*April 2009! deel 2*

20-03-2010 14:09 608 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2009 deel 1

En hier gaan we verder!

Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer404e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita292e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou401e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Nieuws Asjemenou Laurens geboren op 17-07-2011 NoerieKateFlodderGoed op weg met mogelijk nieuwe baan!Elmanitanever ending story....Ruma onze eigen supermama
Even up en dan meteen een afmelding:

Meiden, ik meld me af voor een weekje. Vanmiddag vertrekken we dan eindelijk. Nu nog koffer pakken, laatste wasjes draaien, was wegstrijken zodat oma dat niet hoeft te doen. Vanochtend al uitgebreid afscheid genomen van de kinderen. Ging gelukkig goed, maar komt ws. ook omdat ik nog niet het besef heb dat we dalijk vertrekken (met al dat werk nog thuis....).

Fijne week allemaal!
Ruma; wat een geregel allemaal. Maar straks heb je complete rust en volop tijd voor jezelf en elkaar. Geniet ervan!! Jullie hebben het dubbel en dwars verdiend!!!
Zo dan!!

Als eerste natuurlijk Noerie gefeliciteerd met Kate! Wel balen van die placenta maar gelukkig goed afgelopen. Die weeenstorm herken ik helemaal, die had ik bij alle 2 de ukkies. heftig maar gelukkig ook snel voorbij. En wat fijn dat de kids lief zijn voor de kleine dame!

Ruma jij inmiddels weer flink opgekrabbeld uit je burn out. Erg fijn om te lezen. En nu lekker een weekje weg, lekker . Opleiding tot yoga instructrice, ben je zo flexibel? En hoe kom je bij die keuze?

Asje: jij gaat dus ook lekker met je 2 smurfen. Isa al zindelijk?? Zow ik ben jaloers! gwen plast wel op de wc maar ze geeft het nog niet zelf aan, ik zet haar gewoon zelf op de wc en dan komt er altijd wel een plas. Haar broer is zelfs nog niet eens zindelik!

Flodder jij ook beter in je vel. En Pepijn is inderdaad een reus! Hij is dus al groter dan Fynn (3.5 nu) dat wordt vast een lekkere knuffelbeer later.

Ja hier is het nog steeds druk met promotie spul, en de 2 kids vergen ook rede;lijk wat tijd. Ik zit nu te wachten tot er aan artikel wordt geaccepteerd voor publicatie en dan kan ik eindelijk een datum aanvragen. Ik ben er zo klaar mee!

Met gwen gaat het goed, ze praat als een jekko. Volzinnen waar je U tegen zegt. Ze heeft nog steeds problemen met tenen lopen maar het gaat al stukken beter dan het was. Sinds een weekje slaapt ze in een echt grote meiden bed dus ze is helemaal trots!

FB lijkt me ook leuk, ik heb Ruma gevonden (maar die is natuurlijk op vakantie) dus ik denk dat ik dan via haar jullie wel kan vinden?
Hee Elma!

Ik kan me zo voorstellen dat je helemaal klaar bent met die promotie. Kost wel heel veel moeite en tijd zo'n promotie zeg... Knap hoor! maar het einde is nu dus echt in zicht?

Leuk he, dat geklets? Sofia babbelt er ook echt op los. We voeren de hele dag door hele gesprekken. En ze is dol op zingen. Zo gezellig!

ik zal proberen even een fotootje te plaadtsen van Kate. Ook echt een leukerd. En wat ben ik veel makkelijk dan met Sofia. Ik vind Kate heel makkelijk al denk ik vooral dat ik gewoon veel makkelijker ben. Moet ook wel met een derde. Ik ben helemaal gelukkig met haar! En met haar broer en zus natuurlijk!
hej Noerie,

Ik mag niet naar de foto kijken van FB.... Fijn dat verder alles ok is. Anders moet je me maar effe mailen, dan kan ik je toevoegen.
Hee....niemand meer hier? Wat jammer. Weet dat ik zelf ook vette afwezige ben geweest de laatste tijd maar ik vind het wel altijd erg leuk weer even bij te lezen/'kletsen'. Heb geen idee hoe ik jullie op FB zou moeten herkennen. Zal eens proberen of ik jullie kan mailen.
Asje: mail me anders op ruma_w@live.nl. Ik heb Elmanita en Noerie op FB, geef ik de link door.

Verder is hier alles wel prima. Ik ben afgelopen vrijdag voor het eerst naar de yoga-opleiding geweest en het was echt heel erg leuk. Leuker dan ik had verwacht. Een leuke groep, leuke docenten en natuurlijk de opleiding zelf is ook erg leuk. Ik ben dan ook erg blij dat ik de stap heb gezet. Dalijk nog naar de yogales (vanaf vandaag dan) om zo niet te snel de oefeningen te vergeten en ook om een beetje meer behendigheid in de Hatha-yoga te krijgen.

Op werk loopt ook alles. Ik merk wel dat ik er nu heel erg goed een punt achter kan zetten. Als mijn 8 uur om zijn, ben ik ook pleite :-).

Vandaag weer de school begonnen. Het werd ook tijd. Met tweede zoon is het redelijk hommeles. Hij vindt gewoon zijn draai niet en daarnaast heeft hij echt moeite met lezen. Mijn man is dyslectisch en zijn jongste zus is getest dyslectisch. Het lijkt er heel erg sterk op dat hij dat ook heeft, met alle problemen die er zijn. Helaas moet hij nog 2x een D of E scoren voor de CITO-toetsen (in januari en mei/juni!!) en dan pas komt hij in aanmerking voor een test. Dan is het schooljaar dus al voorbij en ws. voor niets geweest. Iedere dag is het een groot drama om hem aan het lezen te krijgen. Ik word er echt moedeloos van. Je merkt gewoon aan hem dat hij niet goed in zijn vel zit en er is zo weinig aan te doen. Arm ventje. Hij merkt gewoon niet hoe moeilijk hij het zichzelf maakt.

Zo, ga eens tweede zoon naar bed brengen!

Liefs, Ruma
Ben er weer..........nog.......... Heb nu ruma op fb. Jullie ook? Ben daar iets activer merk ik. Hier op zich alles ok. Pepijn alleen weer een poosje last van oren. Leeft op paracetamol. Gister is zijn buisje er uit gekomen. Dinsdag weer ff naar kno. We zullen zien. Verder prima. Lekker bijdehand. Als ik iets vraag en hij wil het niet krijg ik standaard: nee, echt niet te horen....... Bijna 3 al weer. Gaat enorm hard!

Met jullie ook alles goed meiden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven