wc papier

19-11-2011 22:14 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang was ik een tevreden wc papier gebruiker. Ik kocht megarollen bij de C1000, het papier was niet te zacht en ook niet te hard, voelde me qua prijs niet opgelicht, maar sinds deze rollen niet meer te verkrijgen zijn is mijn hele wc papier belevenis veranderd!

Nu voel ik me afgezet in de winkel met rollen veel te duur, veel te zacht en veel te kort papier. Elke paar dagen heb ik weer een nieuwe rol nodig en vind ik dat uitermate irritant.

Wat is jouw favoriete wc papier, heb je een oplossing gevonden voor het eeuwig de rol moeten vervangen.... deel je oplossing met mij en andere forummers. Alvast dank!
Floralys van de Lidl! Ik koop altijd de blauwe. 10 rollen voor 2,99, drielaags.

Zie hier ook een discussie van Kassa erover:

http://kassa.vara.nl/disc ... il/floralys-toiletpapier/
Hier ook al jaren Floralys van Lidl, echt het fijnste papier, stevig en toch zacht en niet duur!
quote:superstar_2 schreef op 20 november 2011 @ 07:39:

Meestal die van Kruidvat,8 rollen voor ¤1,99Ik ook. En soms hebben ze een aanbieding: 3 pakken voor 5 euro.
lidl.

Wit met roze en echt perfect.

En zeker ook niet duur voor zo'n grote dikke rol...

gr
Ik koop ook wat in de aanbieding is. Maar wel het liefst page of edet. Is vaak genoeg in de aanbieding dus ik heb altijd wel genoeg in huis tot de volgende aanbieding. Plus eigen merk vind ik niks en eoroshop ook niet zo.

Doe 2 dagen met 1 rol en ik ben alleen.
weet iemand welk wc papier het is dat ze bij defensie gebruiken?

heb ik ooit viavia bij ons gekregen en normaal gaat er elke dag een rol ofzo doorgheen en met deze doe ik al bijna 3 weken.

het is best hard dus je steekt er niet zo snel doorheen. wel enkellaag geloof ik maar in gebruik kun je het gewoon behandelen alsof het 3-laags of 4laags is omdat het wat harder / steviger is. het is ook een beetje ecru ofzo qua kleur.
3 weken met 1 rol??????
Action heeft tegenwoordig prima vierlaags papier, 8 rollen voor als ik me niet vergis 2,95.
verba volant, scripta manent.
..
Een paar dagen met één rol?

Met thuispapier ben ik snel tevreden, maar met sommige apparaten!! Deze is mijn persoonlijke ergernis:

grrrrrr

Niet alleen omdat het gewoon een paar tieten is en je wc-papier uit tepels aan het trekken bent (zeker weer verzonnen door een man ), maar ook omdat je ze er velletje voor velletje uit moet trekken en alle velletjes helemaal in elkaar gaan zitten waardoor je er extra veel van nodig hebt. En ik heb het idee dat ze steeds vaker gebruikt worden.
Liever elitair dan een pauper!
quote:hanke321 schreef op 19 november 2011 @ 22:14:

Jarenlang was ik een tevreden wc papier gebruiker. Ik kocht megarollen bij de C1000, het papier was niet te zacht en ook niet te hard, voelde me qua prijs niet opgelicht, maar sinds deze rollen niet meer te verkrijgen zijn is mijn hele wc papier belevenis veranderd!

Nu voel ik me afgezet in de winkel met rollen veel te duur, veel te zacht en veel te kort papier. Elke paar dagen heb ik weer een nieuwe rol nodig en vind ik dat uitermate irritant.

Wat een geweldig woord..wc papier belevenis. Nooit bij stilgestaan dat mensen daar echt een beleving bij hebben

Ik koop eens in de zoveel tijd een pak met 40 rollen page uit de aanbieding (op dit moment in de Bonus bij AH).

Als je trouwens de prijs omrekent naar prijs per rol komen ze vrijwel allemaal (van Lidl tot AH) op +/- 25 cent per rol uit (ja, ik verveel me ook wel eens..)
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
quote:JaneDoe1 schreef op 20 november 2011 @ 00:17:

Ik koop meestal gewoon wat er in de aanbieding is.

Kun je je soms lelijk in vergissen, dat wel.

Je hebt soms van dat wc papier waar je 8 velletjes van op elkaar moet doen omdat je er anders met je vinger doorheen prikt bij het bips afvegen.

Er zijn maar weinig dingen irritanter dan dat.
schorpioentje28 wijzigde dit bericht op 05-09-2012 16:46
Reden: Oud bericht
% gewijzigd
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
quote:isabon schreef op 19 november 2011 @ 22:40:

Oh die van euroshopper met blauwe opdrukjes is ook ok, volgens mij identiek aan die van Aldi.Deze.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb werkelijk waar géén idee welke toiletpapier ik koop! Ik struin door de AH, zoek naar een zo groot mogelijk pak, mét handig handvat, en minimaal 2laags. Als ik na die eisen nog keus heb, pak ik de goedkoopste:)
ohw wat een heerlijk topic. wij slaan ook altijd groot in, liefst in de aanbieding. zo ook op vakantie. vriendlief kwam terug met een megapack roze wc papier... geparfumeerd met de subtiele geur van groene appel. prachtig prachtig. dus daar gingen wij 4 weken geleden, vanuit z-frankrijk naar nederland met een jaarvoorraad geurend papier achterin de kleine peugeot!

ik kan jullie verzekeren... iedere keer dat ik de wc-deur open doe heb ik een groene-appel beleving. nog maar 8 rollen te gaan....
Ik gebruik 3 laags van de Lidl, wordt gekocht als het in de aanbieding is, XXL verpakking (20 rollen á 0,25 per rol).

Soms is dat recycle papier, soms niet.

Bezuinigen op toiletpapier bevalt me niet.

Ik houd niet van grijs scheurpapier of te dun toiletpapier.

Van te dun toiletpapier ga je vanzelf meer gebruiken, dus dan is het toch ook niet voordelig in gebruik.
Euroshopper van de ah! Die is goedkoop en fijn
Internagelaktisch
Kruidvat 8 rollen voor 1,99 goedkoop en lekker zacht.
Pas op met wcpapier met rood/ rosé erop gedrukt als je een net zwangere op je wc toelaat.......dan komen ze verschrikt weer binnen.
De fijnst is van Hakle met kamille, die ruikt ook lekker in je wc koop het altijd groot in bij de makro!
Toiletpapier is ALTIJD gerecycled!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
4 laags toiletpapier is het fijnste voor mijn mooie derrière
Het allergoedkoopste schuurpapier wat ik kan vinden.

Ik ga niet meer dan een euro uitgeven aan papier waar ik mijn r**t mee afveeg.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
De goedkoopste van de Action.
Grootverpakking van de Makro, 4 laags. Met een overactieve blaas gebruik ik redelijk veel toiletpapier. Wat het kost weet ik niet, kijk bij dat soort dingen niet naar de prijzen, maar bij de Makro scheelt het toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven