Cake pops!!

17-11-2011 13:32 88 berichten
Zelf geknutselde cupcakes en taarten, pak maar in, hou maar op. Jullie zijn hopeloos passé!

De cake pops komen eraan.... En onthoud: je hebt het hier het eerste gehoord, van mij....

Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze erg leuk, maar mij lijken ze ook te zoet.

Dan liever zoiets:

Everytime you make a typo, the errorists win.
Bij de jamin verkopen ze ie lolly stokjes
Die
Ik ben dol op cake pops. Ik heb ze pas geleden gemaakt toen mijn zoon jarig was.

Voor ik investeer in cakepoppistolen en cakepopshakers, heb je het al een keer zelf geprobeerd SG en hoe groot was de chaos in jouw huis daarna. Klinkt als een leuk nieuw project!
quote:Zima schreef op 17 november 2011 @ 21:00:

Voor ik investeer in cakepoppistolen en cakepopshakers, heb je het al een keer zelf geprobeerd SG en hoe groot was de chaos in jouw huis daarna. Klinkt als een leuk nieuw project!

Een cakepoppistool.....

Willik van Sinterklaas!!
Leuk virginia, zien er mooi uit!
Common sense is not so common.
Voltaire
Candymelt? Bedoel je daarmee smeltchocolade? Dan heb ik een tip voor je; caramac repen. Worden mooi dun met smelten en de restjes kun keer op keer smelten en hergebruiken. Blijft mooi en onwijs lekker!
Ik was net bij P*p**s (die bekende knutselwinkel) en daar hadden ze heel veel spullen om cakepops te maken! Candymelts in allerlei kleuren en smaken, stokjes, vormen. Leuk!
Maar... Heb je nu al iets gemaakt?
Ik eet geen suiker Ziem!
Weet ik, maar je buren/vriend/konijnen/schoonloeder/yogajuf/badmeester/pompbediende/kassameisje/verre neef toch wel.

Denk je echt dat ik al mijn baksels zelf op eet
Wat leuk! Mijn zoontje is bijna jarig en het zou een leuke traktatie zijn! Helaas ben ik niet zo'n bakker, maar dit zou moeten kunnen lukken. Eventueel.

Wat heb ik allemaal nodig voor 35 cakepops? Iemand die een leek op weg kan helpen?
Laat maar! Ik heb net de Jaminwebsite ontdekt!
Heb alles in huis en de cake staat as we speak in de oven... Let the fun begin!
Voltaire
Deze wil ik proberen te maken voor sinterklaas:

http://www.feester.nl/recepten/cake-pop ... -cake-pops
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:spitsmuisje schreef op 19 november 2011 @ 10:30:

Laat maar! Ik heb net de Jaminwebsite ontdekt!Alles uitverkocht, je bent los gegaan
Zag vandaag in een kookwinkel stokjes, boek, candymelts in verschillende uitvoeringen, sprinkles.... Alles voor poptarts bij elkaar.

Ik heb me ingehouden....
Britannia, ik niet... Heb hier alles staan van candy melts tot stokjes, frosting, en cookiecutters.. De cake staat in de koeling, vanmiddag ga ik ze afmaken.
Voltaire
Super leuk!

En die pietes, zijn ook echt heel grappig.

Het lijkt me wel een behoorlijk dure grap?

Is marsepein of fondant lang hodbaar, indien geopend?

En zou de marsepein, nu ook bij de xenos, smaken?
Je hebt in Principe geen marsepein/fondant nodig? De candymelts zijn 2,95,- per zakje..
Voltaire
Hmm de candymelts worden niet supervloeibaar en de balletjes vallen daardoor van het stokje..
Voltaire
Leuk zeg, ik woon in de USA en iedere dag komt er wel reclame voorbij over de cakepops, mijn zoon vindt dat dit mijn nieuwe hobby is. Ik geloof dat ik Sinterklaas maar eens lief ga aankijken.
Sjors, waren ze lekker?
Bij de Selexyz hadden ze het nederlandse cakepopsboek, het zat in een soort pakket waar ook stokjes en versiersels en vanalles bij zat om meteen aan de slag te gaan. Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven