wc papier
zaterdag 19 november 2011 om 22:14
Jarenlang was ik een tevreden wc papier gebruiker. Ik kocht megarollen bij de C1000, het papier was niet te zacht en ook niet te hard, voelde me qua prijs niet opgelicht, maar sinds deze rollen niet meer te verkrijgen zijn is mijn hele wc papier belevenis veranderd!
Nu voel ik me afgezet in de winkel met rollen veel te duur, veel te zacht en veel te kort papier. Elke paar dagen heb ik weer een nieuwe rol nodig en vind ik dat uitermate irritant.
Wat is jouw favoriete wc papier, heb je een oplossing gevonden voor het eeuwig de rol moeten vervangen.... deel je oplossing met mij en andere forummers. Alvast dank!
Nu voel ik me afgezet in de winkel met rollen veel te duur, veel te zacht en veel te kort papier. Elke paar dagen heb ik weer een nieuwe rol nodig en vind ik dat uitermate irritant.
Wat is jouw favoriete wc papier, heb je een oplossing gevonden voor het eeuwig de rol moeten vervangen.... deel je oplossing met mij en andere forummers. Alvast dank!
zondag 20 november 2011 om 07:54
Floralys van de Lidl! Ik koop altijd de blauwe. 10 rollen voor 2,99, drielaags.
Zie hier ook een discussie van Kassa erover:
http://kassa.vara.nl/disc ... il/floralys-toiletpapier/
Zie hier ook een discussie van Kassa erover:
http://kassa.vara.nl/disc ... il/floralys-toiletpapier/
maandag 21 november 2011 om 16:01
woensdag 5 september 2012 om 16:19
weet iemand welk wc papier het is dat ze bij defensie gebruiken?
heb ik ooit viavia bij ons gekregen en normaal gaat er elke dag een rol ofzo doorgheen en met deze doe ik al bijna 3 weken.
het is best hard dus je steekt er niet zo snel doorheen. wel enkellaag geloof ik maar in gebruik kun je het gewoon behandelen alsof het 3-laags of 4laags is omdat het wat harder / steviger is. het is ook een beetje ecru ofzo qua kleur.
heb ik ooit viavia bij ons gekregen en normaal gaat er elke dag een rol ofzo doorgheen en met deze doe ik al bijna 3 weken.
het is best hard dus je steekt er niet zo snel doorheen. wel enkellaag geloof ik maar in gebruik kun je het gewoon behandelen alsof het 3-laags of 4laags is omdat het wat harder / steviger is. het is ook een beetje ecru ofzo qua kleur.
woensdag 5 september 2012 om 16:38
Een paar dagen met één rol?
Met thuispapier ben ik snel tevreden, maar met sommige apparaten!! Deze is mijn persoonlijke ergernis:
grrrrrr
Niet alleen omdat het gewoon een paar tieten is en je wc-papier uit tepels aan het trekken bent (zeker weer verzonnen door een man ), maar ook omdat je ze er velletje voor velletje uit moet trekken en alle velletjes helemaal in elkaar gaan zitten waardoor je er extra veel van nodig hebt. En ik heb het idee dat ze steeds vaker gebruikt worden.
Met thuispapier ben ik snel tevreden, maar met sommige apparaten!! Deze is mijn persoonlijke ergernis:
grrrrrr
Niet alleen omdat het gewoon een paar tieten is en je wc-papier uit tepels aan het trekken bent (zeker weer verzonnen door een man ), maar ook omdat je ze er velletje voor velletje uit moet trekken en alle velletjes helemaal in elkaar gaan zitten waardoor je er extra veel van nodig hebt. En ik heb het idee dat ze steeds vaker gebruikt worden.
Liever elitair dan een pauper!
woensdag 5 september 2012 om 16:41
quote:hanke321 schreef op 19 november 2011 @ 22:14:
Jarenlang was ik een tevreden wc papier gebruiker. Ik kocht megarollen bij de C1000, het papier was niet te zacht en ook niet te hard, voelde me qua prijs niet opgelicht, maar sinds deze rollen niet meer te verkrijgen zijn is mijn hele wc papier belevenis veranderd!
Wat een geweldig woord..wc papier belevenis. Nooit bij stilgestaan dat mensen daar echt een beleving bij hebben
Ik koop eens in de zoveel tijd een pak met 40 rollen page uit de aanbieding (op dit moment in de Bonus bij AH).
Als je trouwens de prijs omrekent naar prijs per rol komen ze vrijwel allemaal (van Lidl tot AH) op +/- 25 cent per rol uit (ja, ik verveel me ook wel eens..)
Wat een geweldig woord..wc papier belevenis. Nooit bij stilgestaan dat mensen daar echt een beleving bij hebben
Ik koop eens in de zoveel tijd een pak met 40 rollen page uit de aanbieding (op dit moment in de Bonus bij AH).
Als je trouwens de prijs omrekent naar prijs per rol komen ze vrijwel allemaal (van Lidl tot AH) op +/- 25 cent per rol uit (ja, ik verveel me ook wel eens..)
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
woensdag 5 september 2012 om 16:45
quote:JaneDoe1 schreef op 20 november 2011 @ 00:17:
Ik koop meestal gewoon wat er in de aanbieding is.
Kun je je soms lelijk in vergissen, dat wel.
Je hebt soms van dat wc papier waar je 8 velletjes van op elkaar moet doen omdat je er anders met je vinger doorheen prikt bij het bips afvegen.
Er zijn maar weinig dingen irritanter dan dat.
Ik koop meestal gewoon wat er in de aanbieding is.
Kun je je soms lelijk in vergissen, dat wel.
Je hebt soms van dat wc papier waar je 8 velletjes van op elkaar moet doen omdat je er anders met je vinger doorheen prikt bij het bips afvegen.
Er zijn maar weinig dingen irritanter dan dat.
schorpioentje28 wijzigde dit bericht op 05-09-2012 16:46
Reden: Oud bericht
Reden: Oud bericht
% gewijzigd
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
woensdag 5 september 2012 om 16:48
quote:isabon schreef op 19 november 2011 @ 22:40:
Oh die van euroshopper met blauwe opdrukjes is ook ok, volgens mij identiek aan die van Aldi.Deze.
Oh die van euroshopper met blauwe opdrukjes is ook ok, volgens mij identiek aan die van Aldi.Deze.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 5 september 2012 om 16:50
ohw wat een heerlijk topic. wij slaan ook altijd groot in, liefst in de aanbieding. zo ook op vakantie. vriendlief kwam terug met een megapack roze wc papier... geparfumeerd met de subtiele geur van groene appel. prachtig prachtig. dus daar gingen wij 4 weken geleden, vanuit z-frankrijk naar nederland met een jaarvoorraad geurend papier achterin de kleine peugeot!
ik kan jullie verzekeren... iedere keer dat ik de wc-deur open doe heb ik een groene-appel beleving. nog maar 8 rollen te gaan....
ik kan jullie verzekeren... iedere keer dat ik de wc-deur open doe heb ik een groene-appel beleving. nog maar 8 rollen te gaan....
woensdag 5 september 2012 om 17:59
Ik gebruik 3 laags van de Lidl, wordt gekocht als het in de aanbieding is, XXL verpakking (20 rollen á 0,25 per rol).
Soms is dat recycle papier, soms niet.
Bezuinigen op toiletpapier bevalt me niet.
Ik houd niet van grijs scheurpapier of te dun toiletpapier.
Van te dun toiletpapier ga je vanzelf meer gebruiken, dus dan is het toch ook niet voordelig in gebruik.
Soms is dat recycle papier, soms niet.
Bezuinigen op toiletpapier bevalt me niet.
Ik houd niet van grijs scheurpapier of te dun toiletpapier.
Van te dun toiletpapier ga je vanzelf meer gebruiken, dus dan is het toch ook niet voordelig in gebruik.