Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Slowdance, dat bedoel ik dus... en helaas ben ik er de laatste tijd erg gemakkelijk in, om met een man intiem te zijn, als ik ook maar een beetje een klik voel. Terwijl ik meer wil, dan dat alleen...

Tierney, ben ook benieuwd naar zijn reactie. Als het voor jou helder is, dat je het wil, is het toch goed. Al zou ik zelf' zo'n berichtje niet durven sturen... voelde ik me op dat gebied maar wat vrijer.
quote:slowdance schreef op 16 november 2011 @ 18:14:

[...]

Haha.. ik ben benieuwd Wat heb je precies gestuurd? Iets in de zin van: Ik heb zin, kom nu. Of: Heb je zin om wat te komen drinken.

Ben benieuwd of hij nu nog spelletjes speelt dan. Hou ons op de hoogte!

En welkom back Nelleke! Ik ga nu ff je bericht lezen, dat had ik nog niet gedaan.

Ik heb geen uitnodiging erbij gedaan, gewoon een grapje dat we delen en 'ik heb zin in je'.

Ik heb het anderhalf uur geleden gestuurd, dus daarom denk ik dat hij niet direct op de stoep zal staan.

Ik voel me toch wel stom, of ik niet belachelijk over kom ofzo, en dat hij hier nooit op zal reageren, etc., heb dit nog nooit zo direct gevraagd hoor haha!

Welkom terug nelleke, leuk van je dates, het klinkt wel inderdaad alsof het om de seks gaat, als jij wat voor hem voelt, wegblijven.
Ik zou persoonlijk op date 2 ook niet de kinderen van willen ontmoeten, dus dat zegt misschien niks. Maar na je verhaal zo zou ik ook dikke twijfels hebben aan zijn intenties!

Spannend tierney, als ie reageert meteen hier posten hè. We zitten op het puntje van ons stoel
Tierney, ja, denk, dat ik weg moet blijven....maar ik wil het hem toch vragen. We chatten al een half jaar met elkaar, en dat was eigenlijk gewoon leuk; niet eens over seks gehad toen..

En de laatste keer vroeg hij wel of ik nog met anderen date; leek alsof hij dat niet leuk vond. Als het hem alleen om de seks zou gaan, zou het hem toch niet uit hoeven maken of ik nog met anderen date?

Nou ja, ik wil het gewoon aankaarten, als ik hem weer zie; en dan maar kijken hoe hij reageert... als hij al eerlijk is hierover....
Ik vind het ook gewoon spannend. Hmm, misschien moet ik toch m'n eigen leven weer wat spannender maken.

Het niet direct of helemaal niet reageren kan ook onderdeel zijn van dat spel he. (Vandaar dat ik daar op een gegeven moment zat van was, ik kon daar echt niet tegen)
Ik vind het ook reuze spannend, maar nog niks hoor...

Ik ben er ook nog niet helemaal over uit of ik deze spanning wel kan hebben.

Het is nu leuk, maar er zitten toch ook wat zenuwen bij, vooral omdat er geen touw aan vast te knopen is wat regels en verwachtingen betreft. Tot nu toe vind ik mijn sv gecompliceerder dan een echte startende relatie haha! Maar ik denk dat dat wel is omdat ik gewoon nieuw ben met het hele concept. Zolang ik het kan hebben, en niet weer helemaal doordraai, ga ik er maar in mee. Ik heb nu in elk geval wel ingecalculeerd dat er geen reactie komt voorlopig, dat is een vooruitgang. Het is spannend
Krijg trouwens ineens de behoefte om mijn sms weer in te trekken, ik schaam me een beetje... Maar ga ik niet doen natuurlijk!
Haha.. nee dat zou ik niet doen. Je kan hoogstens zeggen als hij morgen pas reageert: tja, ben onderhand al afgekoeld :P
Haha dat is een goede reactie slowdance
Haha, slowdance!
Jeetje Tierney, maak je je nou druk om wat hij ervan vindt? Hij is toch niets meer of minder dan een seksvriendje voor je? Dan moet ie je ook gewoon seks geven, en als ie dat níet doet is het een sufferd en is ie niet geschikt als seksvriendje voor jou!

Kan je het niet op die manier bekijken?

JIJ hebt zin... dat mag je toch gewoon zeggen dan? Wat is daar nou raar aan? Ik zou zeggen maak het nog wat explicieter en stuur er wat achteraan...: 'Ik wil je, NU'.

Wie weet staat ie dan binnen het uur op de stoep. En dat is toch wat je wil?
Ladies, wat gaan jullie allemaal lekker zeg!

@VEO Klinkt als een superdate voor de eerste date, wat leuk!

@tierney Spannend zeg! Niets mis met een vrouw die initiatief neemt!

quote:verliefdenonzeker schreef op 16 november 2011 @ 12:54:

Rasa, hebben jullie ook afgesproken wanneer jullie weer zouden kletsen?Nee, was bang dat ik dan te eager over zou komen. We hebben elkaar gisteren ook maar vijf minuten ofzo gesproken. Ik ben vanavond thuis dus ik hou paiq in de gaten!
Nee.. ze wil spelletjes spelen. Dat hij zo op de stoep zou staan lijkt haar dan weer wat minder spannend.
Ach, ik zou zeggen, wacht eerst maar eens op een reactie.

En als hij niet reageert en over een aantal dagen of volgende week zelf weer komt, dan weet je wat je te doen staat: vooral niet reageren.
quote:slowdance schreef op 16 november 2011 @ 19:22:

Nee.. ze wil spelletjes spelen. Dat hij zo op de stoep zou staan lijkt haar dan weer wat minder spannend.

Ow.

Ja ik dacht als je zin hebt dan heb je zin. Nu!

Maar wie weet krijg je van spelletjes wel nóg meer zin

Ben benieuwd, hou ons op de hoogte!
Precies Tjoepertje

En Saraatje, dan heb ik altijd nog Slowdance mooie reactie haha
Blijft leuk om hier de verhalen te lezen!!!

Zit sinds een dikke week op paiq, leuke tip die ik hier heb gelezen van iemand, thx! Sinds die tijd chat ik regelmatig met een erg leuke man. Ben benieuwd of het tot een date gaat komen. Er zijn wel weinig mensen tegelijk online, dus misschien is mijn leuke man wel dezelfde als het leuke hoofd van Rasa haha....

Ik heb ook een tijd op RP gezeten, maar jongens wat wordt daar slecht naar je profiel gekeken. De meeste reacties zijn van mannen waarvan ik denk 'heb je mijn profiel eigenlijk wel gelezen'??? Zulke mis-matches.... Heb al wel een paar dates gehad, maar het was het steeds net niet. Gelukkig kan ik dan ook genieten van een gezellige avond.

Maar met leuke man heb ik zulke leuke gesprekken, dat ik volgens mij best voor hem zou kunnen vallen. Het is alleen een beetje een complex verhaal.... We zullen zien. Ik heb per mail een balletje opgegooid om binnenkort wat af te spreken, ik ben benieuwd.
Response

Spelletje is weer begonnen. Wordt niet vanavond uiteraard maar 'snel'. Hihi!
Oh en niet zo ego! Maria welkom, en laat jij ook even weten of je reactie krijg? ik zal duimen voor je
Ik zit trouwens ook alweer een uurtje met zonnebril te mailen. Zo ga ik weer stoppen, maar dat is ook erg gezellig. Echt rozenkwarts mensen haha!

Maar nu laat ik anderen ook weer even hun verhaal delen, al die spanning wel 3 uur pffff, thank you dames!
Jeetje wat is er weer veel geschreven!

ja dat traag sms-en vind ik ook irritant, maar ikzelf ben in dat opzich ook wat ongeduldig. Als ik een mail of smsje stuur wil ik graag zo snel mogelijk iets terughoren

Maar dat heb ik vooral in het begin als er nog wat bevestigd moet worden, in een latere fase heb ik hier minder moeite meer mee.

Bij mijn date had ik het idee dat hij zondag nog een date had staan, want als we het over het weekend hadden ontweek hij het onderwerp zondag. Nou ja we hebben tenslotte nog geen officiele relatie. En hij heeft blijkbaar voor mij gekozen, leuk!

Ik vind dat zelf ook lastig, kun je gewoon doorschrijven met je andere mannen op de datingsite terwijl je aan het daten bent, ben je eerlijk over dat je een date hebt gehad, kun je uberhaubt nog afspreken? Er is nog iemand die mij aanspreekt, maar de jongen waar ik als eerste mee gedate hebt spreekt me wel het meeste aan. Dus ik denk dat ik de andere ga afzeggen. Ik vind 2 mannen tegelijk daten toch wat te ingewikkeld denk ik

Hoe doen jullie dat bovenstaande?
@maria Ha, nog een paiqer! Ik gok erop dat we ieder onze eigen leuke vent hebben gevonden

@tierney Ik had altijd begrepen dat een booty call niet zo'n gedoe zou moeten zijn. Gewoon een kwestie van 'hee, zullen we weer eens?'. Maar goed, ik geloof dat het spel voor jou een groot deel van de lol is!

Even een vraagje aan de RP-ervaringsdeskundigen hier. Kun je als gratis lid iets? Of gaat het alleen maar werken als je betalend lid wordt?
Rasa, ik heb uiteindelijk wel betaald, als je drie maanden ofzo kiest is het niet zo duur per maand. En als gratis lid kun je wel wat hoor:

Betaalde members kunenn zien of je gratis of betaald member bent, en een beetje slimme stuurt jou dan een mailtje met een e-mailadres erin.

Jij zelf kunt alleen maar hartjes sturen, en je mag geloof ik ook maar 1 berichtje per persoon lezen. Een niet betalend member kan dan geen contact met jou leggen, aangezien hij dan ook alleen maar hartjes kan sturen.

En je mag maar 1 foto per man zien.

Ik vond het nogal een gedoe en aangezien de site niet duur is heb ik gewoon betaald.

En voor mij is het spelletje nu nog wel lollig ja, maar wat ik al zei, soms ook een beetje zenuwslopend. Maar hij negeerde me nu niet, dus hij heeft wel geluisterd naar mijn preek over respect En ik weet dat het niet het reguliere sv'tje is, maar het is wat het is, en ik vind het leuk.

Kira: ik heb wel contact met meerdere mensen, maar als een man echt bevalt en ik wil gaan daten met hem, dan zou ik me er niet meer prettig bij voelen om nog af te spreken met andere mannen ook. Maar zolang alles bij 1 date blijft, dan maakt het me niet zoveel uit.
quote:tierney schreef op 16 november 2011 @ 19:49:

Response

Spelletje is weer begonnen. Wordt niet vanavond uiteraard maar 'snel'. Hihi!jeej!!
@Rasa: dat hoop ik wel haha... Maar zoveel leuke hoofden heb ik niet gezien Gelukkig verschillen smaken...

Op RP kun je alleen interesse hartjes sturen. Verder niets. Maar als een betalend lid je wel ziet zitten en een beetje slim is dan stuurt hij je zijn mail-adres. Je kunt dus wel kijken maar verder niet zoveel.

@tierney: hmmm was ook wel benieuwd naar de reactie op je sms, maar jullie 'spelen' lekker verder dus.... Jammer?

@kira: ik vind het al lastig of ik door kan gaan met mailen en chatten met anderen als ik 1 persoon erg leuk vind en het idee heb dat het tot een date kan komen. Dat komt ook omdat ik het een tijdje geleden erg druk had met dates en me dat een beetje begn te benauwen... Ik probeer het nu een beetje gescheiden te houden.... Ik heb een potentieel leuke man 'verloren' omdat hij vlledig afknapte op het feit dat ik met meerdere mannen afspraakjes had gemaakt... Blijkbaar was dat toch teveel voor zijn ego.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven