lamme dag
zondag 20 november 2011 om 17:30
Kennen jullie het ook? De dag dat je niks doet of hoeft te doen dus gewoon lekker rustig aan doet. Dat je heel lang kan uitslapen en als je uit bed bent dat je nog steeds lam bent..
Dat je de hele dag wel kunt eten en dat je een raar gevoel in je hoofd hebt?
Nou ik heb het elke zondag, zo lam! Verschrikkelijk.
Kan hier wat aan gedaan worden?
zondag 20 november 2011 om 17:31
quote:desyyyy schreef op 20 november 2011 @ 17:30:
Kennen jullie het ook? De dag dat je niks doet of hoeft te doen dus gewoon lekker rustig aan doet. Dat je heel lang kan uitslapen en als je uit bed bent dat je nog steeds lam bent..
Wil je er wel wat aan doen?
Zo ja, ga lekker buiten lopen, frisse neus halen.
Wil je er wel wat aan doen?
Zo ja, ga lekker buiten lopen, frisse neus halen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 20 november 2011 om 17:31
zondag 20 november 2011 om 18:00
zondag 20 november 2011 om 18:00
Het weer maakt deze dag voor mij een lamme dag. Het is in mijn idee nog geen dag geweest. Meestal helpt wat Himalaya en Zamm zeggen wel goed. Naar buiten gaan en/of sporten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 20 november 2011 om 18:08
Zo'n soort zondag heb ik dus ook achter de rug....Normaal ga ik sporten. Nu bleek dus na het ontwaken dat mijn (nieuwe) CV ketel zei: Doe het maar zelf...Dus vanaf 8.45 uur in de kou gezeten met dikke kleding aan...monteur belde maar niet terug...de monteur van de storingsdienst kwam pas om 13.30 uur...
De verjaardag waar ik heen zou gaan afgebeld wegens de dikke mist.
Bij een kopje pakken uit de keukenkast viel een glas uit de kast aan diggelen op de vloer...
Bij het maken van mijn eten brandde ik me aan een koekenpan, die vervolgens met inhoud en al op de vloer belandde, dus de vloer onder het gerulde gehakt...en een hand die gloeide van het branden...
Dus ik blijf lekker op de bank met een kop koffie...verder doe ik niets meer!
Bij een kopje pakken uit de keukenkast viel een glas uit de kast aan diggelen op de vloer...
Bij het maken van mijn eten brandde ik me aan een koekenpan, die vervolgens met inhoud en al op de vloer belandde, dus de vloer onder het gerulde gehakt...en een hand die gloeide van het branden...
Dus ik blijf lekker op de bank met een kop koffie...verder doe ik niets meer!
zondag 20 november 2011 om 18:14
Oeh Nammma, dat is geen lamme dag, maar ronduit een pechtdag. Ik zou ook niet meer teveel ondernemen als ik jou was *knipoog*
Ik heb regelmatig op zondag zulke lamme dagen. Zonder dat ik daarvoor op zaterdag alcohol gedronken heb
Ik weet dat ik het heerlijk vind om toch even te wandelen of iets te doen. maar de bank heeft een sterke magneet.
Toevallig vandaag een heel drukke en actieve dag gehad. Heerlijk!
Ik heb regelmatig op zondag zulke lamme dagen. Zonder dat ik daarvoor op zaterdag alcohol gedronken heb
Ik weet dat ik het heerlijk vind om toch even te wandelen of iets te doen. maar de bank heeft een sterke magneet.
Toevallig vandaag een heel drukke en actieve dag gehad. Heerlijk!
zondag 20 november 2011 om 18:16
zondag 20 november 2011 om 18:19
quote:Nammma schreef op 20 november 2011 @ 18:08:
Zo'n soort zondag heb ik dus ook achter de rug....Normaal ga ik sporten. Nu bleek dus na het ontwaken dat mijn (nieuwe) CV ketel zei: Doe het maar zelf...Dus vanaf 8.45 uur in de kou gezeten met dikke kleding aan...monteur belde maar niet terug...de monteur van de storingsdienst kwam pas om 13.30 uur...
Dus ik blijf lekker op de bank met een kop koffie...verder doe ik niets meer! die borrel die minder moet op zaterdag heb jij vandaag wel verdient. Proost
Dus ik blijf lekker op de bank met een kop koffie...verder doe ik niets meer! die borrel die minder moet op zaterdag heb jij vandaag wel verdient. Proost
tsja.....
zondag 20 november 2011 om 18:32
Hier ook een lekkere luie dag. Achteraf baal ik dan wel weer dat ik niet aktief ben geweest maar goed, het is de schuld van mijn katten, die liggen op mij en tegen mij aan. Dus ik kan ook niets doen.
Ik woon hier aan het water en ik zie de overkant niet eens.
(hoorde ook een advies om niet naar buiten te gaan als het niet hoefde, dat heb ik maar opgevolgd )
Ik woon hier aan het water en ik zie de overkant niet eens.
(hoorde ook een advies om niet naar buiten te gaan als het niet hoefde, dat heb ik maar opgevolgd )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven