Meerdere Mannen
maandag 14 november 2011 om 19:35
woensdag 16 november 2011 om 20:19
quote:lorav schreef op 16 november 2011 @ 13:18:
Hier zal het er nooit van komen... een trio
Mijn man wil geen man erbij..
En ik wil geen vrouw erbij...
Moet er niet aan denken om het met een vrouw te doen.
Mijn man denkt ook zo over een man
Maar het klinkt altijd wel spannend
Het is toch niet noodzakelijk dat de mannen of vrouwen in een trio ook sex met elkaar hebben?
Ik bedoel dat jouw man toch geen sex met de andere man hoeft maar jou samen kan verwennen? Of jij met een andere vrouw hem?
Hier zal het er nooit van komen... een trio
Mijn man wil geen man erbij..
En ik wil geen vrouw erbij...
Moet er niet aan denken om het met een vrouw te doen.
Mijn man denkt ook zo over een man
Maar het klinkt altijd wel spannend
Het is toch niet noodzakelijk dat de mannen of vrouwen in een trio ook sex met elkaar hebben?
Ik bedoel dat jouw man toch geen sex met de andere man hoeft maar jou samen kan verwennen? Of jij met een andere vrouw hem?
vrijdag 18 november 2011 om 11:33
ik ben een getrouwde man en mijn vrouw heeft meerdere keren duidelijk gemaakt dat ze absoluut nooit een trio wil of andere uitspattingen, ze walgt ervan,.. tja... maar het is mijn fantasie / droom om het met een koppel te doen dus mmv zonder schaamte samen de vrouw verwennen en niet bang voor aanrakingen etc. dus ja er zijn genoeg mannen die dit willen , maar weinig die het durven toe te geven ..
vrijdag 18 november 2011 om 14:47
zaterdag 19 november 2011 om 17:37
MMV, MVV ook MMVV gedaan in het verleden
alle 3 heeft wel iets, maar geen van 3en is iets dat we met regelmaat zijn blijven doen. Leuker ervaringen dat dan weer wel.
Bij MVV vond ik het (als man) natuurlijk heerlijk om tegelijkertijd door 2 vrouwen verwend te worden. Maar als man 2 vrouwen tegelijk bezighouden is moeilijk. Daarnaast is het erg opwindend om de 2 vrouwen samen bezig te zien. (Vreemd genoeg hebben de vrouwen die ik meegemaakt heb dit nooit vervelend gevonden, ook al waren ze toch echt hetero)
Bij MMV is het erg leuk om met 2 mannen 1 vrouw te verwennen. Maar omdat ik seksueel niets met mannen heb was de seks wel alleen op de vrouw gericht (en daarmee ook het eigen "gerief") Of de vrouw stimuleert beide mannen tegelijkertijd.
MMVV Daarmee kun je dan weer allerlei combi's maken, en zijn er veel opties. Je moet dan niet voor geen greintje jaloers zijn, want soms sta je dan even "buitenspel".
Persoonlijk vind ik MMVV het spannendst en vooral gezelligst.
alle 3 heeft wel iets, maar geen van 3en is iets dat we met regelmaat zijn blijven doen. Leuker ervaringen dat dan weer wel.
Bij MVV vond ik het (als man) natuurlijk heerlijk om tegelijkertijd door 2 vrouwen verwend te worden. Maar als man 2 vrouwen tegelijk bezighouden is moeilijk. Daarnaast is het erg opwindend om de 2 vrouwen samen bezig te zien. (Vreemd genoeg hebben de vrouwen die ik meegemaakt heb dit nooit vervelend gevonden, ook al waren ze toch echt hetero)
Bij MMV is het erg leuk om met 2 mannen 1 vrouw te verwennen. Maar omdat ik seksueel niets met mannen heb was de seks wel alleen op de vrouw gericht (en daarmee ook het eigen "gerief") Of de vrouw stimuleert beide mannen tegelijkertijd.
MMVV Daarmee kun je dan weer allerlei combi's maken, en zijn er veel opties. Je moet dan niet voor geen greintje jaloers zijn, want soms sta je dan even "buitenspel".
Persoonlijk vind ik MMVV het spannendst en vooral gezelligst.