Cake pops!!

17-11-2011 13:32 88 berichten
Zelf geknutselde cupcakes en taarten, pak maar in, hou maar op. Jullie zijn hopeloos passé!

De cake pops komen eraan.... En onthoud: je hebt het hier het eerste gehoord, van mij....

Ik ga ze binnenkort ook eens maken. Met botercreme. Lekker zoet. Vind dochterlief vast heeeerlijk. Misschien kan er wel kleine pietjes en sintjes van maken.

Als het mooi is geworden plak ik een feauteau.

(Reken niet op de foto)
Alle reacties Link kopieren
Leuk!! Heb al een tijd geleden dit op you tube gezien. Me zoontje 3 wil ze graag maken. Maar wat kneed je nu door die cake? Wat is frosting!????

Dan kan ik ze ook gaan maken met de kleine man
Loat goan!!!
http://www.meijer.com/ass ... 29_644209004393_A_400.jpg

Dit is frosting...
Overigens zag ik van dat merk (uit de post van MrsPPS) gisteren heel veel producten staan bij de toko!

Taartpakketten, frosting, een soort poeder, vanalles!
Frosting staat voor wordt vaak vertaald als "glazuur" maar dat klopt vaak niet helemaal.

Dit kan 2 dingen betekenen: Royal Icing, wat 1 eiwit gemengt met 250 gram poedersuiker is, dit wordt hard.

Of botercreme achtige frosting, dit blijft zacht, en kan ook wel eens met een gedeelte roomkaas (monchou) ipv boter worden gemaakt. Ook kun je chocolade frostings/creme maken. Er zijn miljarden recepten te vinden. In dit geval gaat het dus om .

Basis botercreme is gewoon roomboter gemengt met poedersuiker.

Koop trouwens niet al die rare mixes voor van alles, zonde van je geld. Alles is veel makkelijker zelf te maken. Een vriendin van me maakt graag taarten maar gebruikt dan deegmix én botercrememix, dan ziet het ding er van buiten prachtig uit en smaakt het dus helemaal nérgens naar. Zelf maken is lekkerder en écht niet eng.
quote:SeptemberGirl schreef op 17 november 2011 @ 13:56:

[...]

Maar jij hebt er geen topic over geopend Da's waar... 1-0 voor jou!
Ik vraag me wel af.....zijn die dingen nou niet moddervet met al die botercrème?
Candy melts. Oke. Mijn collega gaat volgende week naar USA. Als ik die 50 euro geef kan ze dat spul daar vast kopen?
ja, ze zijn moddervet, en zitten óók nog bomvol suiker en chocola... lekker! :-)
quote:Xander68 schreef op 17 november 2011 @ 14:16:

Ik vraag me wel af.....zijn die dingen nou niet moddervet met al die botercrème?

Duh.

Zou het trouwens met balletjes rollen van natte cake niet ook gaan? Of zie ik dat te eenvoudig?
je kunt die candymelts in nederland ook kopen hoor, bij een taartenbakwinkel of online.
Soort van zoals je van vers brood ook balletjes kan maken?
Maar in de USA hebben ze in de supermarkt gewoon rijen vol met van die bakspullen, en dat hebben wij niet. Dat bedoelde ik
quote:Hangmat schreef op 17 november 2011 @ 14:21:

je kunt die candymelts in nederland ook kopen hoor, bij een taartenbakwinkel of online.

En hoeveel duurder is dat? Vast heul veul?

Ik ga het onderzoeken
Ik zou je collega zeker die 50 dollar in z'n hand stoppen, met een grote lege tas erbij
Ha ha ha, dat dacht ik al
super leuk. Maar, waar koop je die stokjes dan?
Hanos?

Of bij een taartenbaktoko. Zie hier boven.
Ok thankzz

Er is ook choba boter. Dat gebruik ik

Ook bij arretjes cake. Probeer dat wel een keer! Dat smaakt dus al na chocola.

En kan je ergens ook stokjes kopen?

Of me zoon veel lollies laten eten en stokjes bewaren
Loat goan!!!
ik heb niet echt grote taartenbakwinkels in de buurt, maar in de gewone supermarkt kan je die stokjes ook niet kopen neem ik aan. Dan maar via internet?
Dit is echt super ! Ik wil dit ook !

Dames die zelf cakepops gaan maken of al hebben gemaakt, kunnen we de resultaten hier bewonderen?
Common sense is not so common.
Voltaire
stokjes kun je gewoon kopen bij supermarkt ofzo ( satestokjes )
Er is ook een apparaat waarmee je de cakeballetjes kunt maken.

Al zijn de lolly's dan natuurlijk wel een stukje droger.

Maar volgens mij kun je ipv de 'frosting' ook gewoon geklopte slagroom oid gebruiken toch?
ziet er super leuk uit! Als ik naar de USA ga weet ik wat ik moet halen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven