Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
VEO, leuk zeg! Jij helemaal verliefd zo te lezen, leuk!

Hier weer een klein frustratiemomentje, en nee, ik doe er verder niks mee, schrijf het alleen van me af

Hij stuurde me gisteravond nog een heel lief smsje voordat ik ging slapen. Ik heb met een soortgelijk smsje gereageerd en bij het psje gevraagd of we elkaar deze week nog zullen gaan zien. En hierop heeft hij tot nu toe niet gereageerd. Ik weet dat het niets betekent, maar mijn gevoelens en gedachten gaan toch weer met me op de loop. Ik snap gewoon niet waarom je niet of traag reageert op smsjes van je vriendin. En tja, dat hele smsgedoe is misschien zwaar overschat. Waar is de goede oude tijd, waarin we alleen een telefoon hadden om met elkaar te communiceren?! Aaararrgh...

moet zeggen dat ik er iedere keer weer tegenop zie om afscheid van hem te nemen, juist vanwege dat stomme gesms. En dan neem ik me voor om hem niet meer te smsen, maar hij gaat dan wel gewoon door en dan ga ik ook niet niet meer op hem reageren.

Pffffff.
Hey meiden, het was idd erg leuk..we gaan vanavond weer bellen voor een nieuwe afspraak (en dat is een van deze dagen) het voelde vanaf moment 1 ook erg goed..ook op de date en ook op msn :-) volgende date is bij hem thuis filmpje kijken :-)

Boebele, goed dat je het van je af wilt schrijven, maar echt no reason to panic..je gaat met zijn vrienden kennismaken..je kan hem al je vriendje noemen, denk daaraan..en je weer inmiddels dat hij gewoon traag is met smsen..zo is hij..

Roosje, succes en veel sterkte bij je zus..en leuk dat N (je vriendje :-)) je zo goed steunt.

Tierney, hoop dat je vandaag nog wat hoort van vakantieman en zonnebril? :p

Rasa, hebben jullie ook afgesproken wanneer jullie weer zouden kletsen?

Saraatje, dus je gaat hem nog een 2de date kans geven? Wel goed van je, omdat je toch zo twijfelt..
VLA, hoe gaat het met jou? Nog steeds aan het twijfelen? Hebben jullie doordeweeks wel goed en veel contact?
VEO: ik lees al een tijdje mee (ben ook aan het i-daten) en je valt me op.

Volgens mij ben je snel onder de indruk van een man toch? Ik kan me die andere man herinneren waarvoor je telkens naar de andere kant vh land ging... leek meer om de sex te draaien.

En nu ben je zo snel onder de indruk van je date (liefde op het eerste gezicht??) heeft ie je mooie dingen gezegd en zich beschermend opgesteld (sms'je als je thuis bent) en de 2e date ga je een filmpje kijken, bij hem?

Dat draait gewoon op sex uit, dat weet je nu al. Volgens mij heb je een man die weet hoe hij een vrouw om zijn vinger moet winden te pakken... zou je het niet even rustig aan doen?
Tjoepertje, klopt idd dat ik eerst een andere date had, maar die is al een maand niet meer in zicht.

Ik ben juist niet snel onder de indruk van een man..ik heb zelfs (én) periode gedacht dat ik bindingsangst had/heb..ik vond dat erg vervelend want telkens kwam ik leuke mannen tegen die mij leuk vonden..maar als ze te dichtbij komen trek ik mezelf terug..ik ben nu ook eigenlijk bang dat dat weer gebeurt.

Ik heb zovaak de 2de date thuis afgesproken bij iemand (via internet daten) en het loopt nooit op sex uit (behalve als ik dat zelf wil).

En dan denk ik altijd ik was er zelf bij en ik heb er van genoten..als het daarbij blijft dan heb ik (én) fijne nacht gehad.

Hij heeft trouwens de keuze aan mij gelaten of we weer buiten wat leuks zouden doen of bij hem een filmpje kijken. Dus het is mijn eigen keuze.
VEO, ik denk wel dat Tjoepertje een beetje gelijk heeft en je misschien niet te hard van stapel moet lopen. Het is allemaal best snel na je vorige crush toch? En inderdaad, misschien moet je eerst even checken wat zijn bedoelingen zijn. Ook al vind je het zelf prima om seks te hebben en het daarbij te laten, je klinkt niet bepaald alsof dat je insteek is....

Sorry voor deze kritische noot, maar dat moet hier ook gewoon kunnen vind ik.

Ik moest laatst trouwens ineens weer aan manopviva denken, hoe zou het met hem zijn?

Vriendje heeft inmiddels teruggesmst, uiteindelijk doet hij dat altijd wel maar hij is zooooooo traag. Nouja, moet inderdaad maar accepteren dat het bij hem zo werkt.

Afspreken gaat deze week in ieder geval niet lukken en over het weekend heeft hij niets gezegd.. dus even afwachten dan maar en ondertussen mijn eigen dingen doen (heb het druk zat).
Boebele , mss hebben jullie wel gelijk hoor maar bij de laatste had ik echt niet zoveel gevoelens..ik was er ook helemaal niet verdrietig om..hadden jullie ook wel gemerkt..het voelde meer als een opluchting.

Ik weet bij hem wel bijna 100 procent zeker dat het hem niet om de sex gaat..hij heeft best veel over zichzelf verteld..over zijn jeugd (die niet bepaald makkelijk is geweest) en hetzelfde geldt voor mij ook.. Zelfs onze jeugd komt erg overheen.

Hij heeft erg veel begrip voor me. Ik snap jullie wel.. Maar ik ben gelukkig niet op mijn achterhoofd gevallen..als ik op de 2de date sex wil doe ik dat (als hij me echt leuk vindt dan weet ik dat ook meteen) en als ik het niet wil, dan doe ik het niet.

En als het bij sex blijft dan ga ik echt niet zitten huilen..mss hooguit jammer vinden meer niet.
Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt, VEO. En bovendien, bij daten/ prille relaties loop je altijd het risico dat het mus kan gaan of dat je gekwetst wordt. Dat risico vermijd je niet door wel of niet bij iemand thuis film te gaan kijken. Gewoon je koppie erbij houden!

Fijn dat ie toch gesmst heeft boebele. En ik denk dat je je verwachtingen toch wat moet bijstellen hoor. Volgens mij laat ie je op heel veel andere manieren weten hoe leuk hij je vindt!

Ik heb mijn twijfels even in de koelkast gezet tot na dit weekend. Heb hem immers alweer bijna twee weken niet gezien en dat maakt het ook lastiger in te schatten wat hij nou wil enzo. Dus eerst maar eens even op date!

X
Hey meiden,

Boebele, raar is dat toch he? dat je iemand wel heel leuk vind maar geen zin hebt om terug te smssen, of nou ja zo interpreteer ik dat dan. Dat snap ik ook nooit hoor.

Maar zoals je zelf al zei, dat hoort gewoon bij hem en hij is echt wel gek op je. Geen zorgen maken dus

Fijn dat je weer je smsje hebt.

Ik vind het trouwens gewoon altijd vervelend als iemand een smsje negeert, en dat hoeft voor die persoon dus niks belangrijks te zijn, maar voor mij, ik zie dat net als midden in een gesprek weglopen zonder wat te zeggen. Gewoon verschillende opvattingen van smssen denk ik...

VEO, ik dacht er ook al aan eigenlijk. De crush op die laatste man, je vrijblijvende vriendje, nu liefde op het eerste gezicht. Lijkt me heerlijk en volgens mij ben je een ontzettend gevoelsmens, maar pas je wel op je hartje??

Maar weetje, ik ben naief: misschien voelt hij het ook zo

VLA: hoe gaat het met jouw twijfels?

Meiden ik heb een vraag:

Ik heb zin om praatjesman een bootycall te geven. Een vriendin van mij zei: doe waar je je goed bij voelt, de frequentie met sv'tjes is voor iedereen anders, zij ziet hem soms wel een paar keer per week. Een andere vriendin ziet die van haar maar eens per maand, bevestigt de stelling van vriendin 1, maar heb ik dus niks aan. Maargoed, een sv heb je om een reden, en ik wil eigenlijk wel binnenkort weer afspreken. Gewoon smssen of te snel?? pfff, ik doe het beter met een handleiding hoor haha!

Vakantieman zie ik volgende week, nog even heen en weer communiceren wanneer precies, maar we gaan een drankje doen. Heb ik ook wel zin in, ik ben benieuwd of dat weer eens een echt leuke date wordt, want ik ben vol goed geloof nog steeds opzoek naar de ware

Zonnebril mail ik lekker mee verder, het contact is erg grappig en plagerig, dus ik probeer een beetje achter zijn serieuze kant te komen en wat hij nou precies wil. Maar het is wel heel leuk contact.
Ik doe echt waar ik me goed bij voel..doe niks tegen mijn wil in..en natuurlijk pas ik op mijn hartje tierney.

Ik wil er nu wel gewoon van genieten en me geen zorgen maken of onzeker zijn..en iedereen heeft een eigen tempo met het daten..en met het beginnen van een relatie..

Ik zie wel hoe het verder loopt..blijf jullie wel posten haha positief of negatief :-)
VEO: OK mooi. Ik was alleen een beetje 'bezorgd' omdat je over verliefdheid sprak, en dan kan het au doen

Tierney: gewoon SMS'en als je zin hebt om te sexen toch? En gewoon recht-toe-recht-aan, bijv 'Ik heb zin'

Ik denk niet dat er mannen zijn die dat niet waarderen hoor
Haha tierney, zoiets zou ik ook sturen als 'ik heb zin in jou', kan hij mooi zelf nog met voorstel voor date komen en bovendien hoeft ie niet naar Japan te rennen omdat ie bang is dat je strandwandelingen wil maken en naar de zonsopgang wil kijken (viel me trouwens wel op op ds dat dat de 'hobby' is van zoveel mannen. Ik heb daar werkelijk helemaal niks mee en bovendien vind ik het zoooo cliché romantisch!!)

Zijn jullie eigenlijk romantisch? En wat verstaan jullie eigenlijk onder romantiek?
Ja, of het altijd en eeuwige cliché:"Ik hou ervan om erop uit te gaan, maar vind het ook lekker om thuis met een wijntje op de bank te zitten".

Waar is de kotssmiley?
Haha, meiden echt? how, nou ik leer het nog wel hoor, hoe ik een beetje aan mijn trekken kom hihi!

Enne een strandwandeling met zonsopgang vind ik prima met hem, als er maar wel gesekst wordt

Hahaha, maar even zonder dollen, ik vind het best een beetje eng omdat hij vorige keer dus vanalles dacht en hard wegrende, en zelf dus ook af en toe gevoelens-signalen uitzendt. Ik bedoel nu echt gewoon, kom ff seksen.

Gewoon letterlijk dat zeggen leek me weer zo plat? Zal ik het maar doen dan? Hihi!

Ik ben absoluut niet romantisch, juist erg nuchter en rationeel.

Ik hou niet van elkaar lang in de ogen staren, met handjes vasthouden over straat lopen, lange gesprekken over gevoelens voor elkaar, een eigen liedje, dingen doen waarbij je je romantisch móet voelen.... Dat soort dingen denk ik aan bij romantiek.

Ik vind romantiek eerder kleine dingetjes, je opeens realiseren hoe schattig je iemand vindt, dat kopje thee omdat je het nodig hebt, een blik die je deelt, meer het gebaar waar liefde achter zit dus. En dat kan heel klein en groot zijn, serieus, grappig etc. Maar echt dwepen in intimiteit kan ik niet.
Gewoon doen Tierney, als dat is wat je wilt moet je dat ook gewoon communiceren. Easy toch?

Ik ben ook absoluut niet romantisch. Krijg de kriebels als iemand de hele tijd aan me loopt te plukken (in het openbaar al heeelemaal). Kaarsen vergeet ik aan te doen. Lekker koken kan ik niet. En ik heb een hekel aan wandelen .
Ik hou wel van romantiek Maar ik hou ook niet van romantische cliches, vreselijk. Hand in hand lopen vind ik altijd wel fijn om te doen, maar ik ga niet in het openbaar de hele tijd aan iemand zitten, dat vind ik altijd zo irritant bij andere stelletjes.
Gewoon doen Tierney haha spannend :-)

Ik ben juist wel echt van de romantiek..ik hou van eten met kaarslicht..een lekker muziekje op en samen op de bank helemaal verliefd, lang praten over gevoelens, lange wandelingen langs het strand (zonsondergang of niet), verzin allemaal originele dingen bedenken in de slaapkamer (schrijf het liever niet) :-) maar zoals tierney al zegt ook de kleine dingetjes vind ik erg leuk en lief..alles waar liefde achter zit.

Maar daarintegen hou ik niet van claimerigheid dit alles wel met mate dus :-)
Samen hardlopen, das pas romantisch En dat vind ik echt. Niet de standaard dingen, maar juist de dingen die iets minder voor de hand liggen om als romantisch te worden bestempeld.

Net smste hij trouwens ineens weer heel snel terug.. hij schreef dat we elkaar pas zaterdag weer kunnen zien en dat dat nog heel lang duurt.. hehe. Zo voelt dat voor mij ook, maar vind het erg leuk om te lezen dat hij er net zo over denkt
Leuk boebele :-) geniet ervan :-)
Nou ik heb het gedaan hoor. Het zal wel even duren voordat ik wat hoor, met ons rare spelletje, maar ik zal vast wel iets horen. Jullie horen het wel
Hallo, ben ik ook weer een keer. Heb alle verhalen bij gehouden. Fijn, dat er een aantal succesverhalen bij zitten

Zelf heb ik nu weer met 2 mannen gedate. De een is misschien een 'goede' partije, maar hij was nogal stil, en dan ben ik ook stil. Hem heb ik 3 weken geleden gezien, en meer dan een paar sms'jes heb ik niet meer gehad. Vorige week wilde hij weer langskomen, maar die avond kon ik niet. Het gaat niet echt vlotjes, hij schijnt nogal lange dagen te maken. Ik zou hem graag nog een keer zien; kijken of hij dan weer zo stil is. Als dat zo is, hoeft het voor mij niet....dat is me te saai.

Een ander heb ik intussen 2x gezien, en hem vind ik echt leuk....maar ik denk, dat het bij hem slechts om één ding gaat....en dat wil ik dus niet. Misschien zie ik hem morgen weer, en ik denk, dat ik dan gewoon ga vragen hoe het zit; of hij iemand zoekt voor dat ene....of dat er meer in zou kunnen zitten, als we elkaar beter leren kennen. Wil toch wel weten, waar ik aan toe ben, al vind ik het wel raar om te vragen...
quote:tierney schreef op 16 november 2011 @ 18:05:

Nou ik heb het gedaan hoor. Het zal wel even duren voordat ik wat hoor, met ons rare spelletje, maar ik zal vast wel iets horen. Jullie horen het wel

Haha.. ik ben benieuwd Wat heb je precies gestuurd? Iets in de zin van: Ik heb zin, kom nu. Of: Heb je zin om wat te komen drinken.

Ben benieuwd of hij nu nog spelletjes speelt dan. Hou ons op de hoogte!

En welkom back Nelleke! Ik ga nu ff je bericht lezen, dat had ik nog niet gedaan.
Hey Nelleke, je hoeft het toch niet direct te vragen? Als jullie een derde date hebben gehad en er is nog niets gebeurd en hij wil weer voor een vierde keer afspreken lijkt het me niet logisch dat hij op 1 ding uit is.

Maar zat je gewoon stiekem te daten zonder ons op de hoogte te houden, dat kan niet hoor!
Slowdance, dat is het hem net....we zijn op de eerste date al heel ver gegaan.... Wilden het allebei, daar niet van. Maar hij zei dus, dat hij niet naar mij toe wil komen, omdat ik niet alleen ben.... Tja, en als hij alleen voor de koffie zou komen, zou het niet erg zijn, als mijn kids erbij zijn toch? Daarom denk ik, dat het hem alleen daarom gaat....

Maar ik zat inderdaad een beetje stiekem te daten; sorry
Ah.. dan zal het hem inderdaad alleen daar om gaan. Helaas. Of hij vind het nog te snel om je kinderen te ontmoeten, dat is de enige andere reden die ik zo zou kunnen verzinnen. Maar als jij meer wil dan is een goed gesprek op z'n plaats.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven