Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Nog even snel voor ik ook mn bedje in duik, nog even lekker lezen en dan slapen...

Coe, ik hoop dat je ook vannacht lekker bij kan tanken. Wat een gedoe zeg met al die klussen en nu weer stukken uit de muur, zou er ook moedeloos van worden. Maar dit moet de woningbouw wel oplossen hoor, zijn ze nou helemaal daar??

Fus, fijn dat de drukte er bijna op zit EN gezellig dat je dan weer meer tijd hebt voor ons

Zoeb, ik dacht ook al: wat moet de AA op jouw werk?! Maarrr.. ik snap em.

Moest je nou deze week weer naar t ziekenhuis? Is dat donderdag? IK wil wel op de goeie dag voor je duimen natuurlijk!!

Mamz, jouw dag klonk druk.. alles een beetje gelukt?

En MissM, ben je vrij morgen?

Vind die meet een goed idee, wie weet heb ik nog wel iets nuttigs voor iemand op zolder.

Ik heb snoeptrek! Behalve chocola niks in huis en eigenlijk wil ik liever een 'verantwoord' alternatief, ga dus maar snel naar bed, daar kan ik niet snaaien

Trusten voor straks allemaal!
Ooww... die katjes (ik noem ze hier even Tup en Joep) zijn weer lekker bezig, ze hebben net allemaal knijpers van de waslijn zitten meppen en zijn daar nu mee aan t spelen. De knijpers vliegen door het hele huis en Joep kwam me er net een brengen. Net een hondje, erg grappig. Wel jammer dat ze dit ook doen als er was aan de lijn hangt, dan gaan ze dus ook opeens met een onderbroek aan de haal. We proberen het ze af te leren maar ik geloof niet dat dat gaat lukken, knijpers zijn echt TE leuk

Joep is ook echt een enorm schoffie, Tup is een stuk rustiger maar wordt aangestoken door zn broer.

Lola al helemaal gewend bij jullie Mamz?

Oja,ik ging slapen..

Trusten!!
Morgenochtend heb ik de ct-scan en donderdag al de uitslag.

Ik heb inmiddels best wel de kriebels voor al die onderzoeken.

Brr was het maar vast donderdag.

Slaap lekker allemaal. Ga ook maar naar bed. Morgen vroeg dag.
Ohw ik vergeet een hoop.

Mamz ik heb het gelezen. Krijg jij zo nu wel een beetje rust? Het lijkt me zo'n energie vreten iedere keer die rechercheur in huis en geen nieuws.

Coe niet gek dat je moe bent. Al dat gedoe met muren en stuckwerk wat niet goed is gemaakt. Zo krijg je je huis nooit netjes op orde.

Gelf wat zijn die katjes leuk. Nou ja zonder was aan de waslijn bedoel ik dan. Lijkt me niks als ze met je slipjes aan de haal gaan. Doen ze dat ook als er visite is?

Zie het al helemaal voor me. Flauw hé.

Gold wat ben jij productief de laatste dagen.

Geniet ervan. Dit neem je toch gewoon lekker mee.

En nu ga ik naar bed.
Sterkte vandaag Zoeb, ik duim voor goed nieuws!
Vandaag poetsdag; de eerste lading was draait al :-)
Moggu..

Jij bent al vroeg bezig MissM!Je gaat je vrije dag dus goed benutten,fijn dat het nog gelukt is,vrij vandaag!

Poets ze!

Zoeb,succes vandaag,ik zal ook voor je duimen.

Gelf,wat grappig die verhalen van Tup en Joep!

Vannacht met Uk in de douche gezeten,zo benauwd ineens.Na het stomen heeft ie 3 keer overgegeven en nu ligt hij te slapen.Die blijft dus een dagje thuis.
Achossie arme Ukkie. Gaat het nu weer wat? En arme jij dat je een halve nacht heb opgezeten. En evengoed vroeg op dus.

MissM Succes vandaag hoor.
Voor mezelf vind ik het niet zo erg Zoeb,maar dat manneke..

Ik bel zometeen even de huisarts want hij hapt naar adem,ondanks zijn puffer en heeft nu al hoge koorts,39,9 terwijl hij vannacht om half 6 nog een zetpil heeft gekregen.
Mogguh maisjes...

Beterschap voor Ukkie, Coetje

Bezem ze MissM!

Zoeb, ik duim! (Was al bezig voor mijn buurmannetje, maar nu 'doe' ik jou er even bij)

Ik hoop dat er vandaag iets meer uit mijn handen komt.

Eerst even wakker worden.
Uk heeft een luchtweginfectie,antibiotica gehad en een extra puffer erbij.

Ik heb een bedje op de bank gemaakt en de dvd van Sinterklaas aangezet.

Duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim
Jeetje Arme Ukkie. Lekker verwennen. Dan voelen ze zich al snel wat beter. Maar 't is weer goed raak hé Coe? Mijn kinderen vonden een bedje op de bank en de tv aan altijd heerlijk als ze ziek waren.

Thanks voor het duimen. Het ging redelijk. Alleen nu misselijk van de contrastvloeistof denk ik. Bah, nu weet ik weer helemaal hoe Bo zich moet voelen. En dan heb ik het nog maar een klein beetje en zonder te hoeven spugen. Heb net een boterham op met een kop eigen koffie. (En een peuk natuurlijk) Lekkerrr.
Oei, het arme manneke toch weer...

Wasmachine draait, tweede lading staat al te wachten en al wat nog in de droger zat is gevouwen.

Stofzuiger staat in de aanslag dus ik heb vandaag al mee gedaan dan gisteren en eergisteren bij elkaar.

Oh, en er brandt een kaarsje voor Zoeb en Buurman.

En nu is het tijd voor een theetje.
Oh Zoeb, het is al achter de rug.

Viel het mee?

Nu wachten tot de uitslag, die was donderdag he?
Fijn dat het achter de rug is Zoeb.Nu wachten tot donderdag de uitslag,dus wij duimen nog even verder.

Ik rook nu zo'n 4 sigaretten per dag,maar helemaal zonder lukt niet.Nou ja al een hele verbetering toch?

Mijn strijk staat te wachten..kom niet echt op gang vandaag.

Vriend gaat vanmiddag met middelste naar hornbach want daar komen spelers van Nac.

Ik hoop dat Uk vanmiddag nog een dutje doet,dan doe ik lekker met hem mee.
Beterschap voor die arme Ukkie!

mijn lijst:

- was lading 3 draait nu

- was opruimen

- kasten reorganiseren 1 down 2 to go

- administratie opruimen

- vaatwasser aan- uit- en inruimen draait nu

- haar verven

- zolder uitzoeken en opruimen (hier was het allemaal om begonnen)

- glas naar de glasbak

- boodschappen voor Mmetjes verjaardag

- ziektekosten declareren

- abonnementen opzeggen

- ramen wassen

- stripboeken op volgorde zetten

- cd's op volgorde zetten

- strijken

- pakketjes op de post
Mogguh

Zoeb, ik heb zitten studeren in plaats van duimen. Maar hoop dat de uitslag goed is.

Coe, wat vervelend voor Uk.

Gelf, je hebt erg grappige katjes. Streng kijken of streng toespreken helpt dus niet? Komt me bekend voor

Lola zit tegenwoordig bij één van ons tv te kijken of gewoon op de bank te knuffelen, en ze likt. Wat de kinderen schattig vinden, zelf krijg ik er de rillingen van, zelfs over een dikke trui. Maar ze is dus hartstikke lief en ze vindt ons ook lief.

Zoebie, de rechercheur is maar één keer langsgekomen. De andere keer belde ze me en over het algemeen belt ze alleen als ik een vraag heb terug. Tja, en aangezien ik op de meeste vragen 'geen antwoord' krijg, ben ik niet hyperenthousiast om te bellen.

Zo zou Middelste zo graag weten wat die man die zijn papa nog gezien heeft gehoord heeft van zijn papa. Of zijn papa nog aan hem dacht of zo. Maar ja, dat soort info krijg je niet
Mamz het is ook helemaal niet makkelijk!

Kan je geen leugentje om bestwil verzinnen,dat papa zeker wel aan hem dacht.

Ik las dat ze weten wie hem bezocht heeft maar dat ze daar niks mee doen.Nou ja ik hoop dat dit duidelijkheid kan brengen in de zaak.Zo blijft het je achtervolgen.

MissM,goed bezig!Ga zo door

Heb je er een lekker muziekje bij?

Strijk ligt weer in de kasten,nu nog 2 manden vouwen.
O, dat doe ik echt wel hoor, zeggen dat ik zeker weet dat hij aan hun dacht. Alleen al omdat ik dat zeker weet, de enige kans dat dit niet gebeurde is dat je niet kán denken tijdens doodgaan.

Dat verhaal in de krant moet ik nog opsnorren vandaag. Is ook niet nieuw. Ik weet ook waarom er niets mee gebeurt (heb inleiding strafrecht gehaald tenslotte) maar hoop dat er dus na de uitzending genoeg aanwijzingen zijn om de dader wel op te pakken.
Ach Mamz hij wil gewoon zo graag dat pappa nog aan hem heeft gedacht. Inderdaad een leugentje om bestwil. Al zal dat ook niet gemakkelijk zijn.

Ja wat raar dat er een berichtje staat dat ze het weten en er niets mee doen. Lijkt me niet helemaal juist dan dat bericht.

De scan ging goed hoor. Er moest er een over op mijn buik omdat de blaas niet goed te zien was. Maar daarna was het ook goed. Gek maar anders zou ik dus om zoiets al na gaan denken, maar nu ik weet dat het juist daar goed zit heb ik er verder niet eens over nagedacht.

MissM wat een lijst zeg. Geniet je nog wel een beetje van je vrije dag? Oh jee, is Mmetje bijna jarig. Wat gaat het snel.

Gold moet je je koffiegeleut van de laatste dagen inhalen? Je bent opeens actief zeg.

Ik zat lekker met mijn vriendin te kwekken, kijk ik op de klok. Kwart voor twaalf en opeens weet ik weer dat ik om 12 uur moest beginnen. Was ik even vergeten>?Tsja tuurlijk haalde ik dat niet meer. Maar t' was nu geen probleem. Mag nu wel 7 minuten langer blijven. Maar dat is logisch.
Ach Zoeb, zo druk ben ik niet hoor, maar het lijkt heel wat na twee luie dagen.

Ik ben ook al met de hond naar het park geweest, al hebben we het bij de korte ronde gehouden.

Strijk hmmm... dat staat hier ook al een paar dagen op het lijstje. Dat moet er vandaag toch echt maar van komen. Gezellig samen met mijn vriendin Oprah.

Ik hoop dat mijn kaarsje geholpen heeft Zoeb. Voor jou en voor buurman.

Mamzie, ik las ook dat er een naam geroepen wordt als evt dader, maar dat daar idd (nog) niks mee gedaan is.

En arme middelste. Als ik er alleen maar aan denk wat er allemaal in de hoofdjes van je jongens om moet gaan...
quote:Miss.Moneypenny schreef op 16 november 2011 @ 11:11:

- was

- was opruimen

- kasten reorganiseren 1 down 2 to go

- administratie opruimen

- vaatwasser aan- uit- en inruimen

- haar verven

- zolder uitzoeken en opruimen (hier was het allemaal om begonnen)

- glas naar de glasbak

- boodschappen voor Mmetjes verjaardag lijstje is gemaakt

- ziektekosten declareren

- abonnementen opzeggen

- ramen wassen

- stripboeken op volgorde zetten

- cd's op volgorde zetten

- strijken

- pakketjes op de post
De zolder is zo goed als klaar, ik krijg er alleen pijn van in mijn rug omdat ik onder een scheef dak sta en dus moet bukken.

Nu dus even pauze en naar buiten voor de boodschappen en de glasbak.
Goed bezig MissM!!!

Tjeesss is Mmetje alweer jarig?

Wat gaat het toch snel!

Ik ben wel een beetje blij met mezelf:

Strijk gedaan

Heel het huis gestofzuigd

2X Was gedaan, gevouwen en opgeruimd

Mijn auto naar de garage gebracht voor reparatie

Nu nog zorgen dat er eten op tafel komt en dan vind ik het wel welletjes voor vandaag.
MissM en Gold wat heben jullie veel gedaan zeg. Rot werk altijd hoor die zolder.

Ik ben er ook nog steeds mee bezig.

Coe hoe is't met onze lieve Uk? Is hij alweer een beetje beter?

Nou ja, peniciline werkt toch altijd pas na 24 uur?

Ben alweer misselijk nu ik weer heb gegeten. Duurt erg lang dit keer.

Ben ook weer weg. Naar de verjaardag van mijn zoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven