Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
@mamamandy: Oeh, spannend! Toch wel fijn dat ie nu in elk geval duidelijk aangeeft het wel erg leuk te vinden met jou!

Wat betreft die onzekerheid, dat herken ik heel erg. Met mn minnaar had ik dat nog erger dan met mijn nr.1. Terwijl hij ook echt niet perfect is, maar toch... Zal wel een trekje zijn dat in ons allemaal zit.

Ik wens je in elk geval veel plezier bij de volgende afspraak.

Ik ga morgen uit logeren, bij mn minnaar. Eerst stappen en dan...
@piekelientje uit logeren? Ik ben jaloers! Hoewel 's morgens samen wakker worden voor mij niet echt zou bijdragen aan het onder controle houden van de gevoelens! Have fun
Spannend @mammamandy! Heel goed dat je eerlijk bent over je onzekerheid en inderdaad vertrouwen is erg belangrijk.

Mijn potentiële lover is niets geworden, hij heeft kindertjes en dat is voor mij een grens. Er kriebelt nog steeds wat als ik aan hem denk en morgen zie ik hem weer maar even zien dat we die gevoelens in de ijskast kunnen zetten.
Mammamandy, die onzekerheid over je lichaam kan je gelijk overboord gooien. Dat waar jij onzeker over bent ziet een geile vent echt niet! Die ziet alleen maar bloot, en verder werken de hersenen dan niet meer. Die onzekerheid was mijn allergrootste issue, maar die bleek inderdaad volledig ongegrond.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hallo allemaal!

Ik ben even een tijdje uit de lucht geweest, maar ik ben er weer.. Ben nog druk met alle verhalen teruglezen!

Zelf zit ik momenteel in een lastig pakket. Bijna een jaar een geweldige SV gehad. Hij vrijgezel, ik niet. Als we samen waren was het heerlijk en als ik niet bij hem was verlangde ik naar hem. Op een gegeven moment werden zijn gevoelens veel sterker voor mij dan 'toegestaan'. Ik heb geprobeerd afstand te nemen maar als ik hem dan zag kon ik me niet inhouden.

Nu ging het op een gegeven moment zo ver dat hij me (volgens hem niet letterlijk) voor de keuze stelde.

Mijn gevoelens voor mijn nr1 zijn zo ontzettend sterk dat ik hem nooit zal laten gaan. Dit heb ik ook duidelijk gemaakt aan mijn SV.

Gevolg is dat hij ineens heel aanhankelijk werd, alleen maar smste, probeerde te bellen etc. Ik ben bij hem langs gegaan om uit te leggen dat het over was en dat hij verder moest gaan. Zijn overemotionele reactie vleide me uiteraard maar sterkte me ook in mijn beslissing.

Nu blijf ik echter de hele tijd smsjes van hem krijgen en loop ik hem opeens overal tegen het lijf. Ik ben bang dat als ik TE hard ben hij onze "relatie" bekend gaat maken en dat risico wil ik niet lopen. Maar ik wil wel dat hij me met rust laat..

Wat te doen....??
Eerlijk opbiechten aan je partner!
Ondanks dat het kort en bondig is denk ik wel dat het antwoord van Thijs72 de juiste oplossing is..

Denk maar na, van wie denk je dat je partner het liever hoort.. van jou of van hem..

Zodra je dat hebt gedaan kun je korte metten maken met je stalker.. want ik vind het nu wel stalken worden..
Lastig Honingbeer, maar dat is het risico van het vreemdgaan.

Ik zou het niet opbiechten maar een goed gesprek aangaan met je sv. Zelf opbiechten maakt een hoop kapot, als hij erachter komt ook. Er is nog altijd een kans dat hij er niet achter komt.
MOrgen even lekker bellen! Dat is het enige wat de komende weken zal gebeuren. Het idee dat ik 'm de komende 6, 7 weken niet zal gaan zien staat me niet echt aan. Duurt echt zo lang!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:la_petite_mort schreef op 11 november 2011 @ 13:51:

Lastig Honingbeer, maar dat is het risico van het vreemdgaan.

Ik zou het niet opbiechten maar een goed gesprek aangaan met je sv. Zelf opbiechten maakt een hoop kapot, als hij erachter komt ook. Er is nog altijd een kans dat hij er niet achter komt.Eens. Opbiechten is in ieder geval geen optie. Hier is overigens wat mij betreft wel duidelijk sprake van emotionele chantage. Op het moment dat jij tegen je sv zegt dat je (definitief) kiest voor je nr1 en wilt stoppen met je sv begint het gelazer. Sv kan blijkbaar de betekenis van het woord "nee" niet en begrijpt (een van) de drie letters van dat woord blijkbaar ook niet. Da's een keuze natuurlijk, maar geen goeie keuze. Sv is een haantje, een man die controle wil hebben en vooral wil houden en niet kan accepteren dat jij hem niet meer wil. Meneer is enorm in zijn ego aangetast, terwijl hij in feite niets te willen, wensen of eisen heeft. Want ja, hij is per slot van rekening gewoon single en kan doen en laten wat hij wil. Het komt op mij over alsof hij via de manier van de emotionele chantage (het zwaarste middel dat hij in kan zetten) jou nu op andere gedachten wil brengen. Ik zou hier zeker niet in trappen, want dan geef je hem inderdaad het gevoel (dat hij natuurlijk graag wil) dat jij alles bepaalt en beslist. Niet op dit soort dingen ingaan. Hij gaat jou echt jouw nr1 niet inlichten en als hij dit wel gaat doen, dan kun je altijd nog gaan ontkennen. En blijven ontkennen natuurlijk. Word dus vooral niet bang en ga zeker niet op deze uitermate lage vorm van emotionele chantage in. Het zal je inmiddels wel duidelijk geworden zijn dat deze sv niet lief is, maar gewoon een kleuter is die zich verlaagt tot de meest verachtelijke acties om jou maar te krijgen waar hij wil: in bed. Niet doen dus. En vooral niet reageren op contactverzoeken van hem. Totale radiostilte. Sterkte en succes!
Niet opbiechten! Ik herken het wel, mijn sv wilde mij ook erg graag maar ik ben verloofd. Dinsdag hebben we weer een date staan. Het is nu wat ontspannener, maar ik ben wel bang dat hij nog steeds stiekem hoop heeft en dat de bom straks barst. Maar opbiechten, dat nooit. Waarschijnlijk loopt het wel los. Ik zou hem eerder negeren, je bent toch duidelijk geweest dat je nooit weg gaat bij nr 1?

Intussen ben ik erg benieuwd hoe het met Crea is.
@honingbeer Niet bij voorbaat al opbiechten. Ik zou proberen om contact te laten 'doodbloeden'. Dit is inderdaad het risico van een single sv. Hier ook ervaring op dat vlak, gelukkig is hij nu rustig maar soms zoekt hij ineens weer contact en is dan niet altijd even netjes, dwingende berichtjes. Ik negeer het....

Maar het bezorgt je de kriebels enniet de goeie ;) succes!

@bkstr hoe is het afgelopen met je collega?

@stew hoe is het met je gezondheid?

Aan de anderen: jullie zijn zo snel hier, dat houd ik niet meer bij! Kwam hier vroeger (te) veel nu af en toe, vandaar zomaar ineens inbreken.

Om ook wat info te delen, begeef me zelf nog en sv land, met alle valkuilen van dien...
Honingbeer... idd niet opbiechten! Alles ontkennen als het er op aan komt. Laat je niet chanteren! Waarom wijzig je je mobiele nr niet? Wie niet sterk is moet soms slim zijn.

Verder weinig tijd om te reageren. Nr1 is hier en ik ga ff lekker veel aandacht aan hem besteden

Ik kom snel weer kijken en reageren!

x
He ML: dat is lang geleden idd. Jouw boodschap, dat het hier zo snel gaat, is the same for me. Voel me hier ook niet helemaal meer op mijn plaats, aangezien het ernstig rustig is op minnaar- / mannenvlak. Good thing for me, not so much to say over here dus. Met collega is het niets geworden; is ook prima en beter zo. Hoe is het met jouw minnaarschap e.d. ML? 'Allen valkuilen van dien' schrijf je?

Stew: goede vakantie gehad? Zie ook dat er langs elkaar af geschreven wordt: veel 'mededelingen' en weinig samenhang. INderdaad jammer, soms ook onvermijdelijk. But times have been different he Komt vast wel weer.

Honingbeer: ik ben ook niet altijd meteen voor opbiechten eerlijk gezegd, maar dat is denk ik erg persoonlijk.
@honingbeer Heeft hij ook daadwerkelijk iets gezegd in die richting of ben je er alleen bang voor? Toen de vrouw van mijn nr2 erachter kwam dat hij vreemd ging heb ik ook wel een paar dagen met samengeknepen billen gelopen. Ik had het idee dat ze mij, of nog erger mijn man zou gaan bellen. Is gelukkig nooit gebeurd maar de angst daarvoor was op z'n zachtst gezegd niet prettig!
Zo dames, ik kom even verslag doen van mijn date met minnaar. Vrijdagnacht smaen wezen stappen in zijn woonplaats (veilig voor mij), en daar ook blijven slapen. Nou ja, slapen...

veel gedronken en gedanst, gezoend en op de dansvloer een paar leuke showtjes weggegeven. Mensen waren namelijk constant aan het denken als ze ons zagen. je kon de hersentjes zien kraken: zijn ze een stel? Er is nogal wat leeftijdsverschil tussen ons namelijk. Dus tja, dan laten we graag even zien hoe het zit.

Maar goed, ik heb ontzettend genoten van onze nacht en ochtend samen, en heb het idee dat er iets (aan/in hem) is veranderd. Hij was nog steeds zn arrogante zelf, maar ook liever. Minder dominant aanwezig, en heel... tja... zorgzaam? Gewoonlijk kom ik daar -heel plat- gewoon voor de sex. En dan ga ik weer, of hij brengt me weg. Maar we hebben nu zelfs een hele tijd samen liggen niksen, beetje kletsen. Vond ik toch wel apart...

Ik had dit gisteren nog willen posten, maar na een nacht stappen, heel veel sex en belachelijk weinig slaap, moest ik ook nog eens aanschuiven bij de schoonouders om te dineren. Daarna was ik dan ook kotsmisselijk en doodop, dus ben gisteravond om 8uur met een teiltje naar bed gegaan.
@bkstr Toch raar als mensen als jij hier niet meer posten ;) gewoon iedere 'man' onder de naam minnaar scharen en doortikken. Haha.

Minnaarvalkuilen zat toch? Op dit moment mis ik hem.... (ik heb meerdere sv's zoals je misschien weet, klinkt stom dus ik vermijd het melden ;) ) Hij moet voorzichtigheid in acht nemen vanwege de thuissituatie en hoewel we elkaar niet vaak zien mis ik hem.

Een andere sv zorgt ervoor dat ik de vreselijke eigenschap van jaloezie in mezelf ontdek!!! Raar maar waar! Ik heb zelf notabene meer friends en hem gun ik het niet?????? Ik snap niks van mezelf.

Zo kabbelt het door.... )
Stewardess, je merkte op dat er momenteel erg langs elkaar heen geschreven wordt. Zou dat niet komen doordat er op het moment bijna allemaal nieuwe schrijvers zijn, of personen die lange tijd niks gepost hebben. Er is natuurlijk niet gelijk een hechte band, die moet je opbouwen. Eerst wil natuurlijk even iedereen zijn verhaal kwijt......of heb ik het mis?

Honingbeer, laat je niet chanteren! Maak hem duidelijk dat nr 1 voor jou nr 1 blijft, dat is toch altijd zo geweest? Op die voorwaarde kan hij doorgaan met je, zo niet is hij je voorgoed kwijt....dat wil hij natuuurlijk ook niet....

Piekelientje, wat heerlijk voor je dat je zo'n leuke nacht hebt gehad, met liefde en aandacht. Had je even nodig hè!

Pfff, ben wel blij dat ik zelf niet zo'n sterke gevoelens heb voor mijn minnaar, maakt het erg ingewikkeld allemaal voor jullie.

Wil niet zeggen dat ik niet om hem geef, dat doe ik wel, maar ik zou nooit mijn leven voorgoed met hem willen delen. Maakt de omgang wel een stuk makkelijker moet ik zeggen.
@onnozel: tja, ik had dat eerder dus ook niet echt, gevoelens voor hem. Alles was puur fysiek. Er was wel die aantrekkingskracht,maar verder geen gevoelens. En toen ik hier de reactie van iemand las, die zei dat ze t niet zou kunnen om bij minnaar te blijven slapen, naast hem wakker te worden en dan geen gevoelens krijgen, dacht ik: ach joh, dat komt wel goed.

Maar toch... Ik zit heeeeel stiekem toch een piepklein beetje op een wolkje terug te denken aan onze nacht samen. Niet eens die nacht trouwens. Dat was gewoon leuk, lekker, geil. Maar dat samen slapen en dan naast elkaar wakker worden... Dat vond ik nog wel intiemer dan het hele sexgebeuren...
Piekelientje, dat samen slapen kan bij ons toch niet. Ik heb een vriend en geen open relatie, ik kan echt geen nacht weg. Vriend heeft wel open relatie maar hebben afspraak om niet te overnachten. Zou het wel eens willen meemaken.....moet hij wel niet snurken dan is er voor mij niks intiems aan, haha.

Maar ja....het zit er toch niet in voor ons.

We hebben nu steeds ongeveer 4 uurtjes per keer samen, langer gaat niet. Daar genieten we dus ook optimaal van.

Heeft jullie minnaar niet bepaalde eigenschappen waardoor hij nooit je nummer 1 zou kunnen zijn?

Mijn minnaar heeft wel bepaalde eigenschappen waardoor ik hem niet als nr 1 zou willen.

Dat maakt het ook makkelijker ivm gevoelens...

Of zijn jullie zo verliefd dat jullie die eigenschappen (nog) niet zien?
quote:Piekelientje schreef op 13 november 2011 @ 20:46:

@onnozel: tja, ik had dat eerder dus ook niet echt, gevoelens voor hem. Alles was puur fysiek. Er was wel die aantrekkingskracht,maar verder geen gevoelens. En toen ik hier de reactie van iemand las, die zei dat ze t niet zou kunnen om bij minnaar te blijven slapen, naast hem wakker te worden en dan geen gevoelens krijgen, dacht ik: ach joh, dat komt wel goed.

Maar toch... Ik zit heeeeel stiekem toch een piepklein beetje op een wolkje terug te denken aan onze nacht samen. Niet eens die nacht trouwens. Dat was gewoon leuk, lekker, geil. Maar dat samen slapen en dan naast elkaar wakker worden... Dat vond ik nog wel intiemer dan het hele sexgebeuren...

Hoi Piekelientje, dat was ik. Ik zou heel graag een keertje samen wakker worden maar na jouw verhaal weet ik nu zeker dat ik daar niet aan moet beginnen. Zou voor mij ook niet zo makkelijk te regelen zijn.

@Onnozel Als ik met mijn verstand naar hem kijk denk ik dat ik hem binnen 2 maanden achter het behang plak als we samen zouden wonen maar mijn gevoel schreeuwt dat we het geweldig zouden hebben......
Ha Piekelientje, goed om te lezen dat het zo fijn was!

En Onnozel, idd, mijn lover zou ik niet mee kunnen samenwonen. Hij heeft teveel eigenschappen die me mateloos zouden irriteren (en andersom ook btw). Maar LATten, dat zou best eens heel goed kunnen werken...

Stew, over dat langs elkaar heen praten, ik vind het nog wel meevallen. Ik vond het als nieuwkomer laatst niet zo leuk dat allerlei oude bekenden hier elkaar gedag gingen zeggen en dingetjes lieten vallen over oude verhalen die voor ons niet bekend zijn.

Ik vind het dus wel leuk dat er veel andere nieuwe mensen zijn hier, en ik geniet van de verhalen die iedereen graag kwijt wil.
Even zwaaien vanaf de zijlijn.

@ Vaintje. Misschien eens de topics nalezen die hier aan vooraf gegaan zijn. Dat zou al een hoop verhelderen. Er lopen nu eenmaal wat mensen rond die in het verleden close contact hadden en met vragen en uitdagingen zaten. Dan is er geen uitleg nodig over hoe en wat en weten de meesten mensen waar het over gaat. Voor nieuwe posters kan dat lastig zijn. Het is niet om nieuwe posters buiten te sluiten maar het is net als een oude vriend tegen komen, je hoeft dingen niet uit te leggen om elkaar te begrijpen.

Post je eigen verhaal. Voor je het weet ben je ook een oud gediende:)

@ Stew, MrsL en Bokster zwaaaaai
Sgaaapie, het is ook geen aanklacht hoor. Als jullie het gezellig vinden, prima. Ik heb mijn verhaal de laatste maanden ook gepost, net als een paar andere nieuwen.

Wat mij betreft gaan we gewoon lekker zo door, ik schreef juist dat ik het wel vind meevallen qua langs elkaar heen schrijven.
Dag meiden, ik kom ook weer even wat wegtikken...

@onnozel: Hier is het ook een heel gedoe om een nacht 'vrij' te krijgen hoor, ik heb ook een nr.1. Maar dankzij een vriendin in dezelfde situatie, kon het deze keer wel.

Minnaar en ik zouden het in een relatie niet lang uithouden denk ik. Hij is erg arrogant en eeuwig overtuigd van zijn gelijk. Bovendien boemoeit ie zich met alles, en irriteert het me dat hij in bepaalde zaken (wat mijn situatie betreft) ook gewoon echt gelijk heeft. Ik wil dat liever niet toegeven, maar het is wel zo. Ik ben nogal koppig, dus als wij te lang op elkaars lip zitten, gaat dat zeker botsen. Ook is hij totaal niet monogaam, daar is hij volledig open over. Ik nu natuurlijk ook niet, maar ik word waarschijnlijk toch wel jaloers als ik echt gevoelens voor hem heb en we een open relatie zouden hebben.

Eigenlijk is het wel een beetje zoals Jolanda het schrijft: Als ik realistisch kijk naar wat minnaar en ik hebben, worden we binnen no time gek van elkaar en vliegen we elkaar na een paar weken al in de haren. Maar als ik puur op het gevoel af ga (terwijl ik nog lang niet smoorverliefd op m ben hoor, maar toch... er kriebelt wel iets), denk ik dat we het ook wel erg fijn kunnen hebben samen. Hij roept ook zo vaak dat hij nog wel een kamer over heeft, maar dan weet ik gewoon niet hoe dat dan moet gaan werken.

Laat ik heel eerlijk zijn, toen dit minnaar-gedoe allemaal begon, was het echt een opkikker voor mn relatie met nr1. Maar nu, doordat minnaar me dus zo vaak even wijst op alles wat ik eigenlijk 'mis' (zowel in relatie als in het leven op zich), ga ik overal aan twijfelen. Ik weet dat hij het goed bedoelt, maar ik ben iemand die altijd kiest voor de makkelijke weg. Omdat het veilig voelt. Maar privé zit ik even in de knoop nu. Ik moet eerst eens op een rijtje zien te krijgen wat ik nu eigenlijk wil. Voor mezelf, op gebied van relaties, wonen, werken/opleiding. En dat vind ik dan weer zo ontzettend erg voor mn nr1. Die weet van niks, merkt wel dat dingen de laatste tijd wat minder gaan, maar het wordt echt een enorme klap voor hem als ik de relatie zou beëindigen.

Pff... wat een heisa weer... *gaat nu even een lijstje maken om over na te denken*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven