Gezondheid alle pijlers

lamme dag

20-11-2011 17:30 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie het ook? De dag dat je niks doet of hoeft te doen dus gewoon lekker rustig aan doet. Dat je heel lang kan uitslapen en als je uit bed bent dat je nog steeds lam bent..

Dat je de hele dag wel kunt eten en dat je een raar gevoel in je hoofd hebt?

Nou ik heb het elke zondag, zo lam! Verschrikkelijk.

Kan hier wat aan gedaan worden?
Accepteer je lamlendige dag! Je hoeft niet altijd actief te zijn. Lekker lam zijn en morgen weer fris de week in.
In het oosten geen dichte mist, geen lamme dag en geen luie dag!

Als je vanzelf baalt kun je er ook alleen zelf wat aan doen!

Doe er wat aan of zwelg er lekker in (kan ook heerlijk zijn)
Ik heb een heeeerlijke lamme dag. Net twee hele slechte films gezien (waar ik stiekem enorm van genoten heb), even zachtjes heen en weer geschuifeld naar de supermarkt, kroelen met de kat en de hele dag lekkere anti-kater dingetjes schransen.

Ik kan dit omdat ik morgen vrij ben, anders baal ik ook van een lamme zondag, maar nu... mmmmmm!
quote:enter schreef op 20 november 2011 @ 17:50:

hier dan geen lamme dag wel een saaie
Ooooh wat verlang ik naar zo'n dag al heb ik vandaag ook niet heel veel gedaan. Met dochter naar zwemles geweest en daarna snel de vloer nog even gedweild. De vloer moest drogen dus met beide meiden op de bank een film gezien. Beetje gehangen op de bank tot man weer thuis kwam. Zijn moeder kwam gezellig langs en daar kreeg ik wel weer energie van dus voor 2 dagen staan koken. Nu in joggingpak op de bank. Heerlijk.
Op tijd je cafeïne innemen.
Hier ook een lamme dag, vroeg op want kind had haar schoen gezet en was vroeg wakker..verder heel de dag een beetje verveeld bah..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven