Not into me?? Or...
dinsdag 15 november 2011 om 07:08
Hai dames (en heren),
Ik heb nu ruim een jaar lang dagelijks contact met een man, 1x afgesproken, de 2e afspraak is inmiddels gemaakt.
Ineens is het contact een stuk minder, de eerste mail is heel enthousiast, meelevend en leuk, maar hoe vaker we heen en weer mailen (op een dag) hoe korter zijn antwoorden.
Hoe moet ik dit opvatten??
Ik heb nu ruim een jaar lang dagelijks contact met een man, 1x afgesproken, de 2e afspraak is inmiddels gemaakt.
Ineens is het contact een stuk minder, de eerste mail is heel enthousiast, meelevend en leuk, maar hoe vaker we heen en weer mailen (op een dag) hoe korter zijn antwoorden.
Hoe moet ik dit opvatten??
dinsdag 15 november 2011 om 09:11
dinsdag 15 november 2011 om 09:14
Ik denk niet dat dit wat gaat worden.
Waarschijnlijk denkt hij, als hij weer een sms-je van je ontvangt: Daar heb je haar weer.
En stuurt hij uit beleefdheid snel een kort sms-je terug b.v.: Dat is lang geleden.
1x een date in 1 jaar, en de tweede afspraak is gemaakt?
Is dit nu echt zo of zit je hier de boel een beetje te besodemieteren?
Ik heb zo mijn vraagtekens.
Maar als het echt zo is dan gaat het niets worden.
Waarschijnlijk denkt hij, als hij weer een sms-je van je ontvangt: Daar heb je haar weer.
En stuurt hij uit beleefdheid snel een kort sms-je terug b.v.: Dat is lang geleden.
1x een date in 1 jaar, en de tweede afspraak is gemaakt?
Is dit nu echt zo of zit je hier de boel een beetje te besodemieteren?
Ik heb zo mijn vraagtekens.
Maar als het echt zo is dan gaat het niets worden.
Beter te laat dan over tijd.
dinsdag 15 november 2011 om 09:34
We (eigenlijk ik) vonden elkaar na date 1 leuk, maar verder niks.
Die instelling heb ik nog steeds, gewoon ns lekker een bakkie en we zien wel (ik ben niet op zoek naar een relatie).
Ik snap al jullie reacties, maar het heen en weer mailen is niet uit beleefdheid van zijn kant. Hij zal ook niet uit beleefdheid voorstellen af te spreken met elkaar
Ik heb ook niks in die richting voorgesteld, hij kwam daarmee.
de eerste date is 6 weken geleden (zoals ik al zei, ik ben niet zo snel met afspreken)
En het is inderdaad echt zo
Die instelling heb ik nog steeds, gewoon ns lekker een bakkie en we zien wel (ik ben niet op zoek naar een relatie).
Ik snap al jullie reacties, maar het heen en weer mailen is niet uit beleefdheid van zijn kant. Hij zal ook niet uit beleefdheid voorstellen af te spreken met elkaar
Ik heb ook niks in die richting voorgesteld, hij kwam daarmee.
de eerste date is 6 weken geleden (zoals ik al zei, ik ben niet zo snel met afspreken)
En het is inderdaad echt zo
dinsdag 15 november 2011 om 09:48
De verwachtingen van elkaar is een vriendschap met eventueel meer, dus geen relatie.
De eerste date was leuk, gezellig enzo.. ik "haakte" soort van af, waarna de mailsessies begonnen.
De tweede date heeft dezelfde intenties, we vinden elkaar leuk en we hebben dezelfde humor, dus het is in eerste instantie vriendschap, maar omdat we naar elkaar hebben uitgesproken het niet erg te vinden, mocht er meer gebeuren, zijn er toch voorzichtige verwachtingen ontstaan.
Nu hij het contact zo afhoudt (overigens wel leuk reageren en virtueel flirten) weet ik niet zo goed meer hoe hij er in staat.
Misschien moet ik gewoon dat "eventueel meer" loslaten, omdat er op date 1 geen spanning was die richting op. Door dar "eventueel meer" ben ik er niet zo ontspannen onder dan wanneer ik met een andere vriend/vriendin afspreek...
De eerste date was leuk, gezellig enzo.. ik "haakte" soort van af, waarna de mailsessies begonnen.
De tweede date heeft dezelfde intenties, we vinden elkaar leuk en we hebben dezelfde humor, dus het is in eerste instantie vriendschap, maar omdat we naar elkaar hebben uitgesproken het niet erg te vinden, mocht er meer gebeuren, zijn er toch voorzichtige verwachtingen ontstaan.
Nu hij het contact zo afhoudt (overigens wel leuk reageren en virtueel flirten) weet ik niet zo goed meer hoe hij er in staat.
Misschien moet ik gewoon dat "eventueel meer" loslaten, omdat er op date 1 geen spanning was die richting op. Door dar "eventueel meer" ben ik er niet zo ontspannen onder dan wanneer ik met een andere vriend/vriendin afspreek...
dinsdag 15 november 2011 om 12:54
Ik denk niet dat er iets uit gaat groeien. Dat was dan wel gebeurd nu. Dan zou er echt geen 2 maanden tussen 2 dates zitten.
Vergeet het en geniet van alle tijd die jullie blijkbaar beide hebben om elkaar 40 mails per dag te sturen...
(Zegt wel veel over jullie leven, daar zou ik eerder een topic over openen)
Vergeet het en geniet van alle tijd die jullie blijkbaar beide hebben om elkaar 40 mails per dag te sturen...
(Zegt wel veel over jullie leven, daar zou ik eerder een topic over openen)
dinsdag 15 november 2011 om 13:14
dinsdag 15 november 2011 om 13:14
dinsdag 15 november 2011 om 13:26
Geeft niks, ik weet dat het zwaar belachelijk is..
Soms wel 60 in 1 uurtje tijd (schaam me bijna om het te typen hier). Zelfs vaak nog een uurtje msn op een dag... na 60 mails...
Verder heb ik een prima leven hoor
Het is denk ik voornamelijk uit verveling (niks te doen op het werk).
Tja.. ik merk het wel op de 2e afspraak.
dinsdag 15 november 2011 om 13:56
quote:mutsss schreef op 15 november 2011 @ 13:26:
Soms wel 60 in 1 uurtje tijd (schaam me bijna om het te typen hier). Zelfs vaak nog een uurtje msn op een dag... na 60 mails...
Als in 60 mailtjes per uur ??
Jij was zeker de snelste met blind typen.
Manlief en ik zien elkaar wel dagelijks paar berichtjes per dag vinden we wel voldoende.
*krijg net whatsapp binnen*
Als in 60 mailtjes per uur ??
Jij was zeker de snelste met blind typen.
Manlief en ik zien elkaar wel dagelijks paar berichtjes per dag vinden we wel voldoende.
*krijg net whatsapp binnen*
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
dinsdag 15 november 2011 om 14:00
Haha ja ik kan aardig snel typen idd
Ergste is nu... tot nu toe reagert hij meteen op een mail van mij (heb meestal binnen 5 minuten antwoord) waarop ik dus ook meteen reageer.. vanaf vorige week ofzo volgde de zoveelste mail pas na een kwartier en zo zit er steeds meer tijd tussen..
Ach, als ik het zo allemaal lees is het gewoon belachelijk Gewoon verslaafd dus!
Afkicken en normaal doen haha hij spreekt niet voor niks met me af EN hij mailt nog altijd terug
Ergste is nu... tot nu toe reagert hij meteen op een mail van mij (heb meestal binnen 5 minuten antwoord) waarop ik dus ook meteen reageer.. vanaf vorige week ofzo volgde de zoveelste mail pas na een kwartier en zo zit er steeds meer tijd tussen..
Ach, als ik het zo allemaal lees is het gewoon belachelijk Gewoon verslaafd dus!
Afkicken en normaal doen haha hij spreekt niet voor niks met me af EN hij mailt nog altijd terug
dinsdag 15 november 2011 om 14:33
dinsdag 15 november 2011 om 14:41
quote:blinkie123 schreef op 15 november 2011 @ 14:33:
[...]
Ze wil aandacht, thats it.
Niets meer en niets minder.
En het mooiste is:
Hier op het forum krijgt ze nu ook van ons allemaal volop aandacht.
Tssss.....
Dus.. als iemand een topic opent omdat ze zelf niet weet hoe en wat en om een frisse blik van een buitenstaander vraagt, is ze meteen een aandachttrekker??
Maar goed dat er dan zoveel aandachtstrekkers zijn, anders had jij niks te doen gehad. Tsss...
[...]
Ze wil aandacht, thats it.
Niets meer en niets minder.
En het mooiste is:
Hier op het forum krijgt ze nu ook van ons allemaal volop aandacht.
Tssss.....
Dus.. als iemand een topic opent omdat ze zelf niet weet hoe en wat en om een frisse blik van een buitenstaander vraagt, is ze meteen een aandachttrekker??
Maar goed dat er dan zoveel aandachtstrekkers zijn, anders had jij niks te doen gehad. Tsss...
dinsdag 15 november 2011 om 14:42
Ik zou zelf graag een friends with benefits willen met de man in kwestie, waarbij de benefits langzaam opgebouwd worden.
Ik dacht te bemerken dat man in kwestie dat ook wilde, maar omdat het contact nu wat vermindert, weet ik niet meer wat hij voor signalen afgeeft.
Misschien dat een buitenstaande die signalen beter begrijpt dan ik.
Ik dacht te bemerken dat man in kwestie dat ook wilde, maar omdat het contact nu wat vermindert, weet ik niet meer wat hij voor signalen afgeeft.
Misschien dat een buitenstaande die signalen beter begrijpt dan ik.