Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb vanavond zin, voor 10 die geen zin hebben
Huh, Bam waar hebbie zin in? Potje scrabble?

Juud, ik praat buiten bijna altijd Duits tegen hem, maar ik kan het hem moeilijk leren omdat ik geen native speaker ben en een accent heb. Veel dingen zeg ik ook tegen hem in het Nederlands en Duits. In aug gaat ie waarschijnlijk naar Kindergarten alle ochtenden en dat doe ik iets vroeger dan standaard om ook die taal al vroeg onder de knie te krijgen.
Haai allemaal,

Kokos, ga je het aantal uren/dagen ook nog uitbouwen als ze iets ouder is? lief van dat vriendje, ze zijn er vroeg bij . Jonathan dus voor niks een valentijnskaartje naar Lianne gestuurd.

Jinny, haha voeden in het Tapir-hok. Dat is wel een heule aparte plek. Vonden de tapirs het ook gezellig? Wie had dat van te voren gedacht he! Dat heb je maar mooi geflikt! Goed hoor!

Juud, wat lief dat Mart speelt met de babypop . Jonathan vindt dat ook heel leuk hoor. Vandaag bij het KDV was hij de baby aan het instoppen in de wieg. Gaat het wel weer een beetje met je?

Bridge, gaat het nu wel wat beter met de pijn? Hoeveel dagen kan dat duren eigenlijk van die naweeën? ik heb ze helemaal niet gehad dus ik wist er niks van. Lekker aan het genieten met zijn viertjes? Wat een mooie foto's weer op de site!

Star, is Z nu al weer terug van zijn amoureuze avontuur? is het gelukt dit keer? Ben je al een beeje aan het voorbereiden voor vrijdag?

Suze, zomaar van mij een dikke

Compu, wat lief dat je moeder het ook wil leren! Wij hebben vandaag ook een boekje gekregen van het KDV met gebaren om thuis te doen, die ze daar ook doen, voor eten, drinken, klaar, spelen, plassen, slapen en nog een paar. Maar jullie doen denk ik de echte gebarentaal he?

Nou ik duik er weer vroeg in, ben al wakker vanaf half 5 dankzij ons huisspookje. Maar ja, die kan er ook niks aan doen, was weer erg overstuur vannacht. Uiteindelijk viel hij tegen M aan in slaap in het grote bed, maar ik kon niet meer slapen na een uur tutten.
maleficent wijzigde dit bericht op 18-02-2008 19:54
Reden: was iemand vergeten!
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Hi Bam, rust in de tent?

Ik zoek een afbeelding van The Phantom of The Opera, word ik doorgelinkt naar een wallpaper website met bijna blote dames die weinig om het lijf hebben....
Valentijnskaartje??? Lianne heeft geen Valentijnskaartje gekregen.

Voor Jin en Bam
quote:Jinny schreef op 18 februari 2008 @ 19:49:

Huh, Bam waar hebbie zin in? Potje scrabble?

Juud, ik praat buiten bijna altijd Duits tegen hem, maar ik kan het hem moeilijk leren omdat ik geen native speaker ben en een accent heb. Veel dingen zeg ik ook tegen hem in het Nederlands en Duits. In aug gaat ie waarschijnlijk naar Kindergarten alle ochtenden en dat doe ik iets vroeger dan standaard om ook die taal al vroeg onder de knie te krijgen.

Ik heb geen zin om te werken, dus doe idd maar scrabble.

doos al opengemaakt?
Die heeft strafport gekregen dat kaartje
Nee, nog niet aan toe gekomen. Ik heb mijn vriendin ook nog niet gesproken trouwens. Sta wel twee keer op haar voice mail. Ik probeer het morgen weer. Heb je het druk Bam?
zo zie je nog eens wat, Kokos
Ha,ha! Nou, ik kreeg dus wel mooi een herinnering van TNT van Mal d'r kaartje. Want ook ik was niet van plan om het te betalen maar ik wilde het ook niet terug sturen.

Tijd voor een kop koffie. Gezellige avond allemaal!
Ik ben toch altijd druk Jinny ;)

Ow ow ik wil niet meer aan je vriendin herinnerd worden, hahaha wat een blamage
quote:bambino schreef op 18 februari 2008 @ 20:13:

zo zie je nog eens wat, Kokos Ha, ha, nou geef mij maar een lekkere vent.
Foto's op MSN.
van een lekkere vent?

hahaha, prachtfoto
Hier een Valentijnskaartje voor CG met onbekende afzender... (Jonathan???)

Ook strafport hihi.

Amalia, hoe gaat het met het broekje? Ik zag nog een topic hierover.

Mal, heavy van de discussie... Was J. erbij of lag hij in bed?

Hoop dat hij lang slaapt morgen!

Wilde nacht voor de boeg, Bam? Lekkere vent etc...

Het gebaren ging wel, moeder heeft toch wel moeite. En wij zijn al een jaartje bezig, dus vandaar dat het voor de nieuwelingen best lastig is. We zitten met een koppeltje van 10 bij elkaar, met name familie (en de oppas dus).

Trusten!
Oja, CG wijst alle hartjes stuk voor stuk aan op het kaartje!
Compu, wat leuk dat zelfs de oppas het wil leren. Lijkt me best lastig!

Een goedemorgen trouwens, wat een rust hier!

Ik ben echt brak. En wat een jengelige oudste zoon, is echt niet leuk meer. Schommel wordt wel vandaag geleverd, maar het regent dus niet eht weer om hem in elkaar te zetten. Jinnyman is nog wel thuis gelukkig.
Morguh,

Applaus voor CG, Compu.

Hier ook regen Jin.

Ik ga een bakkie koffie drinken bij vriendin.
Gezellig Kokos, veel plezier!

Wij hebben morgen speelmiddag en deze keer bij ons thuis. Hopelijk zijn we wat gezelliger dan en minder moe. Een berg moeders met kindjes over de vloer vraagt vrolijkheid!
Goedemorgen!!

Hier is er een kiki kwijt en als kiki dan weer tevoor schijn komt: Ohh daar is kikiiiiiii weerrr, haha

Wat leuk zeg Jinny, speelmiddag. Je hebt al behoorlijk wat contacten opgebouwd, of denk ik dat maar? leuk hoor.

Oeff als kinderen hun dag niet hebben dan berg je maar, hopelijk draait Thomas nog bij

Compu: hahaha

Er komt dus iemand bij jullie thuis een cursus gebarentaal geven aan jullie en de familie/oppas?. Volgen jullie zelf nog een aparte cursus ernaast?
Ik zit te bedenken of ik ga sporten, maar het regent. Is dat een goed excuus om niet te gaan?
zonde trouwens dat die foto geblockt is, was echt prachtfoto!
Gisteravond hond opgehaald, gelukt dit keer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven