tekst voor tatoeage pols

15-11-2011 22:35 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva leden,

Ik wil graag een tatoeage laten zetten op mijn pols met een mooie tekst die betrekking heeft op mijn dochter k., Haar naam komt er ook bij met waarschijnlijk een vlinder. Iemand mooie teksten in de aanbieding. Wel oneliners anders past ie niet... Alvast bedankt allemaal.
Ik leef in mn eigen wereld, maar dat geeft,niet ze kennen me daar:)
Je wil dus op je pols een tatoeage met de naam van je dochter, een vlinder en nog een oneliner? Ben je niet bang dat het teveel wordt?

Wat die oneliners betreft.. Ik denk dat je zoiets moet tegenkomen. Zo'n tatoeage is zo persoonlijk, de enige die het kan bedenken ben jijzelf!
Zoiets misschien? :D

o you remember, chalk hearts melting on a playground wall? Do you remember, dawn escaped from moonwashed college halls? Do you remember, the cherry blossom in the market square? Do you remember, I thought it was confetti in our hair By the way didn't I break your heart? Please excuse me, I never meant to break your heart. So sorry I never meant to break your heart. But you broke mine. Kayleigh is it too late to say I'm sorry. Kayleigh could we get it together again. I can't go on pretending that it came to a natural end. Kayleigh I never thought I'd miss you, And Kayleigh I'd hoped that we'd always be friends. We said our love would last forever, So how did it come to this bitter end. Do you remember, barefoot on the lawn with shooting stars Do you remember, loving on the floor in Belsize Park Do you remember, dancing in stilletos in the snow Do you remember, you never understood I had to go. By the way, didn't I break your heart ? Please excuse me I never meant to break your heart So sorry, I never meant to break your heart, But you broke mine. Kayleigh, I just want to say I'm sorry, But Kayleigh I'm too scared to pick up the phone. To find you've found another lover to patch up our broken home. Kayleigh, I'm still trying to write that love song, Kayleigh it's more important to me now you're gone. Maybe it'll prove that we were right Or it will prove that I was wrong.
Dat word een flinke tattoo dan! En wat chiara zegt, het is zo persoonlijk.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Gravinnetje
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik hou niet van tattoes hoor maar anders doe je;

Forever Kayleigh

Niet echt origineel maar hoe groot is je pols, zoveel kan er toch niet staan?

Verder met de andere eens, het is zo persoonlijk. Wat wil je ermee zeggen?
mylene_valerie wijzigde dit bericht op 15-11-2011 22:50
Reden: foutje bedankt
% gewijzigd
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
jeetje... het is jouw lijf, jij moet er de rest van je leven mee rond lopen, dan wil je het toch zelf bedenken?

Maar goed...

The love of my life

No Lies, just Love

You are my Strenght

kijk maar ff op google afbeeldingen, wrist tattoo of text tattoo.

Succes!
En op je andere pols een tatouage met een vliegtuigje en tekst voor je zoontje Jayden? Lijkt me geweldig .....
Haha Gravinnetje moest er ook gelijk aan denken. Volgens mij heeft Froger ook nog een nummer over Kayleigh. Is misschien ook een

optie. En verder wij kennen je dochter niet Marije, dus erg lastig.
Het is forever MV. Je probeert toch niet stiekem TO op te schepen met een spelfout omdat je niet van tattoos houdt
quote:borderwalk schreef op 15 november 2011 @ 22:50:

Het is forever MV. Je probeert toch niet stiekem TO op te schepen met een spelfout omdat je niet van tattoos houdt Shit jij hebt ook alles door
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
misschien kun je hier nog wat inspiratie opdoen.
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 15 november 2011 @ 22:49:

Haha Gravinnetje moest er ook gelijk aan denken. Volgens mij heeft Froger ook nog een nummer over Kayleigh. Is misschien ook een

optie. En verder wij kennen je dochter niet Marije, dus erg lastig.

Ik heb een kat gehad die zo heette, volgens mij was het nummer Kayleigh van Marillion.

http://www.youtube.com/watch?v=dphpDdfZUGw&ob=av2e
Tja ... wat zal ik zeggen. Erg origineel is dat niet meer. De naam, ook nog een vlinder (wordt ook vaak gebruikt bij overlijden van een kind/ miskraam), en dan een tekst erbij die je hier komt vragen. Maakt het niet echt persoonlijk.

Ik ben inderdaad niet van de tattoos. De enige die ik dan wel (bij anderen) kan waarderen, als het echt persoonlijk is, zelf ontworpen, met een idee, visie erachter.

Zo is het meer een tattoo nemen om een tattoo te hebben.
Here I am - now what are your other two wishes...
quote:danivo schreef op 15 november 2011 @ 22:52:

misschien kun je hier nog wat inspiratie opdoen.

Wat een hoop enge foto's op die site!

Moet een tattoo niet juist persoonlijk zijn? Vind het altijd een beetje raar als mensen gaan vragen wat ze waar dan ook op hun lichaam zullen gaan tatoeëren, juist omdat het zo persoonlijk is.
Ik vind dit echt verschrikkelijk nep. Je wilt een tekst laten zetten op een prominente plek met de naam van je dochter erbij.... en dan vraag je aan ons om een suggestie......

Waarom wil je dit eigenlijk (die tatoo)
Je ent wel erg herkenbaar met ik neem aan je eigen naam en naam kind, zou ik even veranderen als ik jou was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik ga even voor je zoeken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dit is wel een hele gruwelijke;

quote:Longlasting schreef op 15 november 2011 @ 23:01:

Waarom wil je dit eigenlijk (die tatoo)In bepaalde kringen is dat heel hip.
http://www.dagelijkseportienelleke.nl/?e=55

Ha, bgb, en hij klopt ook nog eens niet. Da's lullig!

(De stippellijn bedoel ik.)
Wel goed oppassen voor spelfouten TO!

quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2011 @ 23:11:

http://www.dagelijkseportienelleke.nl/?e=55

[afbeelding]Ik lees 'fart' (als in: scheet).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven