Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
haha tierney, we hebben precies hetzelfde geschreven over RP, het lijkt wel copy-paste van mij
Maria, ja we spelen verder, maar ik vind het niet jammer, juist leuk. Elkaar een beetje warm smssen, niet weten wanneer het moment komt, niet te makkelijk zijn voor elkaar.... Ik zou dat met een serieus vriendje niet kunnen, maar ik vind het nu gewoon voor de seks juist leuk. Maakt het extra spannend

Rasa is op RP aan het snuffelen??

VEO heb je alweer wat gehoord eigenlijk van spirituele man?
@tierney en @maria Dankjulliewel! Heb me er net ingeschreven, en inderdaad, je moet gevonden worden. En dan dus ook nog door een slimmerd die zijn mailadres meestuurt. Vind het ook een nadeel dat je maar een foto kunt zien en dat ik zelf geen foto's van mezelf van top tot teen kan plaatsen (als ik dat doe, zie je slechts een gedeelte, van knie tot hals, zeg maar). Nou ja, ik kijk het nog heel even aan. Misschien probeer ik het voor drie maanden betaald uit.

Eerste mailtje in mijn inbox bij RP was meteen creepy:

"Toch fijn dat ik precies kan volgen wat je doet zonder je te spreken" ...

ieuw!! *block*
huh? creepy
haha, gewoon om lachen dat soort mailtjes, die zul je nog veel krijgen. Daar is de blokkeerknop voor.

Volgens mij kun je ergens je foto verschuiven, zodat je het vierkantje met je gezicht erin krijgt, maar ik ben vergeten waar dat was. Anders zelf even doen, een foto waar je van top tot teen op staat in een passend formaat maken en dan uploaden. Zo doe ik, onhandig met computers, dat.
Ja, eerste vooroordeel over RP meteen bevestigd: er lopen engerds rond. Maar ja, een aantal dames hier schijnen er toch de leuke exemplaren uit weten te zeven. Heb zelf eerder de neiging om mijn profiel meteen weer onzichtbaar te maken...
Ik vind RP niet leuk, veel te massaal.
Waar heb jij jouw liefde vandaan, Boebele?quote:tierney schreef op 16 november 2011 @ 21:25:

Volgens mij kun je ergens je foto verschuiven, zodat je het vierkantje met je gezicht erin krijgt, maar ik ben vergeten waar dat was. Anders zelf even doen, een foto waar je van top tot teen op staat in een passend formaat maken en dan uploaden. Zo doe ik, onhandig met computers, dat.Dank, maar ik vind het juist wel fijn als mijn postuur op foto's te zien is. Ik ben ietsje steviger (maatje 42) en ik heb weinig aan een sip gezicht bij een daadwerkelijke ontmoeting.
@Rasa: Ietsje steviger? Gewoon een mooie maat en mooi figuur zal je bedoelen!

edit: mocht willen dat ik ooit maat 42 zal hebben, haha
De eerste dagen zijn de idote reacties het ergst, en het duurt even voordat de serieuze reactie op gang komen. Dat is mijn ervaring. En ik krijg nog steeds tien keer meer rare dan leuke reacties. Maar ik kan erom lachen. En ik heb het toch best druk met mailen en daten met mannen die wel gewoon serieus en leuk zijn. Ik heb al een paar keer wel echt een klik gehad op de date ook. Volhouden en het wordt vanzelf leuk. Je moet gewoon lol maken, er zitten echt leuke tussen.

Ik vind het gezelliger dan andere serieuzere datingsites.
Rasa, dat bedoelde ik ook, een foto waar je van top tot teen op staat vierkant maken en verkleinen zodat het past. Die rechthoekige worden altijd bijgesneden.
@Saraatje Dankjewel! Ik bedoelde 'ietsje steviger' dan ook letterlijk. Ik wil gewoon dat mannen kunnen zien dat ik geen maatje 36 heb.

@tierney Aha, dat kan ik inderdaad wel even doen. Misschien moet ik even wennen aan RP. Ik geef het nog niet op. Al denk ik wel dat betalen noodzakelijk is. Dan kan ik tenminste zelf op jacht in plaats van al die idioten op me af laten komen.
Zelf jagen, zo heb ik bijna al mijn mannen gevonden, alleen zonnebril en praatjesman hebben mij gevonden. En praatjesman is eigenlijk een viezerik haha.

Ik raad je zeker aan zelf te gaan jagen.
Wat zijn jullie weer enorm veel aan t schrijven

Gezellig hoor!
Ik heb 3 leuke dates gehad via RP, er zitten echt wel leuke mannen tussen, die melden zich vanzelf..... Met 1 heb ik 4 dates gehad, maar brak de afstand ons toch op. Lastig als je beide kinderen hebt....

Heb net weer meer dan 2 uur zitten chatten met leuke man, zucht..... Hij is ERRUG leuk.... We gaan elkaar ook echt wel ontmoeten binnenkort, leek hem ook erg leuk....

Domme is dat ik 'kriebels' krijg voor iemand die ik nog nooit heb gezien.... Tijd om af te spreken, kan ik weer met beide voeten op aarde landen haha....
Veo: heb je hem nog gesproken? Al een vervolgdate?

Maria: chatze!!! Altijd leuk als er nieuwe dates zijn met nieuwe date verslagen!

Tierney: leuk bezig met praatjesman

Ik heb gister niet zo veel contact met hem gehad. Denk maar 3 smsjes van hem ofzo maar wel een slaaplekker smsje (toen ik nog 2 uur moest werken... ) vandaag ga ik naar oosten van het land en morgen nr zus.daarna maar even gewoon bellen. Zaterdag hoef ik onverwachts pas om 18uur te beginnen met werk. Dus ook nog even iets leuks plannen aan die kant van het land voor die dag.

Zondagmiddag zie ik hem dan denk ik wel weer.

Wij spreken steeds vrij laat af, soms maar een uurtje van te voren. Op zich ok, denk dat t komt doordat we zo dichtbij elkaar wonen...maar hihi wil eigenlijk gewoon even weten wanneer ik hem weer zie
@Roosje, dan zeg je dat toch tegen hem? Vind ie vast leuk om te horen en heb jij een moment om naar uit te kijken! Veel succes en sterkte de komende dagen.
Hey meiden,

Roosje, dat is bij jullie al vanaf het begin zo geweest..altijd een paar uur of een dag vantevoren :-)

Veel sterkte voor als je naar je zus gaat..

Tierney, nog steeds spelletje aan het spelen met praatjesman? Wanneer denk je dat hij gaat komen? :-)

Rasa, ik heb ook op rp gezeten..er zitten echt leuke mannen op,maar ook niet leuke mannen/engerds niks van aantrekken. Ik had er ook voor betaald kan je idd lekker zelf jagen..veel succes.

Maria, en hebben jullie ook afgesproken wanneer jullie elkaar gaan zien?

Boebele, jij ziet hem zaterdag weer..het blijft toch elke keer weer spannend :-)

VLA, hoe gaat het bij jou?

Hier gaat alles goed, gisteravond heeft spirituele man mij gebeld voor een vervolgdate..het wordt zaterdag..tijdstip nog niet bekend..daarna hebben we elkaar nog op msn gesproken.

hele leuke gesprekken gehad weer..en ook over de date zelf..hij zegt elke keer dat hij het heel gezellig en leuk vond. En dat hij uitkijkt naar zaterdag..we zullen zien :-)
VEO, leuk man! weer een date, hij vond het dus ook super leuk! Nou ik ben benieuwd naar je verhalen zaterdag.

Roosje, sterkte bij je zus en geniet ook nog een beetje van je weekend.

En VEO, wanneer ik hem weer zie is nu weer aan mij

Ik heb hem weer wakker gemaakt. Zelf heb ik pas volgende week tijd. En ik heb volgende week ook een date met vakantieman die wel voorgaat.
Ja tierney, eindelijk de date met vakantieman door laten gaan.. :-) wanneer is die date precies?

Heeft praatjesman gevraagd wanneer hij weer langs klan komen :-) hihi ik hou ook wel van die spelletjes als het maar niet te lang duurt
Jaaa, vakantieman gaat voor hoor . Maar ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen.

Hier gaat het wel ok. Ben van de week een drankje wezen doen met een ex-vriendje van me. Ik denk dat ik onbewust ook even wilde checken hoe ik er nu met huidige date in sta. Met deze ex heb ik maar drie maanden wat gehad, we zijn uit elkaar gegaan omdat we op sommige punten echt heel erg clashten. Maar ik zag ook scherp wat ik bij hem heel fijn vond en wat ik bij huidige date mis en dat is enthousiasme en dingen doen vanuit je gevoel.

Met huidige date gaat ondertussen de strijd over onze date dit weekend door. Onze date wordt steeds korter vanwege verplichtingen aan beide kanten. Ik voel me gewoon niet zijn vriendinnetje en dat komt omdat ik niet kan proeven of ie nou enthousiast is of niet. En ik gooi steeds meer mijn kont tegen de krib omdat ik geen idee heb wat ie nou wil. Hij niet enthousiast, nou dan ga ik ook zeker niet enthousiast doen. Beetje kinderachtig natuurlijk en schiet niet op, maar ik merk dat ik mezelf op die manier in bescherming probeer te nemen.
Mailen met vakantieman gaat zo traag als wat, hij heeft gevraagd hoe het ging en wanneer we op een date zullen gaan, dus ik heb eergister geantwoord volgende week, wanneer hij tijd heeft, en ik wacht nog op antwoord. Dus geen idee wanneer. Hij heeft vanwege de verhuizing (zit even tussen twee huizen in) niet makkelijk toegang tot een computer, dus ik maak me er niet druk om.

En praatjesman kon gister niet, maar hij zei dat ie me wel miste en dat hij het erg geil vond van het weekend. En toen het kwam op wanneer zei ik zelf dat ik geen tijd heb deze week, dat ie maar even geduld moet hebben dan

Dus die hoor ik vast wel weer haha!

VLA: klinkt niet goed meid, alsof jullie hard bergafwaards gaan. :( Ik hoop dat jullie er weer uit komen, maar volgens mij heb jij er niet veel zin meer in.

En hoe zit het eigenlijk met de ex, voel je daar nog wat voor? Ga je hem nog een keer zien?
Wilde eens jullie ervaringen polsen wat betreft 'fakers'......

Mooie man blijkt dus niet te zijn wie hij zegt te zijn. Hebben jullie dat ook al vaker meegemaakt? Dit is nu al de tweede keer in 3 weken tijd....

Normaal ben ik altijd goed van vertrouwen, misschien wel TE goed van vertrouwen.....

Ik snap werkelijk niet wat de lol is van avonden achter elkaar chatten en dan verhalen te verzinnen. Of ben ik dan gewoon veel te naief?

Hoor graag wat jullie ervaringen ermee zijn en hoe ik ze er de volgende keer tussenuit vis.
Maria, ik heb gelukkig geen ervaring met fakers, dus ik kan je niet goed helpen.

Vakantieman heeft dus een beetje een slakkentempo tierney? En praatjesman ga je zeker nog van hOren . Enjoy!

Begin het inderdaad een beetje beu te worden. Heb het gevoel dat ik aan het trekken ben. En ik herken het patroon maar dan in omgekeerde zin: mijn laatste vriendjes deden dat heel erg bij mij en ik irriteerde me daar enorm aan. Wil hem dus dit weekend vragen hoe hij dit zich ziet ontwikkelen. Of hebben jullie betere tips?

Met die ex zie ik me niet meer samen hoor, wij botsten zo soms dat we ons rotergerden aan elkaar. Wel grappig dat we dat pas nadat het uitging konden begrijpen van elkaar. Heb geen gevoelens meer, maar het was een fijne avond met een mooi gesprek. Ik zag gewoon ineens dat ik bij date de bevolgenheid en passie en het spontane mis. Alles is zo bedachtzaam en gecontroleerd.
Sorry dat ik zo loop te klagen en te zeuren trouwens, maar het helpt om het van me af te schrijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven