Snap m nie!
vrijdag 18 november 2011 om 20:58
Ik wil me aanmelden op een forum, maar bij het registeren krijg ik een
'anti-bot measure' (geen idee wat het nederlandse woord is )
en die is nogal lastig!
Ik kan ook niet kiezen voor een andere, want elke keer krijg ik weer dezelfde..
Hier komt ie, hoop dat iemand m snapt
What is the sum of 16 + 6 - SIX =
'anti-bot measure' (geen idee wat het nederlandse woord is )
en die is nogal lastig!
Ik kan ook niet kiezen voor een andere, want elke keer krijg ik weer dezelfde..
Hier komt ie, hoop dat iemand m snapt
What is the sum of 16 + 6 - SIX =
vrijdag 18 november 2011 om 21:07
vrijdag 18 november 2011 om 21:36
Neeee ik had m ECHT niet door!
Ik zat veel te ingewikkeld te denken.. dat het Latijnse cijfers waren (maar dan paste de S weer niet..) of dat je de positie in het alfabet moest nemen als cijfers..
Soms heb je dat wel eens bij kruiswoordraadsels, dat ze een woord vragen (bv mal, lof, bot) wat verschillende betekenissen kan hebben. En dan kom je er dus ff niet op!
Tja. Als ik iets langer had nagedacht was ik er zelf ook wel opgekomen.
Ik zat veel te ingewikkeld te denken.. dat het Latijnse cijfers waren (maar dan paste de S weer niet..) of dat je de positie in het alfabet moest nemen als cijfers..
Soms heb je dat wel eens bij kruiswoordraadsels, dat ze een woord vragen (bv mal, lof, bot) wat verschillende betekenissen kan hebben. En dan kom je er dus ff niet op!
Tja. Als ik iets langer had nagedacht was ik er zelf ook wel opgekomen.
vrijdag 18 november 2011 om 21:55
quote:maryni83 schreef op 18 november 2011 @ 21:36:
Je kan ook tè intelligent zijn voor een forum!
Je kan ook tè intelligent zijn voor een forum!