in hebt. Meer het gevoel "genomen" te worden door 2 mannen of wat meer zachtheid en sensualiteit van mvv..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven