saai zeg

12-11-2011 18:31 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier, vandaag op het forum

heb net 2 chocolade poppetjes gekocht 1 piet en 1 sint ga ik zo maar opeten, echt saai
quote:Charlotte69 schreef op 13 november 2011 @ 23:41:

Niet zo gek dat het hier saai is aangezien vele, vele smaakmakers van dit forum inmiddels een perma/IPban hebben.

Hoe gaat t met jou en Julio en de Zaadjes? (een subtiele hint om te laten weten wie ik ben)

Is je leven heel saai?
quote:SeptemberGirl schreef op 13 november 2011 @ 23:46:

[...]

Een mevrouw die 250 kilo weegt!heremetiet moment ga ff kijken
quote:molly74 schreef op 13 november 2011 @ 23:46:

[...]

Gelukkig zijn er nog vele smaakmakers over, alleen posten die nu niet veel zinnigs. Ik heb wel lol op dit saaie topic. Wel even fijn om het niet over de serieuze dingen in t leven te spreken, die zijn niet saai maar te zwaar voor t VF. Bijna net zo zwaar als die mevrouw op SBS6
quote:SeptemberGirl schreef op 13 november 2011 @ 23:46:

[...]

Een mevrouw die 250 kilo weegt!Even rekenen hoor (ook al zo saai) dat is 5 keer ik.
quote:mirabile schreef op 13 november 2011 @ 23:47:

[...]

Hoe gaat t met jou en Julio en de Zaadjes? (een subtiele hint om te laten weten wie ik ben)

Is je leven heel saai?

Ja heel saai, behalve als Julio opeens zin krijgt in een spesjaal diejeetje. Maar ik ben wel wat kilootjes aangekomen moet ik toegeven.

Ik weet trouwens nog steeds niet precies wie jij bent.

Havettenaam please!
quote:mirabile schreef op 13 november 2011 @ 23:52:

[...]

Even rekenen hoor (ook al zo saai) dat is 5 keer ik.50 kg? Het wordt al iets duidelijker....
quote:Charlotte69 schreef op 13 november 2011 @ 23:54:

[...]

Ja heel saai, behalve als Julio opeens zin krijgt in een spesjaal diejeetje. Maar ik ben wel wat kilootjes aangekomen moet ik toegeven.

Ik weet trouwens nog steeds niet precies wie jij bent.

Havettenaam please!

Reetspek!

Help, wat erg word echt dement, weet mijn havettenaam niet meer.

Uh... je bent nog bij me langs geweest na de brand. Nu weet je het wel he?
Jee, de broers van die dikke vrouw zijn ook afgevallen, maar vind het niet gek dat één van die broers nog steeds te zwaar is: hij heeft een ENORME schakelketting om z'n nek!
quote:mirabile schreef op 13 november 2011 @ 23:56:

[...]

Reetspek!

Help, wat erg word echt dement, weet mijn havettenaam niet meer.

Uh... je bent nog bij me langs geweest na de brand. Nu weet je het wel he?

Sabientje Kruishaar herself?!?!?!!?!?!

Zat jij vrijdag ook niet op TVOH topic? Heb je t.v. tegenwoordig?

Dikke vette kussen voor jou!
wilde net iets lekkers in mijn mond stoppen, doe maar niet
quote:Charlotte69 schreef op 14 november 2011 @ 00:03:

[...]

Sabientje Kruishaar herself?!?!?!!?!?!

Zat jij vrijdag ook niet op TVOH topic? Heb je t.v. tegenwoordig?

Dikke vette kussen voor jou!

Jaa, na de brand ben ik op mijn logeeradres helemaal hooked geraakt aan de tv. Dus toen we weer in het huis konden mezelf en t roepding maar een tv cadeau gedaan ter compensatie van de ellende.

Heel veel Tender Lof en Ker

Mis jullie wel een beetje. Lijkt allemaal een beetje doodgebloed, maar heb zelf ook weinig energie om er weer nieuw leven in te blazen.

Even on topic: saai he *gaap*
toch een leuk bericht Mirabile & Charlotte, zo zie je maar saai word soms leuk saai, ofso
quote:mirabile schreef op 14 november 2011 @ 00:11:

[...]

Jaa, na de brand ben ik op mijn logeeradres helemaal hooked geraakt aan de tv. Dus toen we weer in het huis konden mezelf en t roepding maar een tv cadeau gedaan ter compensatie van de ellende.

Heel veel Tender Lof en Ker

Mis jullie wel een beetje. Lijkt allemaal een beetje doodgebloed, maar heb zelf ook weinig energie om er weer nieuw leven in te blazen.

Even on topic: saai he *gaap*

Ja, klopt. Mis jou ook. Maar ik heb je al een tijdje geleden een verzoek gestuurd op FB, ik heb sinds een maandje of wat een 'echt' account. Maar je hebt me geweigerd of in ieder geval nog niet geaccepteerd.

Dus doe even accepteren please?

Kunnen we sjetten en kuttak hauwe.
bericht voor saaie Ruza, hoe gaat het met het niet roken? saai zeker? succes morgen op het werk! bedoel in de saaie pauze
quote:enter schreef op 14 november 2011 @ 00:15:

toch een leuk bericht Mirabile & Charlotte, zo zie je maar saai word soms leuk saai, ofso Ja, het is helemaal niet saai om lieve oude bekenden tegen te komen. Ik word er helemaal een beetje blij van.
quote:enter schreef op 14 november 2011 @ 00:15:

toch een leuk bericht Mirabile & Charlotte, zo zie je maar saai word soms leuk saai, ofso

En wie ben jij dan weer Enter?

Ja, Mirabile ik word er ook helemaal blij van jou hier weer tegen te komen!
quote:Charlotte69 schreef op 14 november 2011 @ 00:17:

[...]

Ja, klopt. Mis jou ook. Maar ik heb je al een tijdje geleden een verzoek gestuurd op FB, ik heb sinds een maandje of wat een 'echt' account. Maar je hebt me geweigerd of in ieder geval nog niet geaccepteerd.

Dus doe even accepteren please?

Kunnen we sjetten en kuttak hauwe.

Oh, hep ju netuurluk ekspes gewijgurt

Nee hoor, kom amper nog op facebook of hyves. Heel bewust probeer ik mij een beetje af te sluiten van bepaalde dingen, is niet zo goed voor me. Maar ga morgen even kijken, want met jou sjette vind ik wel leuk natuurlijk.
quote:Charlotte69 schreef op 14 november 2011 @ 00:21:

[...]

En wie ben jij dan weer Enter?

Ja, Mirabile ik word er ook helemaal blij van jou hier weer tegen te komen!

jammer dat je hier geen namen mag noemen

ben een saaie ouwe garde muts, dat wel, vraag maar aan ***Damm
Hyves doe ik ook niks meer mee, maar FB wel dus sinds kort.

Gaan we snel even een keertje bijsjette okay? Als je tijd hebt hoor want je moet je nieuwe verslaving (t.v.) natuurlijk ook niet verwaarlozen! Hahaha, ben helemaal in shock dat jij hier op alle trashtopics zit!
quote:enter schreef op 14 november 2011 @ 00:23:

[...]

jammer dat je hier geen namen mag noemen

ben een saaie ouwe garde muts, dat wel, vraag maar aan ***Damm

Ja, ik weet dat zij het ook wilde weten. Maar helaas is ook zij veroordeeld tot de forumdoodstraf. Tjakka, weg met die ouwe garde! Ben ik blij dat ik niet echt incrowd ben/was!

Maareh Enter, doe even een hintje?
quote:Charlotte69 schreef op 14 november 2011 @ 00:25:

Hyves doe ik ook niks meer mee, maar FB wel dus sinds kort.

Gaan we snel even een keertje bijsjette okay? Als je tijd hebt hoor want je moet je nieuwe verslaving (t.v.) natuurlijk ook niet verwaarlozen! Hahaha, ben helemaal in shock dat jij hier op alle trashtopics zit!

ja, juist die trash is in combinatie met het VF heel grappig.

Vind het ook maar bagger saai dat er zoveel van die leuke forrummers geband zijn. Maak ik hier een grandioze comeback, ben ik eindelijk echt lekker aan t meelullen en is iedereen ineens foetsie.

We gaan zeker chatten en lijkt me leuk om wat af te spreken om een keer bij je langs te komen. Moet er nodig even uit.
quote:Charlotte69 schreef op 14 november 2011 @ 00:27:

[...]

Ja, ik weet dat zij het ook wilde weten. Maar helaas is ook zij veroordeeld tot de forumdoodstraf. Tjakka, weg met die ouwe garde! Ben ik blij dat ik niet echt incrowd ben/was!

Maareh Enter, doe even een hintje?

och ik lees het net op het andere topic, van D ben er gewoon flabbergasted van

tjonge dat kan er ook nog wel bij, saai gedoe !
Haha wat een leuk SAAI topic!

Saai he, zo'n saaie nacht.. En saaie temperatuur.. En saai tweepersoonsbedvoor1persoon.
Ik saai taai 'm hier, ik ken jullie niet. :( Dat wordt te saai voor mij. Trusten ook trouwens.
Het is echt een gekkenhuis geworden hier op dit forum. Je mag hier echt helemaal niks meer. Maar laten we het over 'het beleid' hebben via de chat anders krijg ik een ban en jij ook. En dat wil je niet natuurlijk, net nu je je comeback hebt gemaakt!

Lieverd, we gaan snel wat afspreken want je bent natuurlijk van harte welkom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven