saai zeg

12-11-2011 18:31 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier, vandaag op het forum

heb net 2 chocolade poppetjes gekocht 1 piet en 1 sint ga ik zo maar opeten, echt saai
Overigens ben ik soms best blij dat mijn leven zo nu en dan saai is. Ik heb de laatste jaren tijden gekend vol spanning en sensatie. Je maakt nog eens wat mee, maar of dat nou altijd zo aangenaam was... Dan kan een beetje saaiheid een verademing zijn.

(tot zover mijn saaie filosofische beschouwing in dit lichtvoetige topic)

Enter, ik ben zo saai, ik heb niet eens een frituurpan.

Molly, ik zie het ook hoor, overal saaiheid. Maar is dat niet het effect dat als je zwanger bent je ineens overal zwangere vrouwen ziet? Of je been gebroken hebt en ineens iedereen in het gips ziet lopen?

Of het is echt zo en is het gewoon allemaal heeeel saaaaai.
Dit is de muts dus....

En dit de borstpartij.

Mirabile: ik herken jouw filosofische beschouwing wel hoor. Ben persoonlijk ook heel blij met mijn 'saaie' leven. Als je een willekeurige dertiger die single is in mijn plaats zet, dan rennen ze hard gillend weg denk ik. Dat houden ze nooit vol!

En je hebt misschien wel gelijk met wat je zegt over gips en zwangeren e.d. Maar... ik zag het woord saai opduiken op een ander topic. Alleen had Enter die term zelf gebruikt, weet even niet meer in welk topic, haha.
quote:mirabile schreef op 14 november 2011 @ 22:17:

[...]

Het is echt kommer en kwel qua saaiheid vanavond.

Heb je deze al gezien? ene Nienke had hem ge upt en ik nog reageren daar, is het een topic uit 2010, bijna een jaar geleden ook dat nog
quote:mirabile schreef op 14 november 2011 @ 22:28:

Overigens ben ik soms best blij dat mijn leven zo nu en dan saai is. Ik heb de laatste jaren tijden gekend vol spanning en sensatie. Je maakt nog eens wat mee, maar of dat nou altijd zo aangenaam was... Dan kan een beetje saaiheid een verademing zijn.

(tot zover mijn saaie filosofische beschouwing in dit lichtvoetige topic)

Enter, ik ben zo saai, ik heb niet eens een frituurpan.

Molly, ik zie het ook hoor, overal saaiheid. Maar is dat niet het effect dat als je zwanger bent je ineens overal zwangere vrouwen ziet? Of je been gebroken hebt en ineens iedereen in het gips ziet lopen?

Of het is echt zo en is het gewoon allemaal heeeel saaaaai.das pas saaiheid ten top! geen frituurpan
Saaier kan het niet, Enter.

Maar toch typisch dat het nu ge-upt wordt. Ik zeg het je, er hangt saaiheid in de lucht, overal, er valt niet aan te ontkomen.

(had je reacties gezien, ook bij andere topics )
quote:molly74 schreef op 14 november 2011 @ 22:29:

Dit is de muts dus....

[afbeelding]

En dit de borstpartij.

[afbeelding]erg veel rose en die borsten? die liggen op de grond? WTF?
quote:mirabile schreef op 14 november 2011 @ 22:48:

Saaier kan het niet, Enter.

Maar toch typisch dat het nu ge-upt wordt. Ik zeg het je, er hangt saaiheid in de lucht, overal, er valt niet aan te ontkomen.

(had je reacties gezien, ook bij andere topics )
nu ga ik, heel verantwoord maar dodelijk saai, de was ophangen
Molly, probeer je met je plaatjes nu te illustreren dat je geen saaie muts hebt?

Om over je boobies maar niet te spreken...
om hem morgen, eveneens dodelijk saai, weer van het droogrek te halen

te saai voor woorden laat staan voor daden, maar goed
quote:enter schreef op 14 november 2011 @ 22:53:

nu ga ik, heel verantwoord maar dodelijk saai, de was ophangenMisschien kan je het creatief doen, oplopend in kleur of zo?
quote:mirabile schreef op 14 november 2011 @ 22:55:

[...]

Misschien kan je het creatief doen, oplopend in kleur of zo?dat doe ik altijd
alles hangt ook nog in volgorde kleur bij kleur en groot en klein bijelkaar, tis te gek om over te praten, ik weet.
Hallo Enter, leuk topic, heul leuk
misschien kan ik eens afwijken en alles door elkaar flikkeren? WTF

ik doe het gewoon
quote:abominbel schreef op 14 november 2011 @ 22:59:

Hallo Enter, leuk topic, heul leuk

nou leuk zeg....

vooral....saai zeg maar
quote:enter schreef op 14 november 2011 @ 23:00:

[...]

nou leuk zeg....

vooral....saai zeg maar en en verder niks. Gewoon een koud drankje nemen, dan is alles minder saai.
Ik zit hier te schuddebuiken van het lachen.

Wat die oude topics betreft: dat schijnt IN te zijn, want ik zag vandaag nog meer oudjes langskomen. Heel irritant is dat.

En ja, ik wil met die plaatjes laten zien dat ik er nog appetijtelijk uitzie ja! Niet dan?

Jammer dat ik niet méér foto's kon vinden. Bepaalde foto's van landschappen, natuur, bloemen, etc. die vrouwelijke en mannelijke geslachtsvormen hadden. Dat was echt heel mooi (en bizar).
Wie is er nou zo dom om zulke oude topics van stal te halen. Allemaal oud nieuws
quote:enter schreef op 14 november 2011 @ 22:59:

misschien kan ik eens afwijken en alles door elkaar flikkeren? WTF

ik doe het gewoonTypisch geval van 'hoe houd ik het spannend'.
quote:abominbel schreef op 14 november 2011 @ 23:03:

Wie is er nou zo dom om zulke oude topics van stal te halen. Allemaal oud nieuws Hahaha inderdaad! En bovendien is het ook nog 's veel saaier dan zelf iets openen.
quote:abominbel schreef op 14 november 2011 @ 23:01:

[...]

en en verder niks. Gewoon een koud drankje nemen, dan is alles minder saai.een biertje? ben rete nieuwsgierig wie jij bent
quote:molly74 schreef op 14 november 2011 @ 23:08:

[...]

Typisch geval van 'hoe houd ik het spannend'.

vreselijk toch: hoe spannend is de was ophangen? das gewoon vreselijk zwaar saai.kut saai

een saaie kut hangt de was spannend op
om het vervolgens de andere dag er weer af te halen...

al dan niet spannend.

volgens mij draaf ik iets door

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven