Geld & Recht alle pijlers

kortingscode

30-10-2011 12:49 4 berichten
Weet er iemand toevallig een kortingscode die nog geldig is voor een vlucht met easyjet en transavia geldig in juni 2012.

En hotels via hotels.com en expedia.nl

Ik zoek me suf maar kan niks vinden
Ik heb in 2009 Valentijnskorting gehad bij Transavia. Moet je even geduld hebben tot februari. De korting geldt voor de dag/week waarin je boekt, je kunt wel later vliegen (Ik vloog in maart, dus juni kan misschien ook nog wel; is nog net voorseizoen).

Geen idee of het een jaarlijkse actie is trouwens, gold per bestemming niet voor alle vluchten/tijden..

Het scheelt ook als je op 'onmogelijke' tijdstippen wilt/kunt vliegen. 5 uur 's ochtens of 23u 's avonds bijvoorbeeld.

Geen ervaring met hotelsites.
Alle reacties Link kopieren
quote:marcaro schreef op 30 oktober 2011 @ 12:49:

Weet er iemand toevallig een kortingscode die nog geldig is voor een vlucht met easyjet en transavia geldig in juni 2012.

En hotels via hotels.com en expedia.nl

Ik zoek me suf maar kan niks vindenVoor hotels.com kun je vaak een kortingscode of korting vinden op www.kortingscodeland.nl/hotels.com , is dat wellicht wat je zoekt?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk altijd voor kortingscodes op actiepagina.nl. Volgens mij hebben ze ook veel kortingsacties voor hotels. bijvoorbeeld 8% korting op hotels bij Hotelopia

Veel succes met boeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven