zenuwslopende spanning

19-11-2011 13:59 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
ola :-)

In mijn relatie is de spanning weg, en ik merk dat het verlangen naar zenuwslopende situaties toeneemt (haha)...en daarmee bedoel ik misschien niet eens sex, maar het gevoel dat je lijf strak staat van de adrenaline als die persoon jou "per ongeluk" aanraakt, je hart in je keel voelen kloppen als je een sms krijgt, die erg onduidelijk is; zou ze me nou wel of niet leuk vinden.....

Kortom, flirten, verleiden, verleidt worden, intens genieten van de gegeven en ontvangen aandacht....

Dat was de inleiding...de vraag is; ben ik als kerel nou gewoon ziek in mijn hoofd en moet ik behandeld worden hahaha, of is dit normaal en hebben vrouwen die in een langere relatie zitten hier ook behoefte aan??

x Mau
quote:Primabella schreef op 19 november 2011 @ 15:18:

Haha je hebt wel humor. Ik hoop dat dat compliment voor mij bedoeld is, in dat geval: ik ook van jou!! Als het niet voor mij bedoeld is; dan ik ook niet van jou!
Ik snap niet waarom mensen niet gewoon happy kunnen zijn met hun relatie.

Je kunt altijd wel op zoek gaan iets, maar waarom is goed niet gewoon goed.

Ja, oke je krijgt misschien kriebels meer en je bent niet meer tot over je oren verliefd...maar je hebt er toch zeker een geweldig mooie relatie voor in de plaats.

Waarom toch altijd die roep naar perfectie. Ben gewoon gelukkig met wat je hebt en stop met verlangen naar wat anders, je vriendin verdient wel beter dan dat.
quote:Paekzwart schreef op 19 november 2011 @ 15:11:

..........waard vindt om er achter te komen waarom je die spanning wilt. Eventueel d.m.v. een therapeut.

.Toch ziek in mijn hoofd dan :-), vanmorgen topfit opgestaan, de zon in mijn gezicht gehad, de wind door mijn drie haren gevoeld, de dag kon niet stuk. Dacht ik hahahaha
Hahaha het was als compliment bedoeld

Dus bedankt!
quote:zomaar098 schreef op 19 november 2011 @ 15:20:

[...]

de essentie is mij dus niet helemaal duidelijk, het lijkt er op alsof je het opzocht, en er van teruggekomen bent..en toch, blijft het trekken?? zoiets??Dan heb je duidelijk niet alles gelezen.
quote:Primabella schreef op 19 november 2011 @ 15:42:

Hahaha het was als compliment bedoeld

Dus bedankt! you're welcome Bella!
Maar wat doe je dan zelf om het voor jouw vrouw spannend te maken???
quote:TheEmpress schreef op 19 november 2011 @ 15:47:

[...]

Dan heb je duidelijk niet alles gelezen.De andere optie is dat niet goed tussen de regels door kan lezen, of dat ik het domweg niet snap, of alleen zie wat ik wil zien. Daarmee behoor ik dan wel definitief tot de categorie mannen. Dat dan weer wel :-)
quote:Nammma schreef op 19 november 2011 @ 15:49:

Maar wat doe je dan zelf om het voor jouw vrouw spannend te maken???De Kennedy vraag..., ik denk dat het gecompliceerder ligt, de ene fase in een leven maakt plaats voor de andere, en ik denk niet dat je dat proces in de tijd kunt terugdraaien
Ik denk dat je moet gaan werken om weer wat spanning in je relatie te krijgen.

Ik heb een lange relatie en twee kleine kindjes, maar kan het nog steeds heel spannend vinden als mijn man mij verleidt of verrast.

Aan echte zenuwslopende spanning zoals het begin van een verliefdheid heb ik absoluut geen behoefte. Ik vind liefde in al zijn facetten bij een lange relatie veel fijner en mooier.
verleidt me...

hehe

quote:xalliesuper schreef op 19 november 2011 @ 16:37:

verleidt me...

hehe

Ow ja, da's fijn, in plaats van een langzame opbouw is het nu ineens een opdracht.. en falen is zeker geen optie hahahah

ben ik trouwens de enige (sukkel dus achteraf) die een foto van zichzelf hier heeft staan???
quote:zomaar098 schreef op 19 november 2011 @ 15:28:

[...]

Toch ziek in mijn hoofd dan :-), vanmorgen topfit opgestaan, de zon in mijn gezicht gehad, de wind door mijn drie haren gevoeld, de dag kon niet stuk. Dacht ik hahahaha

Geen dank.

Maarreh, wil je er vanaf, wil je het zoeken, wil je je relatie oppimpen, je relatie om zeep helpen, wil je het een beetje negeren of alleen op Viva plempen?

Een discussie of het normaal is of niet normaal is, mwah, dat maakt niet zoveel uit denk ik. Ooit een psycholoog keihard horen beweren dat ik gevoelloos was omdat ik tégen vreemdgaan ben (het meestal zeer aannemelijke gevolg van spanning zoeken).

Dus mij gaat geen brug te ver. Normaal zijn interesseert mij niet zo, maar jou misschien wel?
quote:zomaar098 schreef op 19 november 2011 @ 16:50:

ben ik trouwens de enige (sukkel dus achteraf) die een foto van zichzelf hier heeft staan???Geen idee, maar ik heb zwarte steentjes en daar lijk ik toch echt niet op. Mooie foto hoor .
quote:Paekzwart schreef op 19 november 2011 @ 17:07:

[...]

Normaal zijn interesseert mij niet zo, maar jou misschien wel?

Ik heb wel eens gelezen dat normaal het gemiddelde van alle afwijkingen is...dat dekt de lading wel. Wat leuk is, is dat er maar twee meningen zijn, goed- en afkeur, en iedereen motiveert dat op een eigen wijze. En aangezien ik alleen vrienden, en geen vriendinnen heb, was ik gewoon benieuwd naar de mening van vrouwen. Tenslotte zijn er die ook een 3 miljard op aarde, dus het loont de moeite om die te begrijpen, of op zijn minst er rekening mee te houden :-)

Enne...thanks for the compliment x
Wat paekzwart zegt, daar ben ik het helemaal mee eens.

Maar goed, als je beiden denkt dat er wel wat spanning in kan komen, dan kan dat best!

Ik heb af en toe het gevoel of het een nieuwe vlam is, die kerel van me. En we zijn al bijna 25 jr samen. Maar je moet er samen een leuk feestje van maken. Dus.

En anders, mocht je moeite hebben met monogaam blijven, verbreek je je relatie eerst, dan kan je zo veel adrenaline krijgen als je maar wil.
quote:muzze schreef op 19 november 2011 @ 17:51:

Wat paekzwart zegt, daar ben ik het helemaal mee eens.

Maar goed, als je beiden denkt dat er wel wat spanning in kan komen, dan kan dat best!

Ik heb af en toe het gevoel of het een nieuwe vlam is, die kerel van me. En we zijn al bijna 25 jr samen. Maar je moet er samen een leuk feestje van maken. Dus.

En anders, mocht je moeite hebben met monogaam blijven, verbreek je je relatie eerst, dan kan je zo veel adrenaline krijgen als je maar wil.Hoi Muzze..waar leg jij de grens van monogaam zijn? Ik heb duidelijk aangegeven geen sex te zoeken namelijk....
Oh, dat had ik niet gelezen..of er overheen gelezen.

Maar je partner vindt dit oké, dan is het prima toch.
Wat zoek je dan, alleen de spanning?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven