Mode & Beauty alle pijlers

CREME ONDER OGEN !!!

15-11-2011 21:56 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik een oogcreme gebruik krijg ik volgens mij meer rimpels onder de ogen dan als ik alleen maar gezichtscreme gebruik.. En nog erger, de wallen onder mijn ogen worden donkerder en zwellen op !!! Wat zijn jullie ervaringen en adviezen ???
Geen oogcreme meer gebruiken!!!!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik gebruik geen oogcreme, want dan krijg ik mascaravegen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Mijn advies is dat je minder hard moet gillen in je topictitel voor zo'n 'probleem'. De wereld vergaat niet en bij gillen vertrek je je hoofd dusdanig dat de rimpels er vanzelf in schieten.
Gebruik je daarom alleen hoofdletters? Omdat die wallen voor je ogen zitten en je het scherm niet meer zo goed kunt zien?

Caps gebruiken is echt overbodig, we zijn niet blind.

Ik gebruik nooit oogcrème...alleen dagcrème.
Bazinga!
Je hoeft niet zo te schreeuwen! (Misschien je topictitel even aan laten passen?)

Rimpels zijn een kwestie van aanleg en externe factoren. Ze worden niet verergerd door crème. Ik zou lekker gewoon dagcrème blijven smeren als je dat fijn vindt. Waarom (dure) oogcrème blijven gebruiken terwijl je niet tevreden bent?
quote:stukje_cake schreef op 15 november 2011 @ 21:58:

Mijn advies is dat je minder hard moet gillen in je topictitel voor zo'n 'probleem'. De wereld vergaat niet en bij gillen vertrek je je hoofd dusdanig dat de rimpels er vanzelf in schieten.
Poeh wat schreeuw je hard...

Heb je wel een goede oogcreme dan?

Ik gebruik gezichtscreme en oogcreme, geen last van de dingen die jij beschrijft. Dus vraag me dan af of je wel een goede creme hebt.
Djeez, ik las 'creme in ogen'. Dacht dat je daarom zo in paniek was. Die creme wegmikken is geen optie?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
.....
Wie van mijn zussen ben jij dan?

Je kunt het niet veranderen, dat kan alleen een mod
Zusjes?

Is het V-forum dan toch een grote inteelt gemeenschap??
Sperti aambeienzalf onder je ogen smeren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat je ogen opzwellen door creme, komt waarschijnlijk door de stoffen die erin zitten. Kijk eens naar paraffine liquidum (= minerale olie = pure aardolie: verstopt de poriën, waardoor je ogen zwellen) of naar de parabenen die erin zitten.

Baumann, Zarqa, Plante System, allemaal merken zonder paraffine. Zarqa bevat daarnaast geen parabenen.
Jeetje, jij hebt echt problemen met je uiterlijk he? Das nou het 2e topic wat je opent over cremetjes, is dit allemaal in een dag gebeurt of zo? De verloedering slaat toe......
Je moet het er iig übervoorzichtig opdoen... als je net zo smeert als je typt doe je het dus fout.
NIE SCHREEUWEN NIE HE!

Dan gaat ik terug bléren!

Maar je problemuh herken ik nie. Gewoon op tijd na bed na Sesamstraat, kee? En geen koffie drinkuh!
quote:Friia schreef op 15 november 2011 @ 22:18:

Je moet het er iig übervoorzichtig opdoen... als je net zo smeert als je typt doe je het dus fout.
This is not kosher!
WAT EEN FORUM WAT EEN MEIDEN !!!! ALLEMAAL ZO BOOS EN GROTEMONDIG !!!! FUUUUUUUUUUUUU ))))
Ah, de gezelligheid is ook weer binnen zie ik?

(Of mag d'r weer niks over gezegd worden want 't is een nieuwe forummer en zo?)
quote:chartreuse schreef op 15 november 2011 @ 22:29:

Ah, de gezelligheid is ook weer binnen zie ik?

(Of mag d'r weer niks over gezegd worden want 't is een nieuwe forummer en zo?)

Ik ga al.

quote:Nastik schreef op 15 november 2011 @ 22:31:

[...]

Ik ga al.

Ik had 't over TO, mocht dat nog niet duidelijk zijn
quote:stukje_cake schreef op 15 november 2011 @ 21:58:

Alles wat voor gezichtscrème geldt, geldt ook voor oogcrème. Een speciale crème is helemaal niet nodig. Allemaal geldklopperij.
quote:himalaya schreef op 15 november 2011 @ 22:10:

Sperti aambeienzalf onder je ogen smeren.Moet je alleen niet dagelijks doen anders krijg je op een gegeven moment zulke wallen dat je er rode lichtjes in kan hangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven