Not into me?? Or...

15-11-2011 07:08 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames (en heren),

Ik heb nu ruim een jaar lang dagelijks contact met een man, 1x afgesproken, de 2e afspraak is inmiddels gemaakt.

Ineens is het contact een stuk minder, de eerste mail is heel enthousiast, meelevend en leuk, maar hoe vaker we heen en weer mailen (op een dag) hoe korter zijn antwoorden.

Hoe moet ik dit opvatten??
Oke, ff checken of ik het nu snap: je wilt vrienden zijn en de benefits lees ik als seks?

Denk by the way, als antwoord op je vraag, dat je naarmate de dag (tijd) vordert elkaar minder te vertellen hebt, dus dat daarom de mails korter worden.
quote:Caviahaar schreef op 15 november 2011 @ 14:59:

Oke, ff checken of ik het nu snap: je wilt vrienden zijn en de benefits lees ik als seks?

Denk by the way, als antwoord op je vraag, dat je naarmate de dag (tijd) vordert elkaar minder te vertellen hebt, dus dat daarom de mails korter worden.

Inderdaad dat bedoel ik, met als eerste intentie vriendschap. OF en wanneer er benefits bij komen kijken, is niet eens zo interessant voor mij.

Dat de mails korter worden klopt, maar het worden er minder, soms "maar" 3 op een dag (wwaar zeur ik over), maar omdat het vanaf dag 1 met uren en uren msnnen is begonnen........ is he still into me?
Misschien moet ie gewoon werken, is het druk op zijn werk? Ik noem maar iets geks... Wel goed dat je zelf half grappig aangeeft dat je zeurt. Maareh, als je alleen vriendschap wilt, begrijp ik niet waarom je perse wilt weten of he into you is. Bovendien weten wij dat niet, maar kun je die vraag echt beter naar hem mailen
Nou, omdat wat mij betreft de benefits er zeker wel inzitten, maar ik ben niet iemand die daar meteen de eerste date mee bezig gaat. Ik wil hem eerst goed kennen en erop kunnen vertrouwen dat het hem niet puur om seks gaat (hij zegt van niet). Snelle seks, daar zit ik niet op te wachten en hij blijkbaar ook niet na een jaar

En als ik er logisch over nadenk, zeur ik gewoon want:

1. geen enkele kerel gaat een jaar wachten op een eenmalige snelle wip;

2. geen enkele kerel gaat 40x per dag mailen als hij diegene niet leuk vindt.

Ik word alleen onzeker van het verminderde contact, wat heel normaal is dat dat minder wordt.
Misschien denkt ie wel dat seks/relatie er niet in zit en haakt ie af....
quote:Summerdance schreef op 15 november 2011 @ 13:14:

[...]

Ik werk parttime om goed te kunnen blijven forummen

Kwestie van prioriteiten stellen, maar daarbij OOK nog mailen de hele dag...nee hoor, dat lukt me niet! Nee pjieuw dan snap ik het
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zoveel mails in een uur en gedurende de dag en dat elke dag, wat schrijf je dan zoal inhoudelijk.

Vind het niet helemaal normaal, zolang mailen en dan pas na een hele tijd de eerste date, dan ook nog een lange tijd er tussen voor de tweede date (die og moet komen)

Dat alles alleen voor vriendschap? Ik zie het meer als een heel intensief mailcontact, wat niet verder komt.

Ben benieuwd of je hem IRL leuk blijft vinden.

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen en hoe oud zijn jullie?
quote:limelight schreef op 15 november 2011 @ 17:06:

Zoveel mails in een uur en gedurende de dag en dat elke dag, wat schrijf je dan zoal inhoudelijk.

Vind het niet helemaal normaal, zolang mailen en dan pas na een hele tijd de eerste date, dan ook nog een lange tijd er tussen voor de tweede date (die og moet komen)

Dat alles alleen voor vriendschap? Ik zie het meer als een heel intensief mailcontact, wat niet verder komt.

Ben benieuwd of je hem IRL leuk blijft vinden.

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen en hoe oud zijn jullie?

Tja waar schrijf je over... grapjes over en weer, elkaar afbluffen enzo..

Ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe het irl gaat, misschien creeer je via mail toch een ander beeld van iemand en valt het,ondanks dat je elkaar al ns eerder hebt gezien, toch weer tegen.

We hebben elkaar leren kennen viaviaviavia toegevoeg op msn, daarna maaaaaaaandenlang op msn voor we elkaar irl zagen.

Enne...leeftijd?? we zijn beiden de 40 ver voorbij!
Beiden de 40 ver voorbij? Ik schatte jullie allebei eind 20, of halverwege 20.
quote:Summerdance schreef op 15 november 2011 @ 07:33:

Hoe vaker we heen en weer mailen op een dag???

Werken jullie niet gewoon overdag?

Ik heb echt geen tijd om koetjes en kalfjes meuk op en neer te gaan sturen de hele dag hoor...

En waar heb je het over de hele dag?

En dat al ruim een jaar....

Afgezien daarvan.....afdeling ICT is blind of zo?

Tot zover mijn (on) zinnige bijdrage...nu de rest lezen
quote:namita schreef op 15 november 2011 @ 21:49:

Beiden de 40 ver voorbij? Ik schatte jullie allebei eind 20, of halverwege 20. Waar staan de leeftijden?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
De 40 voorbij? Dat meen je niet serieus!!!!!
quote:mutsss schreef op 15 november 2011 @ 14:42:

Ik zou zelf graag een friends with benefits willen met de man in kwestie, waarbij de benefits langzaam opgebouwd worden.

Ik dacht te bemerken dat man in kwestie dat ook wilde, maar omdat het contact nu wat vermindert, weet ik niet meer wat hij voor signalen afgeeft.

Misschien dat een buitenstaande die signalen beter begrijpt dan ik.Wat doe jij moeilijk zeg. Ben je niet gewoon een bange poeperd. Wees eens eerlijk in wat je wil. Ben je misschien bang afgewezen te worden en dan doe je daarom dit spelletje maar. Dit gaat toch nergens over...
[quote]mutsss schreef op 15 november 2011 @ 07:55:

Ja dat denk ik ook... soms mailen we wel 80x heen en weer op 1 dag :S

quote]

Zo, 80x heen en weer op een dag? Dat is bij een werkdag van 8 uur: 10 mailtjes per uur! Dat betekent 1 per 6 minuten. Dus elke 6 minuten stuur jij een mailtje (typen in die tijd) en stuurt hij een mailtje terug (lezen in die tijd). Volgens mij hebben jullie op je werk geen reet te doen, jullie mailen alleen maar.

Als hij nu minder mailtjes stuurt, maakt het jou onzeker?? Ik denk dat hij alleen maar probeert iets meer te werken tusen het mailen door!
quote:mutsss schreef op 15 november 2011 @ 20:56:

[...]

Tja waar schrijf je over... grapjes over en weer, elkaar afbluffen enzo..

Ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe het irl gaat, misschien creeer je via mail toch een ander beeld van iemand en valt het,ondanks dat je elkaar al ns eerder hebt gezien, toch weer tegen.

We hebben elkaar leren kennen viaviaviavia toegevoeg op msn, daarna maaaaaaaandenlang op msn voor we elkaar irl zagen.

Enne...leeftijd?? we zijn beiden de 40 ver voorbij!Raar hoor om 3 kwart jaar samen in zo een digitale wereld te gaan rondhangen, elkaar eindelijk live te zien en vervolgens weer die digitale wereld in te duiken met zijn tweeën...
En dan noem je je topic ook nog "not into me??? or?"...

Vrouw van 40+ schrijft nu een jaar lang circa 40 - 80 mails per dag met man van 40+, de tweede afspraak volgt de man is uitgemaild en dan de vraag not into me or?

Aantrekkelijke vrouw ben je hoor... poeh. Big catch. Ik zeg 100% match!
Het is trouwens niet gek dat de intensiteit van msnnen en mailen afneemt naarmate je elkaar langer kent. In het begin is het nieuw en ben je constant in elkaars gedachten. Maar dat neemt gewoon af, dat hou je ook niet vol. De wereld om je heen komt weer wat meer in beeld en het contact wordt wat normaler. Dat betekent niet dat hij not into you is. Laat het initiatief anders eens bij hem. Kijken of het wat meer aantrekt!? Maar friends met benefits? Waar bestaan de benefits uit als je elkaar alleen maar mailt of msnt?
quote:huismuts schreef op 15 november 2011 @ 23:35:

Het is trouwens niet gek dat de intensiteit van msnnen en mailen afneemt naarmate je elkaar langer kent. In het begin is het nieuw en ben je constant in elkaars gedachten. Maar dat neemt gewoon af, dat hou je ook niet vol. De wereld om je heen komt weer wat meer in beeld en het contact wordt wat normaler. Dat betekent niet dat hij not into you is. Laat het initiatief anders eens bij hem. Kijken of het wat meer aantrekt!? Maar friends met benefits? Waar bestaan de benefits uit als je elkaar alleen maar mailt of msnt?Ik denk wel dat hij Not into her is... het duurt nog 3 weken voor de 2de date komt... zegt genoeg.
misschien werkt alles op die leeftijd wat trager, ook het daten:-)

Wat is de reden dat het pas over 3 weken is?
Reden: ik heb het druk met andere dingen komende 3 weken.

Niet perse bang voor een afwijzing, wel bang dat, als date 2 niet leuk genoeg is, het contact helemaal stopt.

We wonen ook niet echt bij elkaar in de buurt..
.
zeg mutsss, je bent gewoon een neppende grappenmaker.

De naam mutsss is dus heel goed gekozen. Toppie hoor
Beter te laat dan over tijd.
Zeg blinkie123... ben je uit op een rel ofzo?
quote:mutsss schreef op 16 november 2011 @ 11:07:

Zeg blinkie123... ben je uit op een rel ofzo?

Nee hoor, maar jij waarschijnlijk wel.

Mag de waarheid dan niet gezegd worden?

Maar ga gerust door met je onzin hoor.
Beter te laat dan over tijd.
Je hoeft niet te reageren hoor, op topics die je niet geloofd... Mij maakt het niet uit, jouw reacties helpen mij niet verder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven