lamme dag
zondag 20 november 2011 om 17:30
Kennen jullie het ook? De dag dat je niks doet of hoeft te doen dus gewoon lekker rustig aan doet. Dat je heel lang kan uitslapen en als je uit bed bent dat je nog steeds lam bent..
Dat je de hele dag wel kunt eten en dat je een raar gevoel in je hoofd hebt?
Nou ik heb het elke zondag, zo lam! Verschrikkelijk.
Kan hier wat aan gedaan worden?
Dat je de hele dag wel kunt eten en dat je een raar gevoel in je hoofd hebt?
Nou ik heb het elke zondag, zo lam! Verschrikkelijk.
Kan hier wat aan gedaan worden?
zondag 20 november 2011 om 18:46
Ik heb een heeeerlijke lamme dag. Net twee hele slechte films gezien (waar ik stiekem enorm van genoten heb), even zachtjes heen en weer geschuifeld naar de supermarkt, kroelen met de kat en de hele dag lekkere anti-kater dingetjes schransen.
Ik kan dit omdat ik morgen vrij ben, anders baal ik ook van een lamme zondag, maar nu... mmmmmm!
Ik kan dit omdat ik morgen vrij ben, anders baal ik ook van een lamme zondag, maar nu... mmmmmm!
zondag 20 november 2011 om 18:49
Ooooh wat verlang ik naar zo'n dag al heb ik vandaag ook niet heel veel gedaan. Met dochter naar zwemles geweest en daarna snel de vloer nog even gedweild. De vloer moest drogen dus met beide meiden op de bank een film gezien. Beetje gehangen op de bank tot man weer thuis kwam. Zijn moeder kwam gezellig langs en daar kreeg ik wel weer energie van dus voor 2 dagen staan koken. Nu in joggingpak op de bank. Heerlijk.