Not into me?? Or...

15-11-2011 07:08 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames (en heren),

Ik heb nu ruim een jaar lang dagelijks contact met een man, 1x afgesproken, de 2e afspraak is inmiddels gemaakt.

Ineens is het contact een stuk minder, de eerste mail is heel enthousiast, meelevend en leuk, maar hoe vaker we heen en weer mailen (op een dag) hoe korter zijn antwoorden.

Hoe moet ik dit opvatten??
Geen idee,dat weet hij het beste.
Dat jullie misschien veel te veel mailen en hij ook niet meer weet hoe te reageren omdat het een beetje standaard word?
quote:zwitsal_nijntje schreef op 15 november 2011 @ 07:13:

Dat jullie misschien veel te veel mailen en hij ook niet meer weet hoe te reageren omdat het een beetje standaard word?

Dit sowieso

Hebben we ook al 100x toegegeven naar elkaar toe
Wacht de 2e date af en dan voel/weet je vanzelf of het nog klikt.. Wanneer is die 2e afspraak?
verminder dat dan, dan zal hij vast en zeker uitgebreider reageren omdat hij dan meer te vertellen heeft. ;)
quote:Doperwt schreef op 15 november 2011 @ 07:20:

Wacht de 2e date af en dan voel/weet je vanzelf of het nog klikt.. Wanneer is die 2e afspraak?

Die afspraak is over 3 weken.

En hij zegt er veel zin in te hebben enzovoorts.
Hoe vaker we heen en weer mailen op een dag???

Werken jullie niet gewoon overdag?

Ik heb echt geen tijd om koetjes en kalfjes meuk op en neer te gaan sturen de hele dag hoor...

En waar heb je het over de hele dag?

En dat al ruim een jaar....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 15 november 2011 @ 07:33:

Ik heb echt geen tijd om koetjes en kalfjes meuk op en neer te gaan sturen de hele dag hoor...

En dat al ruim een jaar....

Ik ben aanwezig op mn werk, er is alleen heel weinig te doen

Tja waar heb je het over... koetjes en kalfjes idd..
ik denk dat de antwoorden vooral steeds korter worden omdat jullie elkaar zo ontzettend vaak mailen. als ik iemand 1x p.d. zou mailen zou ik na een tijdje al niet weten wat ik zou moeten mailen, laat staan als je nog vaker mailt.

ik zou dus sowieso minder mailen, des te leuker en langer de mail denk weer worden!
Ja dat denk ik ook... soms mailen we wel 80x heen en weer op 1 dag :S

Dus ik snap het wel dat het minder wordt, het maakt me alleen een beetje onzeker
Als het contact verminderd is sinds jullie elkaar hebben ontmoet, lijkt 't me duidelijk, hij was verliefd op 'n droombeeld wat ie n.a.v. jullile mailtjes van je had gecreeerd en de werkelijkheid valt 'm blijkbaar tegen.
quote:Summerdance schreef op 15 november 2011 @ 07:33:

En dat al ruim een jaar....Wat doe je híer dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Stoppen met mailen dus . . . . en alleen contact tussendoor als er echt iets te melden valt . . . .
quote:elninjoo schreef op 15 november 2011 @ 07:56:

Als het contact verminderd is sinds jullie elkaar hebben ontmoet, lijkt 't me duidelijk, hij was verliefd op 'n droombeeld wat ie n.a.v. jullile mailtjes van je had gecreeerd en de werkelijkheid valt 'm blijkbaar tegen.

Waarom een 2e afspraak dan?

Want wat je zegt klopt natuurlijk wel, geldt voor mij net zo.. Hij staat op een voetstukje

En ergens denk ik: tja.. na een jaar wat minderen is niet gek natuurlijk...
Hoe was de 1e date?
quote:Primabella schreef op 15 november 2011 @ 08:23:

Hoe was de 1e date?Dat was leuk, gezellig lekker gegeten, gelachen bij het afscheid een zoen.
In een heel jaar maar 1x afgesproken??

Not into you.
Een jaar contact, 1!!!! Keer gezien, bij het afscheid en zoen??????? En 80 mailtjes per dag?!?!?!?!?

Ik zou heel snel maken dat ik weg was. Wat een eng gedrag. Hoezo elkaar maar 1 keer zien? Hoezo 80 keer mailen per dag terwijl je niets meemaakt?

Jakkes! T klinkt echt eng!
Eerst hebben we 3 kwart jaar gemaild, ik ben niet zo vlug wat afspreken betreft
Maar als een man niet into you is... dan gaat hij toch ook geen 40 mails sturen??

Maar oke, dat mailen is idd een beetje belachelijk
misschien zelf wat minder vaak emails sturen?

laat hem maar als eerste naar jou sturen

stuurt ie niks meer is ie not into you

stuurt ie wel zit het goed ...
Hij stuurt ook wel ns wat, meeste komt van mij af, maar toch hoor ik ook wel wat van hem als het lang duurt.

Of als er wat dagen tussen zit, mailt ie terug: da's lang geleden!!

Ook het initiatief voor een 2e afspraak kwam van zijn kant.

Misschien is hij dat mailen zat/heeft het druk/wil op de date ook wat te bespreken hebben/wil het mailen verminderen.
ja dat lijkt me wel

gewoon minder mailen en meer afspreken real life is toch veel leuker?

Mailen is een handig hulpmiddel maar wel bijzaak..
Als een man wel into you is, wacht ie niet zo lang met afspreken en neemt ie na 9 maanden wachten geen genoegen

et een zoen.....

Lijkt me dat je gewoon leuk bent in zijn ogen en een leuk tijdverdrijf maar niets bijzonders...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven