Cake pops!!

17-11-2011 13:32 88 berichten
Zelf geknutselde cupcakes en taarten, pak maar in, hou maar op. Jullie zijn hopeloos passé!

De cake pops komen eraan.... En onthoud: je hebt het hier het eerste gehoord, van mij....

Plus nog een zalig filmpje over cakepops.....
Alle reacties Link kopieren
leuk zijn ze he! heb je het zelf al geprobeerd?1 ga het binnenkort wel doen!
De cake pops bijbel:

Kijk, dat kan ik ook! Ziet er goed uit. Leuk!
quote:silly19 schreef op 17 november 2011 @ 13:34:

leuk zijn ze he! heb je het zelf al geprobeerd?1 ga het binnenkort wel doen!Ik eet (helaas in dit geval!!) geen suiker, maar ik vind ze geweldig. Vooral het kleine en behapbare vind ik leuk.
Tis wel een idee voor traktatie verjaardag dochter. Maar ga toch eerst cupcakes proberen in elkaar te flansen.
Leuk! Gave traktaties zijn dat ook voor op school!
Heb jij die bijbel SG? Als ja: hoe kom ik aan ronde cake balletjes?
Serveer suggestie: gaten in plankje boren en ze daar in zetten.
Suze: je verkruimelt een cake, smelt wat flink boter, en van dat goedje vorm je balletjes. Als ze hard zijn zet je ze op een stokje en dip je ze in de chocola.
quote:Suze02 schreef op 17 november 2011 @ 13:38:

Heb jij die bijbel SG? Als ja: hoe kom ik aan ronde cake balletjes?

Nee heb ik niet! Kijk even het filmpje, dan wordt alles duidelijk.

Die balletjes krijg je, door cake te verkruimelen en de kruimels aan te maken met ganache of botercreme (dacht ik hoor), en dan rollen maar! Stokje erin, even laten drogen (of de diepvries in), door de chocolade / snoep / wat dan ook sleuren, op laten drogen en klaar!

Kijk het filmpje, echt
Kijk, dat kan ik dus echt. Play Doh is my middle name

Ik ga nu naar filmpje!
Ha, dan ben ik mooi de eerste die over pushcakes begint!

quote:kriebelbeest schreef op 17 november 2011 @ 13:45:

Ha, dan ben ik mooi de eerste die over pushcakes begint!

[afbeelding]Gaaf!!
Vet cewle Sint tractatie: zwarte piet! Gaat me lukken.
Wat origineel! Leuk!!

Wel foto posten als ze af zijn hoor!!
Leuk zijn ze hè, heb ze vorige maand als traktatie gemaakt voor m'n zoons ivm de geboorte van hun zusje... Groot succes!!!!

Ik zou alleen t recept volgen en frosting ipv boter gebruiken... Lijkt me niet lekker n hap cake met boter... *rilt*

Eventueel kan je zelf n combi maken van roomkaas met poedersuiker en n smaakje... Maar enkel boter zou ik niet doen!
Ha ha ha, ook leuk!

Goed filmpje.
Ik ben hier een paar x mee aan de slag gegaan. Het is erg moeilijk om goede candymelts te krijgen. Die van Wilton zijn iig lang niet altijd goed. Ze smelten niet lekker en het wordt niet dun genoeg.

Verder is het wel leuk en vooral worden ze erg lekker (heeeel vet en heeeeel zoet).

Ik doe het alleen nooit weer ivm die tegenvallende (dure) candymelts... dat is echt een domper op de lol.
Hangmat, je kan toch ook chocolade gebruiken? (ja candy melts is natuurlijk veel leuker, maar helaas wonen wij niet in de USA waar ze dat spul verkopen....)
Ik heb ze idd met botercreme (verhouding 100 gr. boter 250 gr poedersuiker) en gewone goedkope cake gemaakt. Door elkaar kneden en balletjes maken.
quote:SeptemberGirl schreef op 17 november 2011 @ 13:32:

De cake pops komen eraan.... En onthoud: je hebt het hier het eerste gehoord, van mij....

Jammerdebammer....ik kende die dingen al voordat je dit topic opende
Het moet echt vrij dun worden omdat je in één beweging dat stokje met dat bolletje cake erdoor moet kunnen halen anders lazert je bolletje in de vloeistof en wordt het een zooi. Ik weet niet of chocola wel lukt. Niet geprobeerd.

Op www.deleukstetaarten.nl heb ik lollystokjes en candymelts gekocht. Je kunt daar ook veel tips en ideeen op doen op het forum
quote:Xander68 schreef op 17 november 2011 @ 13:55:

[...]

Jammerdebammer....ik kende die dingen al voordat je dit topic opende Maar jij hebt er geen topic over geopend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven