Nog iemand wakker

01-10-2011 04:22 3194 berichten
Of zijn er mensen AL wakker.

Ik heb net geslapen maar werd strontmisselijk wakker. Waarschijnlijk is de drank niet helemaalgoed gevallen.

Lig nu op de bank met de kat die mij lief komt bijstaan.

Nog meer mensen die niet kunnen, willen of mogen slapen?
Check!

Hi Zoebie!
quote:thee schreef op 16 november 2011 @ 00:01:

Heb begin avond al 3,5 uur geslapen, nu dus (te) wakker.Heb ik ook altijd als ik 's middags ga liggen. En ik weet dat dat het gevolg is en toch doe ik het.
Alle reacties Link kopieren
IBI, dank je voor je lieve berichtje!

Btw, nog wat scrapdingetjes voor je gevonden, komen wel een keer jouw kant op.

Btw2: had JIJ forumstraf ?
quote:helene31 schreef op 16 november 2011 @ 00:03:

[...]

Heb ik ook altijd als ik 's middags ga liggen. En ik weet dat dat het gevolg is en toch doe ik het.Grinn, I know
IBI forumstraf? Het moet niet gekker worden.

Oh nee, mag ik niet zeggen hé? Nou ik doe het toch.

Kan niet slapen. Heb morgen een ct-scan. Bah al die nare rotberichten weer.
He bah Zoebie, dat klinkt niet best.

Ach nee, is het ook niet. Nu blijkt dat op een ct-scan van februari iets naars te zien is op het bekken. Beetje laat allemaal en mijn nieuwe huisarts is erachter gekomen. Nu zit ik opeens weer in een medische molen die ik helemaal niet wil. Maar ja, je hebt niets te willen hé.
Ai. Maar uiteraard is het beter om zekerheid te hebben dat het goed gezien is zodat er iets aan gedaan kan worden.
Zoebie, hoe laat morgen. Dan kan en zal ik aan je denken en voor je duimen.
Zoebie ik begreep zoiets idd. wat naar voor je.

Ow leuk thee ben benieuwd.
Ik liep hem ook op IBI, in dezelfde discussie. Gelukkig had ik twee dagen cursus van het werk inclusief overnachting dus heb het eigenlijk niet eens gemerkt
Dat is ook de reden dat ik heel voorzichtig ben met posten IBI, hier, op de Karavaan en Eten, verder weinig meer. Ik staf ook niet meer, heb ik ook gepost met de reden.
haha lunax was mijn eerste dus heb nog een kans gelukkig. Denk dat er veel bannen zijn gevallen.
@Zoebie: Het mag wel een keer stoppen voor je met al die ellende :( Ik ga duimen voor je morgen!
quote:Lunax schreef op 16 november 2011 @ 00:35:

Ik liep hem ook op IBI, in dezelfde discussie. Gelukkig had ik twee dagen cursus van het werk inclusief overnachting dus heb het eigenlijk niet eens gemerkt cursusmazzelaar
ow is staffen ook riskant dan? Wordt steeds gezelliger hier
Ibi niet te geloven wie er de laatste tijd weer allemaal een ban krijgt. Herhaal maar niet nee. Het is geen ban waard en het helpt bovendien ook niet.

Morgenochtend om half negen heb ik de scan en donderdag gelukkig al de uitslag. Wel een voordeel dat alles met spoed is.

Het zeker weten is beter dan deze onzekerheid Helene. Als ik niet al 21 kilo was afgevallen, maakte ik me ook geen zorgen want ik voel me prima. Maar ik snap dat afvallen niet. Ik doe er niets voor, het gaat vanzelf.
quote:thee schreef op 16 november 2011 @ 00:36:

[...]

cursusmazzelaar

Gelukkig zijn onze cursussen meestal sowieso wel leuk. Nu had het alleen nog een extra bonusje.
Echt waar?? Is staffen ook al riskant? Nou ja zeg, je staft toch om een of ander topic door te geven. Zoals laatst die twee rare topics kort na elkaar.
quote:Zoebie schreef op 16 november 2011 @ 00:37:

Morgenochtend om half negen heb ik de scan en donderdag gelukkig al de uitslag. Wel een voordeel dat alles met spoed is.

Het zeker weten is beter dan deze onzekerheid Helene. Als ik niet al 21 kilo was afgevallen, maakte ik me ook geen zorgen want ik voel me prima. Maar ik snap dat afvallen niet. Ik doe er niets voor, het gaat vanzelf.

Ik zal morgen aan je denken. Ik hoop dat het iets is dat goed te behandelen is.

Ik staf sowieso niet. Het blijft voelen als 'matennaaien'. Voorheen stafte ik nog weleens een spammer maar ik geloof dat die loyaliteit naar het forum toe wel helemaal verdwenen is nu.
Hoi dames.

Sterkte morgen, Zoebie! Zal aan je denken.
Lunax, ik staf bij spam, grove beledigingen (echt heel grof dus) en bij strafbare feiten als verkrachting en mishandeling.
quote:Lunax schreef op 16 november 2011 @ 00:41:

Ik staf sowieso niet. Het blijft voelen als 'matennaaien'. Voorheen stafte ik nog weleens een spammer maar ik geloof dat die loyaliteit naar het forum toe wel helemaal verdwenen is nu.

Dat is wat ik bedoel. Die weirdo (met al die gekke topics of hij/zij dat kon/moest dragen) en Claudio stafte ik nog wel eens.

Na al het geban niet meer. Ga geen modwerk doen terwijl serieuze forummers een perma krijgen. Laat ze het lekker ontdekken, het is niet MIJN baan.
Ik hoop dat het niks is.

Dat ik toch afval van de medicijnen zoals ik steeds heb gedacht.

De huisarts zag een metastase op het bekken. Maar dat kan niet want ik heb nooit kanker gehad. Dus met spoed een blaasonderzoek, want het komt vaak van een blaastumor af. Niks op te zien, alles was goed. Pfft dat was wel een opluchting.

Mijn huisarts heeft het nu veranderd van een metastase naar een ernstig verdachte plek. Ben er nog helemaal niet gerust op hoor, maar wel geruster na dat blaasonderzoek.

'k Heb nu de senuwe dat ze toch nog ergens anders wat vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven