wc papier

19-11-2011 22:14 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang was ik een tevreden wc papier gebruiker. Ik kocht megarollen bij de C1000, het papier was niet te zacht en ook niet te hard, voelde me qua prijs niet opgelicht, maar sinds deze rollen niet meer te verkrijgen zijn is mijn hele wc papier belevenis veranderd!

Nu voel ik me afgezet in de winkel met rollen veel te duur, veel te zacht en veel te kort papier. Elke paar dagen heb ik weer een nieuwe rol nodig en vind ik dat uitermate irritant.

Wat is jouw favoriete wc papier, heb je een oplossing gevonden voor het eeuwig de rol moeten vervangen.... deel je oplossing met mij en andere forummers. Alvast dank!
Het is een vraag die mij ook al tijden bezig houdt .

Wat is nou beter? Dure rollen die lang meegaan (Popla Megarol) of goedkope die snel op zijn? Ik kom er maar niet uit. Koop steeds ander papier, altijd in de aanbieding maar voel me ook vaak opgelicht. Heb het idee dat ze op die aanbiedingsrollen gewoon minder papier doen
.
Nu heb ik die 3 laags rollen van de Aldi in huis, de blauwe opdrukjes ken ik ook.

Popla vind ik belachelijk duur, die van het kruidvat heb ik nog niet eerder gekocht. Op één of andere manier is het iets dat ik insla bij de supermarkt ipv bij de drogist.

Ervaringen bij de Lidl? Sinds een poosje kan ik ook in deze winkel terecht.
quote:isabon schreef op 19 november 2011 @ 22:39:

Die van de Aldi ja, Kruidvat is ook ok.

Maar je zult hem toch moeten vervangen. Hier gaat er elke dag een rol doorheen hoor.Met die megarollen kon ik gerust een dag of 5 mee. Heerlijk rustig op het toilet. Kwam ik aan lezen toe, ipv dat gerommel met die rollen.
Ik heb laatst een enorme zak bij de Lidl gekocht, met een rol of 15. Het ging best lang mee, té lang eigenlijk want ik vond het papier te hard en te stug.
.
hanke!

Er gaat niets boven Page!
Wij hebben hier denk ik ook met gemak 3 verschillende pakken toiletpapier, ik koop iedere week een enorm pak niet grijs papier dat op dat moment het goedkoopste is. Solo van de Aldi, huismerken van andere supermarkten, soms bij Kruidvat als ik daar langs moet voor luiers, doekjes e.d. voor de jongste. Zolang het niet grijs schuurpapier is ben ik al tevreden.
Mijn billen zijn van zichzelf al zacht en sterk, dus het mag bij mij best ietwat schuurpapierderig zijn.

Maar delen jullie dus ook mijn mening dat er de laatste 2 jaar steeds meer ´goedkoop´ wc papier uit de schappen is verdwenen en vervangen door duurder, zachter materiaal? Is het een complot om ons allen een poot uit te rukken? Of hebben we steeds meer verwende billen?

Hey die avatar ken ik miss smithy! *zwaait even terug*
Als iemand een tip heeft voor gerecycled papier dat toch lekker zacht is?

Tot nu toe gebruik ik de roze variant van de kruidvat. Niet heel bewust, maar de kruidvat zit praktisch naast mijn huis en is heel klein, dus ze hebben alleen deze (in een groot rek buiten)
Ik vind de extra zachte van AH erg goed. Weet de precieze naam niet. Die met roze figuurtjes. Ook Lidl heeft wc-papier met roze figuurtjes en die is ook wel goed hoewel hij niet erg sterk is.
Wie heeft toch verzonnen dat er altijd van die zoetsappige plaatjes op het toiletpapier moeten staan! :(
quote:hanke321 schreef op 19 november 2011 @ 23:34:

Maar delen jullie dus ook mijn mening dat er de laatste 2 jaar steeds meer ´goedkoop´ wc papier uit de schappen is verdwenen en vervangen door duurder, zachter materiaal? Is het een complot om ons allen een poot uit te rukken? Of hebben we steeds meer verwende billen?

*

Of ze verdwijnen idd of er zitten ineens minder rollen in een pak maar wel voor dezelfde prijs als je altijd hebt betaald.

Ik gebruik kruidvat. Volgens mij een van de goedkoopste hier in de buurt. 8 rollen 2 euro. Soms 3 pakken (24 rollen dus) voor 5 euro
quote:isabon schreef op 19 november 2011 @ 22:40:

Oh die van euroshopper met blauwe opdrukjes is ook ok, volgens mij identiek aan die van Aldi.Die veegt goed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Bahco schreef op 19 november 2011 @ 23:43:

Wie heeft toch verzonnen dat er altijd van die zoetsappige plaatjes op het toiletpapier moeten staan! :(

Eens

Vorige week was ik in een fopwinkel en daar stond op elk velletje een andere mop, die lang niet alle zoetsappig waren. Maar dat kost dan wel ruim 3 euro per rol...
quote:celine2906 schreef op 19 november 2011 @ 23:43:

[...]

Of ze verdwijnen idd of er zitten ineens minder rollen in een pak maar wel voor dezelfde prijs als je altijd hebt betaald.

Ik gebruik kruidvat. Volgens mij een van de goedkoopste hier in de buurt. 8 rollen 2 euro. Soms 3 pakken (24 rollen dus) voor 5 euro Zie je wel, het is gewoon een complot. Schandalig!
De Jumbo heeft er trouwens een houtje van om de inhoud te halveren van sommige producten maar wel de oude prijs aan te houden. Heb ik al zo vaak gemerkt. En dan bij de kassa volhouden dat het maar zo lijkt. "Ivm met mileu passen ze de verpakking aan". Natuurlijk.
quote:aaaanne schreef op 19 november 2011 @ 22:21:

Recycle papier, sowiezo. Op dit moment die met groen label van de AH, die gaan lang genoeg mee en zijn niet van dat halve schuurpapier.

Edit: lollig melig topic ook Hier is een aflevering over bij de keuringsdienst van waarde. Vast nog wel terug te zoeken via uitzending gemist. En daar bleek uit dat het wc papier met het groene label van AH helemaal niet zo 'groen' is. Wel het kijken waard,die aflevering.
Hier wat variabel.

-Lidl 3 of 4 laags.

-Grootverpakking page met de hondjes(als die in de aanbieding is)

-Perfect die met het roze bloemetje.

Kunnen we met elkaar niet wat leuke testen verzinnen.
quote:celine2906 schreef op 19 november 2011 @ 23:46:

De Jumbo heeft er trouwens een houtje van om de inhoud te halveren van sommige producten maar wel de oude prijs aan te houden. Heb ik al zo vaak gemerkt. En dan bij de kassa volhouden dat het maar zo lijkt. "Ivm met mileu passen ze de verpakking aan". Natuurlijk.

Welk milieu? Het milieu in de kamer waar de aandeelhoudersvergadering wordt gehouden, de vergaderruimte van de mensen die hun bonussen vangen?

Wij schijters aller landen, kom in opstand tegen de wc papier maffia!
quote:hanke321 schreef op 19 november 2011 @ 23:51:

[...]

Welk milieu? Het milieu in de kamer waar de aandeelhoudersvergadering wordt gehouden, de vergaderruimte van de mensen die hun bonussen vangen?

Wij schijters aller landen, kom in opstand tegen de wc papier maffia!Hahah ik doe mee.
quote:limelight schreef op 19 november 2011 @ 23:51:

Hier wat variabel.

-Lidl 3 of 4 laags.

-Grootverpakking page met de hondjes(als die in de aanbieding is)

-Perfect die met het roze bloemetje.

Kunnen we met elkaar niet wat leuke testen verzinnen.

Maar dan niet met die rare roze of blauw gekleurde vloeistoffen. Als dat bij het testen van maandverband in reclames werd getoond, vond ik dat ook altijd zo wereldvreemd.

Gewoon geel, bruin of groen (spinazie)

quote:hanke321 schreef op 19 november 2011 @ 23:53:

[...]

Maar dan niet met die rare roze of blauw gekleurde vloeistoffen. Als dat bij het testen van maandverband in reclames werd getoond, vond ik dat ook altijd zo wereldvreemd.

Gewoon geel, bruin of groen (spinazie)

Rood (bieten)
Ik koop meestal gewoon wat er in de aanbieding is.

Kun je je soms lelijk in vergissen, dat wel.

Je hebt soms van dat wc papier waar je 8 velletjes van op elkaar moet doen omdat je er anders met je vinger doorheen prikt bij het bips afvegen.

Er zijn maar weinig dingen irritanter dan dat.
Ik koop page, met die hondjes, als ze in de aanbieding zijn. Megapakken, ik heb een ruime voorraad.
Meestal die van Kruidvat,8 rollen voor ¤1,99

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven